סדרת טיפוח לגבר METHODE FOR MEN, ז'אן פיובר (צילום: יח''צ)
סדרת טיפוח לגבר METHODE FOR MEN, ז'אן פיובר (צילום: יח''צ)

סדרת טיפוח לגבר METHODE FOR MEN, ז'אן פיובר

המותג הצרפתי מציע סדרת טיפוח לגבר הכוללת: אפטר שייב  באלם להרגעת העור, ג'ל ניקוי 3 ב 1, ג'ל לחות מרוכז וקרם אנטי אייג'ינג. דגמנו את ג'ל הניקוי ואת ג'ל הלחות המרוכז. מדובר בסדרה שמתהדרת בניחוח גברי, מעודן ולא משתלט. ג'ל הניקוי כולל גרגירי פילינג עדינים שאחראים להסיר לכלוך, שומן ותאי עור מתים. פעולת השפשוף יוצרת תחושת ניקיון ומעניקה לעור הפנים מראה חי ורענן. ג'ל הלחות המרוכז מתוחזק עם אותו ניחוח ומגיע במרקם כבד ומחשיד אך נספג במהירות שיא של אצן בטוקיו 2021. העור הפך רך, גמיש ונעים למגע. בגדול מדובר בסדרה פרקטית שמלכדת בדיוק את מה שאתה צריך לעור הפנים.

מחירי מוצרי הסדרה: 140-200 שקלים, ברשת אפריל.

דאודורנט לגבר MAGNESIUM RICH DEODORANT, אהבה (צילום: טל אזולאי)
דאודורנט לגבר MAGNESIUM RICH DEODORANT, אהבה (צילום: טל אזולאי)

דאודורנט לגבר MAGNESIUM RICH DEODORANT, אהבה

ריח זיעה הוא אסון קיץ ישראלי. כולנו מחפשים אחר הדאודורנט האפקטיבי שיבטיח לתת עבודה גם בימים שבהם החום והלחות עושים קרנבל עם כתמי הזיעה. כעת מציע המותג AHAVA דאודורנט חדש לגבר מועשר במגנזיום. בגדול מדובר בדיאודורנט בגרסת רול און שמבטיחה להשאיר אותך יבש ונטול ריחות זיעה מעיקים. את כל זה עושים באמצעות טכנולוגית CareMag™D  הנחשבת לפטנט שיבטיח לכם בית שחי יבש ורענן. גלגלנו את הרול און לאחר מקלחת גילינו דאודורנט בניחוח עדין שלא משאיר תחושה דביקה ומלווה לאורך זמן ללא כתמים וריח זיעה. 

מחיר:  69 שקלים

סדרת אנטיאייג'ינג לקרקפת CHRONOLIGISTE, קרסטס (צילום: יח''צ)
סדרת אנטיאייג'ינג לקרקפת CHRONOLIGISTE, קרסטס (צילום: יח''צ)

סדרת אנטיאייג'ינג לקרקפת CHRONOLIGISTE, קרסטס.

בקרסטס משיקים את סדרת CHRONOLIGISTE עם פורמולה חדשנית המשקמת ומחדשת את השיער מהקרקפת ועד לקצוות. בהנחה שאתה מברי המזל שיש להם שיער על הראש שצריך לטפח, כדאי שתדע שהסדרה כוללת בין היתר תכשיר טרום חפיפה, שמפו ומסכה. ברשימת המרכיבים שמככבים בסדרה חומצה היאלורונית, ויטמין E ואביסין שמבטיחים לשקם את הקרקפת והשיער. לאחר השימוש השיער נעשה רך ובריא יותר. אנחנו בדרך כלל אוהבים תכשירים רב תכליתיים כאלה שמשלבים בתוכם כמה פעולות. הטקסיות של השימוש במוצרים עלולה אולי להעיק על חלק מהגברים אבל בהנחה שיש לך כמות שיער שכדאי וחשוב לטפח ולתחזק - התוצאה שווה את הזמן שלך בהחלט.

מחירי מוצרי הסדרה: 129-159 שקלים

בושם יוניסקס 2WOOD, דיסקוורד (צילום: יח''צ)
בושם יוניסקס 2WOOD, דיסקוורד (צילום: יח''צ)

בושם יוניסקס 2WOOD, דיסקוורד

האחים לבית דיסקוורד מצרפים למשפחת בשמי WOOD ניחוח חדש שבו תוכל להשתמש יחד איתה. יש משהו בבשמי יוניסקס שעל פי רוב בסופו של דבר, רק אחד מכם מתביית עליהם. בבושם המשותף החדש תגלו ארומה רעננה של פירות הדר, פלפל ורוד, ארז, ענבר ומאסק. הרשימה היומרנית הזאת יוצרת בושם עצי עמוק ובעל נוכחות שפחות מתאימה לימי הקיץ הלחים. התחושה היתה שכבר הרחנו דומים לו.

מחיר: 369 שקלים