כמה חיכינו לגל הבייבי בום פוסט סגר הקורונה? אז הוא הגיע ובגדול, וכל זוג הורים טריים כבר יודע- שעגלה היא ה-אביזר המושלם לתמונת משפחה מושלמת שגורפת לא מעט לייקים. עגלת התינוק חייבת להיות נוחה ובטוחה לתינוק, אבל בחיים הלחוצים שלנו- היא גם חייבת להיות נוחה להורים ולא פחות חשוב- להיראות הכי אופנתי שיש. כן, גם זה קריטריון. גם נושא הקיימות והסביבה מטריד לא מעט הורים טריים (ובכלל) ולכן רואים שיצרניות העגלות רודפות לא רק אחרי טרנדים אופנתיים אלא גם מייצרות פתרונות אקולוגים ששומרים על הסביבה.

עמית פרקש (צילום: צ'ינו)
עמית פרקש (צילום: צ'ינו)

ספיר, תל אביבית ואמא טרייה, סיפרה: "לפני הלידה עשיתי סקר שוק נרחב ושאלתי בקבוצת אמהות על איזה עגלה הן ממליצות. יש כל כך הרבה מבחר בשוק ובשלב מסויים הרגשתי שאני הולכת לאיבוד. מאחר ואנחנו גרים בדירה קטנה יחסית, בקומה 3 בלי מעלית, היה לי חשוב לבחור בעגלה קומפקטית יחסית, אך בטיחותית ונוחה. קראתי המון על אמהות שמוסרות את העגלות שהן רכשו כי הן לא נוחות לשימוש ולכן החלטתי להיעזר בחוכמת ההמונים" היא מספרת, "הפער היה ניכר לטובת בוגבו ואני מאושרת שהקשבתי להן".

שחר פאר (צילום: צ'ינו)
שחר פאר (צילום: צ'ינו)

לא בכדי מותג העגלות bugaboo הפך לשם שגור בפי כל הורה צעיר. ולא, זה לא רק בגלל שזו הבחירה של ויקטוריה בקהאם, גוון סטפני, גווינית פלטרו, קייט הדסון, הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון. גם בארץ הסלביות המקומיות שלנו בחרו בו- חן אמסלם-זגורי, מורן טרסוב, עמית פרקש, קורין גדעון, לירן כוהנר, שחר פאר ושאר מפורסמות יצאו לטיול אורבני עם התינוקות בעגלה האייקונית. אז נכון שבחירות של סלביות תמיד עושות חשק, אבל כשזה מגיע לנושא כל כך רגיש כמו עגלה, זה ממש לא מספיק בשביל לשכנע.

מורן טרסוב (צילום: צ'ינו)
מורן טרסוב (צילום: צ'ינו)

עגלת bugaboo 6B החדשה של המותג בעיצוב קומפקטי ונוח שמתאים לשנת 2021. שטח הדירות קטן, המדרכות הופכות משום מה לצרות (ועקומות יותר), והרצון לנוע בחופשיות ובנוחות עם העגלה מבלי להתפשר על הבטיחות- הפכו לצורך קיומי. מי מאיתנו לא זוכרת את המראה המחריד של הורה שמסתבך שעה עם לקפל את העגלה כדי לנסוע ברכב לטיול? כל מי שיש לה אחים צעירים- בטוח חקוק לה הזכרון הזה- לשבת להתייבש באוטו עד שההורים מצליחים לקפל את העגלה לבגאז'. לא עם בוגבו שיצרו דגמים מודולרים וארגונומיים שמתקפלים בקלות יתרה ומאפשרים התניידות קלה- מצרך חובה עם כל תינוק. ולא רק מבנה העגלה – גם העריסה החדשנית, מפנקת וגבוהה יותר תודות למתאמים חדשניים הכוללים בולמי זעזועים וכפתורי זכרון המאפשרים לנתק את העריסה בנוחות וקלילות ביד אחת (כי בואו נודה, אם אתם הורים טריים- מתי בפעם האחרונה הצלחתם לעשות פעולה 1 ב-2 ידיים?).

ואם לא די בכך, הם מהראשונים שקידמו ומקדמים את השמירה על איכות הסביבה ואת תפיסת הקיימות, והעגלות מעוצבות ומיוצרות מחומרים מתכלים וממוחזרים. תוסיפו לזה טוויסט אופנתי ושיתופי פעולה עם בתי אופנה מובילים כגון דיזל ומיסוני- וקיבלתם מוצר חדשני, מותאם לתקופה ולחיים האורבניים ומלא שיק. אז כן, לא מפתיע בכלל שהם הפכו לשם דבר בתחומם והסלביות מסתערות עליהם – כי ב2021 אנחנו כבר מחפשות הכל במקום אחד- נוחות, בטחון, פרקטיות וסטייל חסר פשרות.