סגר או לא סגר? אי אפשר להתעלם ממצב הציפורניים שלנו. השנה האחרונה גרמה לחלקינו להעריך יותר את המניקוריסטית שלנו ואת הקשר האישי שייצרנו איתה. בכלל, כל נושא טיפוח הציפורניים זוכה בשנה האחרונה להתייחסות גדולה ברשתות, כי כשעולם האופנה מדשדש – כל מה שנותר לנו להתבטא דרך הידיים שלנו. 

אחד ממותגי הלקים הבולטים בעולם OPI חוגג השנה 40 שנות פעילות. לאורך השנה צפויות להיות חגיגות תחת הסלוגן:  Color is The Answer - OPI. במהלך ינואר ייצאו לדרך פעילויות חובקות עולם, אשר יסכמו 40 שנים, עם 40 גוונים אייקוניים של המותג, ועם השקת 4 קולקציות חדשות. 

בשונה מהקולקציות הקודמות של המותג, אשר לקחו השראות מערים מסביב לעולם, הקולקציות החדשות יתבססו על המקום בו הקסם התחיל, לוס אנג'לס. מדיי חודש יוצג גיבור החודש, גוון אייקוני ואהוב, בליווי גוון שבועי מתחלף. כחלק מהחגיגות, תערוך OPI תחרות חודשית בינלאומית נושאת פרסים, ובה הקהל הרחב מכל העולם מוזמן להשתתף ולקחת חלק. החגיגות ילוו במבצעים לצרכן לאורך השנה בליווי מארזי מתנה ייחודיים.

הגוון שפתח את חגיגות ה-40 המרגשות הוא רב המכר של OPI –  ה-Bubble Bath, גוון ניוד ורדרד המעניק מראה קלאסי, עדין ורומנטי המתאים לכל גווני העור.

OPI קולקציית סברובסקי  (צילום: יח''צ)
OPI קולקציית סברובסקי (צילום: יח''צ)

אמצי את הטרנד

הצבעים שילוו את החגיגות השנתיות מתכתבים לגמרי עם הטרנדים שכבר שורפים את הרשתות. חנה עטיה, המדריכה הראשית של המותג OPI בישראל, סיפרה לנו מה הלוקים הכי חמים בגזרת הציפורניים לחורף הקרוב.

אבסטרקט: שילוב של שיגעון עם המראה הטבעי והסולידי.

הטרנד בהשראת אמנות של ממש. קווים מתפתלים, משחק צבעים ונראות משוגעת – הטרנד הזה כבר השתלט על כל פינה באינסטגרם שכבר נראה כמו מוזיאון אומנות דיגיטלי.

  

https://www.instagram.com/p/CHYPkquBNDr/ (צילום: אינסטגרם)
https://www.instagram.com/p/CHYPkquBNDr/ (צילום: אינסטגרם)

https://www.instagram.com/p/CHYPkquBNDr/

המראה הטבעי: משבר הקורונה הביא איתו הרבה דברים קשים אך אם יש טרנד שתפס תאוצה במהלך המגפה הוא הטרנד הטבעי. בתי אופנה רבים הלכו על קו הטרנינג והנוחות, האיפור הטבעי שנועד בעיקר לחדד את תווי הפנים מככב, וכן, גם ציפורניים מעוצבות ומקושטות שמשאירות מקום למראה הטבעי – הן הלהיט החדש!

https://www.instagram.com/p/B_fZggvFQ6E/ (צילום: אינסטגרם)
https://www.instagram.com/p/B_fZggvFQ6E/ (צילום: אינסטגרם)

 https://www.instagram.com/p/B_fZggvFQ6E/

פרנץ' צבעוני: אם קיילי ג'נר, עשתה את זה – היא יודעת מה טוב. הפרנץ' המוכר והקלאסי מקבל טוויסט נועז בחורף הזה ונצבע הכל צבע שהוא לא הלבן הקלאסי. הטרנד מתאים גם לנועזות שבינינו וגם לאלה שמעדיפות ללכת על משהו סולידי. קיילי כנראה קמה נועזת באותו יום והיא החליטה לעשות כל יד בצבע אחר.

https://www.instagram.com/p/CE8DqIzHIEq/ (צילום: אינסטגרם)
https://www.instagram.com/p/CE8DqIzHIEq/ (צילום: אינסטגרם)

https://www.instagram.com/p/CE8DqIzHIEq/

ציורי חיות: ולא רק נמר. גם צבים, צפרדעים, פרות וכל מה שבא ליד. כל היופי בטרנד הזה כשהוא מגיע לציפורניים, הוא שאפשר לקבוע באילו צבעים הנמר יהיה – חום ושחור, ורוד ולבן, כחול ותכלת ובאמת כל מה שרק יבוא. זה המקום להשתגע עד הסוף.

https://www.instagram.com/p/B4sLWJOFEEP/ (צילום: אינסטגרם)
https://www.instagram.com/p/B4sLWJOFEEP/ (צילום: אינסטגרם)
 

https://www.instagram.com/p/B4sLWJOFEEP/

גוונים בכל מיני צבעים: לכל אלה שמגיעות למכון ולא מצליחות לבחור באיזה צבע לבחור הפעם – זה הפתרון המושלם. גם מיוחד, גם שונה וגם אפשר לזכות לבנות מכל העולמות ולרקוד על 5 חתונות שונות. אותו גוון בטון בהירות שונה, גוונים שונים לחלוטין זה מזה, מאט או מבריק – כשזה מגיע לטרנד הזה האפשרויות בלתי מוגבלות.

https://www.instagram.com/p/CEcLW-MjnQ8/ (צילום: אינסטגרם)
https://www.instagram.com/p/CEcLW-MjnQ8/ (צילום: אינסטגרם)
 

https://www.instagram.com/p/CEcLW-MjnQ8/

השיש: אמנם כבר יצא לראות אותו כטרנד, אך הפעם הוא מקבל משהו נוסף – גיוון ועומק. אם פעם הסתפקו בשחור ולבן, לא על זה מדובר. החורף הזה, ציורי השיש ממש דמוי אבן ולא רק זה, גם הגוונים יהיו שונים. שחור לבן כבר לא – ירוק וורוד ברוך הבא!

https://www.instagram.com/p/CGklDKnjW5f/ (צילום: אינסטגרם)
https://www.instagram.com/p/CGklDKnjW5f/ (צילום: אינסטגרם)
 

https://www.instagram.com/p/CGklDKnjW5f/