קרם לאחר גילוח 417- (צילום: יח''צ)
קרם לאחר גילוח 417- (צילום: יח''צ)

ACTIVE MOISTURIZER AFTER SHAVE - קרם לאחר גילוח של 417-. 

קרם הגילוח של 417- אמור לסייע לך להגן ולטפח על העור לאחר פעולת הגילוח. הטבעונים שבחבורה יעניקו למוצר עוד כמה נקודות זכות רק בשל היותו מוצר טבעוני. כחובבי בשר המידע הזה פחות ריגש אותנו וניגשנו למריחת הקרם. התכשיר מגיע במרקם כבד למדי אבל ייאמר לזכותו שהוא נספג במהירות שיא, אז אל תתרגש. הניחוח הוא מהסוג הגברי העדין והלא משתלט אז גם תענוג לרחרח ואהבנו מאוד. העור נותר חלק, לא מגורה ונעים למגע.

מחיר: 120 שקלים.

ג'ל רחצה מסדרת השיזוף PAYOT SUNNY, פאיו. (צילום: יח''צ)
ג'ל רחצה מסדרת השיזוף PAYOT SUNNY, פאיו. (צילום: יח''צ)

ג'ל רחצה מסדרת השיזוף PAYOT SUNNY, פאיו.

חברת הטיפוח הצרפתית משיקה מוצרים חדשים שיסייעו לך לתפוס צבע על חוף הים ולשמור על עור נקי ומטופח. הסדרה כוללת שני תכשירים: שמן שיזוף PAYOT SUNNY Huile De Reve SPF15 וג'ל רחצה PAYOT SUNNY MERVEILLEUS GELEE DE DOUCHE . דגמנו את ג'ל הרחצה שהיתרון הבולט שלו הוא שהתכשיר מתאים לשיער, לגוף ולפנים וחוסך התעסקות עם שלל תכשירים אחרי החזרה מהים. מדובר בג'ל עם ניחוח מרענן של תחושת ניקיון. התחושה המלטפת על העור ליוותה לאותנו די הרבה.

מחיר מוצרי הסדרה: 69-79 שקלים.

סדרת NUTRIBALANCE לטיפוח הקרקפת GLISS, שוורצקופף. (צילום: יח''צ)
סדרת NUTRIBALANCE לטיפוח הקרקפת GLISS, שוורצקופף. (צילום: יח''צ)

סדרת NUTRIBALANCE לטיפוח הקרקפת GLISS, שוורצקופף.

מותג GLISS משיקים את סדרת נוטרי-באלאנס, הכוללת שמפו ומרכך לאיזון והזנת הקרקפת, מרכך ספריי לקרקפת ופילינג עדין המטהר את הקרקפת. הסדרה כפי שניתן להבין, מתמקדת בטיפוח הקרקפת על ידי איזון עור הקרקפת ובכך מאפשרת צמיחה של שיער מטופח, מבריק ובריא יותר. דגמנו את הפילינג לטיהור הקרקפת. מדובר בעוד תכשיר שצריך למרוח על השיער בנוסף לשמפו. המוצר נחשב מבחינתנו כטיפול ספא

לשיער כי גרגירי הפילינג העניקו תחושה של רוגע ושלווה וזה היה די נחמד וכיף. לאחר השימוש התחושה המשיכה ללוות אותנו ואת הקרקפת לאורך זמן.

מחיר מוצרי הסדרה: 18.90-32.90 שקלים.

דאורדורנט לגבר לפעולה עד 72 שעות, וישי (צילום: יח''צ)
דאורדורנט לגבר לפעולה עד 72 שעות, וישי (צילום: יח''צ)

דאודורנט לגבר נגד הזעה ל- 72 שעות, וישי.

דאודורנט נחשב בקיץ למוצר מציל חיים ולא בהכרח את אלה שלך אלא של הסובבים אותך. חברת הטיפוח וישי השיקו דאודורנט ספריי לגבר אנטי פרספירנט שלדבריהם יעיל עד 72 שעות עם עוצמת פיזור משולשת המשלב אפילקטור עם פעולה מדויקת המעניק הגנה גבוהה, מונע ריח רע ולא מכיל אלכוהול. התזנו וגילינו שמדבר בדאודורונט בניחוח גברי ניטרלי שלא משתלט ולא משאיר סימנים לבנים. לא עמדנו עם סטופר אבל התכשיר נתן עבודה ומנע את ריח הזיעה. תחושת הניקיון והרעננות אירחה לנו לחברה למשך שעות.

מחיר: 49 שקלים