כבר יותר מעשור שגברים רבים מאמצים לעצמם זקן מטופח. יש מי שיעדיפו את מראה הזיפים הגברי ואחרים יילכו על זקן עבות מושקע וארוך. בין אם אתם מצטיידים בשיער פנים מטעמי דת, טרנדיות או כי זה תואם את הלוק ההיפסטרי החביב עליכם, אתם ודאי יודעים שזקן דורש השקעה. גם חברות הטיפוח גילו את קהל היעד שמוכן להשקיע לא מעט עבודה כדי להשיג את התוצאה המתבקשת. במיוחד עבורם הושקו לאחרונה מוצרים שיסייעו לטפח, לעצב, לנקות ואם תרצו גם לגלח את הזקן.

מעצב זקן מסדרת King C. Gillette, ג'ילט (צילום: יח''צ)
מעצב זקן מסדרת King C. Gillette, ג'ילט (צילום: יח''צ)

מעצב זקן King C. Gillette, ג'ילט

אחרי שנים שבהן דאגו בחברה לאביזרים שיסייעו לנו בגילוח השיער שעל הפרצוף, משיקים בג'ילט מעצב זקן. מדובר במכשיר אלחוטי עם להבים חדים במיוחד שכולל שלושה מסרקי זיפים באורך קבוע, קצר וארוך. למשימה ניגש גבר שהזקן הוא סימן ההיכר שלו ואותו הוא מטפח באדיקות כבר לא מעט שנים. המכשיר קל משקל, מצויד במבנה ארגונומי המאפשר אחיזה ושימוש נוחים ואינו מרעיש בעת העבודה. התוצאות הרצויה הושגה בקלות ובמהירות. חבל שלא צירפו לאריזת המכשיר תיק קטן שאליו ניתן להכניס את המכונה והאביזרים הנלווים כדי שלא יתפזרו או יילכו לאיבוד.

מחיר השקה: 129.90 שקל, להשיג בסופר פארם

סדרת מוצרים לעיצוב וטיפוח הזקן King C. Gillette, ג'ילט (צילום: יח''צ)
סדרת מוצרים לעיצוב וטיפוח הזקן King C. Gillette, ג'ילט (צילום: יח''צ)

סדרת מוצרים לעיצוב וטיפוח הזקן King C. Gillette, ג'ילט

אחרי שדאגנו לעצב את הזקן כל כך יפה, צריך גם לטפח ולתחזק אותו. בג'ילט השיקו בנוסף לגדג'ט החדש גם את King C. Gillette - סדרת מוצרים לטיפוח שיער הפנים. הסדרה כוללת שמפו לשטיפת הזקן, באלם ושמן לריכוך וטיפוח הזקן וגם איך לא - מכשיר, סכינים וג'ל גילוח שקוף. התכשירים בסדרה כוללים זנגביל, הל, מרווה, אלגום וארז שיחד יוצרים ניחוח עצי גברי ועדין. דגמנו את הבאלם שהגיע במרקם עשיר ומעט כבד ובריח עצי מרענן ודומיננטי. הקרם נמרח בקלילות, נספג במהירות, לא הותיר תחושה שומנית ואיפשר עיצוב קל של הזקן במראה רטוב.

מחיר השקה: 34.90-54.90 שקל, להשיג בסופר פארם

ג'ל גילוח מועשר בפחם פעיל Crêma Men Carbon Power Shaving Gel, קרמה מן. (צילום: טל אזולאי)
ג'ל גילוח מועשר בפחם פעיל Crêma Men Carbon Power Shaving Gel, קרמה מן. (צילום: טל אזולאי)

ג'ל גילוח מועשר בפחם פעיל  Crêma Men Carbon Power Shaving Gel, קרמה מן

הפחם כך מסתבר, הוא חומר פופולארי ודי לגיטימי במוצרי טיפוח רבים כמו מסכות ותכשירי ניקוי לפנים. קרמה מן החליטה לערוך גם לגברים היכרות עם חומר הגלם הזה ומציעה ג'ל גילוח מועשר בפחם פעיל. נתחיל מהעובדה שמדובר בג'ל בצבע שחור שתוך כדי גילוח הופך למרקם קרמי לבן שמוריד את מפלס החשש. עוד צפירת הרגעה: הוא לא באמת מותיר סימני פחם על הפרצוף. החומר הפעיל בפחם סופח לכלוך ושומן, מעניק לחות רבה ומאפשר לגילוח להיות קל, נקי ונעים במיוחד. 

מחיר: 13 שקל

שמן הזנה לזקן Nourishing Beard Grooming Oil, קיל'ס (צילום: יח''צ)
שמן הזנה לזקן Nourishing Beard Grooming Oil, קיל'ס (צילום: יח''צ)

שמן הזנה לזקן Nourishing Beard Grooming Oil, קיל'ס

חברת הטיפוח קיל'ס לא מזניחה את מטפחי שיער הפנים ומציעה תכשיר ייעודי שיסייע להזין ולרכך את הזקן. 

לבקבוק הקטן דחסו חומצה סליצילית ושמן פרסקי שיבטיחו טיפול מסור בעור ובזקן. שמנים אתרים של ארז ואקליפטוס היוו את מרכיבי הלחות, הריכוך והניחוח. השמן פשוט נותן עבודה, נספג במהירות, מרכך את הזקן ומותיר אותו נעים למגע. התבאסנו שלבקבוק הקטן לא צורף שפריצר או טפטפת שהיו מסייעים בוויסות כמות השמן שיוצאת מהבקבוק ומקלה עלינו את השימוש בתכשיר.

מחיר: 129 שקל