SIS-active wear

מותג בגדי הספורט SIS מבית "מאניה גרופ" סוגר עונה ראשונה ויוצא בקולקציה חדשה בהובלת הפרזנטורית והשותפה העיסקית של המותג, נטע אלחמיסטר. 

קולקציית הקיץ של SIS-active wear מציעה בגדי ספורט אופנתיים וטרנדיים, המשלבים בדים נושמים וטכונולוגית תפירה מיוחדות לנוחות ושמירה על הבגד. הקולקציה רב גונית ומתאימה ללבישה גם מחוץ לחדר הכושר. 

בנוסף, המותג יוצא עם קולקציה בגזרות גבוהות ומחטבות תוך כדי שמירה על DNA צעיר ותוסס. 

למותג יש מגוון רחב של פריטים, כמו: טייצים, מחטבים, טופים וג'קטים בצבעים עונתיים.

מיטל בר מנהלת המותג מספרת "עם עליית הקמפיין ושיתוף הפעולה עם נטע גילינו מותג מיוחד שחרט על דגלו לשים את האופנה לצד עולם הפיטנס ויחד לצעוק קדימה. אנו מבינים ש SIS ייחודי ונועז משאר מותגי הספורט המוצעים בשוק ובשל כך חשוב לנו לקדם טרנדים ולפרוץ גבולות בתחום אנחנו מתרגשים להוציא את קולקצית קיץ 2021 לקהל לקוחותינו".

טווח מידות: xxs-l. 

טווח מחירים: 89.90-229.90 שקל.

ניתן למצוא את הקולקציה באתר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.

PARFOIS, שמלה - 194.90שקל (צילום: יח''צ)
PARFOIS, שמלה - 194.90שקל (צילום: יח''צ)

מה ה- PARFOIS שלך?

מותג האקססוריז והאופנה הבינלאומי PARFOIS השיק את קולקציית קיץ 2021 בסימן נופים של חופים ויערות אקזוטים. המותג הבינלאומי מציע למעשה חווית ליף סטייל כוללת עם מגוון פריטים, החל מתיקים ונעליים ועד רטי לבוש ותכשיטים. כל הפריטים מגיעים במהדורות מצומצמות ועם קולקציות מתחלפות.

קולקציית האופנה של המותג כוללת שלל דגמים וצבעים מנוגדים, שיחד יוצרים מראה טרנדי. לאורך הקולקציה ניתן לראות שימוש ברשת ובדי טוויד, שימוש בטקסטורות שונות, בדפוסי פרחים ודפוסים גיאומטריים.

קולקציית התיקים כוללת את כל הטרנדים העונתיים, החל מתיקי קש וחוף, ועד תיקים המשלבים צבעי אדמה, שמנת ופסטלים. לצד קולקציית התיקים ישנה גם מגוון ארנקים מעוצבים.

במקביל, למותג יש קולקציית תכשיטים צבעונית ושמחה שמתאימה למוד החופשה שיש באוויר. לצדה ניתן למצוא פריטים אלגנטיים עם שילוב של אבנים ופנינים. 

בגזרת הבגדים, תמצאו: שמלות מקסי ארוכות, מכנסיים קצרים, קימונו וצעיפים. ובגזרת הנעליים לעונת הקיץ, המותג מציע סנדלי ונעלי אספדריל, סנדלי עקב עדינים, כפכפים שטוחים וסניקרס.

טווח מחירים: 4.90-229 שקלים.