המודעות לטיפוח עור הפנים בקרב גברים הולכת ועולה. יחד עם זאת בטרם נבחר את התכשירים המועדפים עלינו, חשוב לבצע אבחון של עור הפנים. את המידע הרב שמסתתר בין שכבות העור נוכל לקבל לאחר אבחון אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות, רופאי העור וכיום גם באמצעות מכשור מתקדם של החברות המובילות בתחום הקוסמטיקה והדרמו קוסמטיקה. רגע לפני שמדביקים לך לפרצוף מכשירים משוכללים עם נורות מהבהבות, נספר שמטרת האבחון היא לגלות איזה סוג עור יש לך, אילו בעיות קיימות בו ומה התכשירים האפקטיביים ביותר ודרכי הטיפול המומלצות אישית עבורך.

"גברים פחות מודעים לחשיבות אבחון העור וזאת בניגוד לנשים שמגלות יותר עניין בתחום ולא יהססו להתייעץ עם רופא או קוסמטיקאית" אומרת ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפאות עור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה וישי. "למרות החשש הטבעי אני ממליצה גם לגברים לבצע אבחון מקדים לעור הפנים בכדי לבחור את שגרת הטיפוח המותאמת ביותר עבורם". 

לצד ביקור אצל רופא העור והקוסמטיקאית שיאבחנו במקצועיות את סוג העור והטיפול המתאים לו, תגלו שלל מכשירים מבוססי טכנולוגיות חדשות שיסייעו במשימה "העולם הולך לקראת שילובים טכנולוגים בכל תחומי החיים וגם בעולם הביוטי והאסתטיקה מככבת הטכנולוגיה במלוא עוצמתה. כאנשי מקצוע אנחנו בעד טכנולוגיה מתקדמת אבל עוד ארוכה הדרך לכך שהטכנולוגיה תייתר את הצורך בעין מקצועית אנושית של רופא העור או הקוסמטיקאית שיעניקו לנו אבחון מקצועי, מקיף ויסודי. המכשור הטכנולוגי אותו מציעות החברות והמותגים השונים טוב כהמלצה ראשונית ולא לכאלה הסובלים מבעיות עור קריטיות" מציינת ד"ר אקרמן.

אבחון העור, וישי. (צילום: יח''צ)
אבחון העור, וישי. (צילום: יח''צ)
 

חברות הקוסמטיקה מציעות מכשור מתקדם לאבחון העור. מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, משיק את SKIN CONSULT מערכת המאפשרת לבצע אבחון עור אונליין מכל מקום, בפשטות ובנוחות ולקבל תוצאות אבחון עור אישי בתהליך שכולל שלושה שלבים בלבד, ניתן לקבל תוצאות ברמת דיוק של 95%. בנוסף לתוצאות האבחון, המערכת יודעת להציע שגרת טיפוח מותאמת אישית על מנת לסייע  למצוא את הפתרון המדויק ביותר עבורך וזאת בהתאמה לתוצאות האבחון.

האבחון ב- SKIN CONSULT מתבצע באתר וישי ללא תשלום. המערכת פועלת בשילוב שלם אלגוריתם ייחודי, בינה מלאכותית ומציאות רבודה ומסוגלת לזהות ולסווג את שבעת סימני ההזדקנות של עור הפנים בהסתמכות על תמונת סלפי אחת. האלגוריתם מזהה ומדרג את סימני הזדקנות העור ובונה תמונת מצב מעודכנת של מצב וסוג עור הפנים. בסיום מספקת המערכת את האבחנות המקצועיות ומידע בנוגע לשגרת הטיפוח המתאימה.  

לאחר כניסה לאתר התברר לנו שבמבחן המציאות האבחון קל נוח ודי משעשע. הפרצוף שלנו קיבל יחס אישי ולאחר המבדקים והשאלות גילינו כמה סודות כמוסים על עור הפנים שלנו. אם אתם מבקרים באופן קבוע אצל הקוסמטיקאית לא תזכו כאן להפתעות והכל ידוע מראש. אם אתם מהביישנים זה בדיוק האבחון עבורכם. בסיום כמובן שהעמיסו עלינו המלצות לרכישת שלל מוצרי החברה. לא מדובר בהפתעה כשזוכרים שאין מתנות חינם, כן?

מערכת לאבחון העור של קיל'ס (צילום: יח''צ)
מערכת לאבחון העור של קיל'ס (צילום: יח''צ)

גם מותג הטיפוח הניו-יורקי קיל'ס משקיע בביוטי-טק ומשיק לראשונה בישראל, בסניף הדגל בקניון רמת אביב מערכת לאבחון עור הפנים ללא תשלום. DERMA READER היא מערכת טכנולוגית לאבחון עור הפנים המספקת אבחון מקיף המנתח את מצב עור הפנים ברמת דיוק גבוהה ומזהה בעיות עור שונות.

המכשיר מבצע אבחון מעמיק ומדוייק על פני העור ומתחת לעור ובודק מספר פרמטרים כדוגמת נקבוביות סתומות, נזקי קרינת השמש, כתמים בהתהוות ואזורים אדומים. המכשיר מנתח ארבעה צרכים בעלי חשיבות כמו נקבוביות פעורות ומוגדלות, מרקם העור, קמטים וקמטוטים. האבחון יעניק לך תמונה מקיפה והמלצות לשיפור תפקוד העור וליצירת מראה עור בריא יותר.