על "שבע ספא" (Spa Sheva) כמעט כל חובב עיסויים שמע. הפסא, שנפתח אי שם בשנת 2014, הרבה לפני שידענו מה זה סגרים, בידוד ועוד חשבנו על "קורונה" רק כבירה מקסיקנית חביבה. 

את הספא הקימה נעמי הורוביץ מתוך רצון להביא ארצה את החוויה התאילנדית, כזאת שמספקת המון פינוקים ועם המון תודעת שירות. 

הספא מאז ועד היום הפך למקום האולטימטיבי למי שמחפש עיסוי עם ניחוח תאילנדי. ובגלל שהמקום צועק יוקרה, גם בעיצוב וגם בתמחור העיסויים, אט אט הוא הפך למוקד עליה לרגל לכל מי שחיפש פינוק מיוחד ביום הולדת, נישואין או כל אירוע משמח אחר.

כעת, בתקופת פוסט קורונה, הספא שוב מתעורר לחיים (הכל כמובן בהתאם להנחיות) ומציע מגוון חבילות זוגיות. כי אתם יודעים, צריך לחגוג את החזרה לשגרה.  

Spa Sheva (צילום: נוי עורקבי)
Spa Sheva (צילום: נוי עורקבי)

בין היתר, ניתן למצוא בספא: חבילה זוגית רויאלטי - חבילה הכוללת עיסוי לבחירה, Foot Massage, ארוחת בוקר ישראלית קונטיננטלית המוגשת בלובי המלון הכוללת 2 כוסות קאווה ושוקולדים וכניסה חופשית לבריכה. או חבילה זוגית קלאסית שכוללת עיסוי למשך 60 דקות מסוג THAI OIL - עיסוי המשלב טכניקות ממזרח ומערב יחד עם אבנים חמות ושמן קוקוס חם, או Royal Thai עיסוי תאילנדי אותנטי המשלב לחיצות ותרגילי יוגה מגוונים להמרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה, כשבסיום יוגשו תה תאילנדי ופירות יבשים בחדר המנוחה הצופה לים.

כל הטיפולים ב"שבע" משלבים טכניקות עיסוי תאילנדיות עם מטפלות מקסימות. החדרים הזוגיים בהם מוצעים העיסויים מרווחים ונעימים. במידה ואתם בוחרים ב-Foot Massage, אפשר לעשות אותו בחדר המנוחה שפונה לים, שבעינינו הוא החלל הכי מושלם בספא. 

מחירים: 900-1,300 שקל לחבילה זוגית.

פרטים נוספים: 077-9977067, או באתר https://www.sheva-spa.co.il/

כתובת: הירקון 205, תל אביב.