הבושם החדש מבית לליק הוא עדכון גרסה לניחוח שהושק לראשונה בשנת 2015. בגרסתו החדשה תקבל שילוב מנצח של מנדרינה, תפוז, ענבר, נרולי, וניל ופולי טונקה. בתרגום חופשי לעברית מדובר בניחוח עצי ארומטי ומודגש אך לא למרות הנוכחות הוא עדין ולא משתלט. היתרון - הבושם נשאר למשך שעות.
בית האופנה הרמס משיק בושם חדש לגבר שנותן הרבה כבוד לניחוחות העציים בעלי הנוכחות. בדומה לבשמים הקודמים במשפחה, גם כאן מדובר בניחוח שמדיף יוקרה ורעננות אלגנטית. רשימת המרכיבים היא כזו שגם אחרי קורס בוטניקה מזורז תפנים את החומר הנלמד. בבקבוק השקוף הקלאסי יחכו סדראט – פרי הדר שמגיע מדרום איטליה, פלפל תימוט שמקורו בנפאל וערער
בית האופנה שמוכר לך יותר בזכות מעילי הסקי שלו, משיק בושם חדש לגבר. מדובר בבקבוק שהוא גאדג'ט הכולל מסך LED, ייחודי בשוק הבשמים העולמי. המסך מעטר את הבקבוק של מהדורת ה-150 הבושם. המסך מגיע עם פאנל הודעות מואר, הניתן להתאמה אישית באמצעות אפליקציית סמארטפון המופעלת עם Bluetooth. הצעצוע החדש מאפשר לך לכתוב הודעה אישית המופיעה באותיות אדומות, הרצות על פני חזית המראה של הבקבוק שמופעל על ידי לחצן בצורת לוגו המותג. בגזרת הניחוח ארגנו לך ערבוביה של קלארי סייג, אורן, אלגום, וטיבר, ארז וענבר. התוצאה היא ניחוח ארומטי מתפרץ של יערות רעננים וירוקים.
מותג הלייף סטייל שנוסד בשנת 1977 באיטליה מזוהה בעיקר עם מזוודות ואביזרי נסיעות. כעת משיק המותג בושם לחדש לגבר ששואב השראה, איך לא, מחופשה חלומית באי ציורי. הבקבוק מעוצב בקווים נקיים וצבעו התכול מרמז על הבאות: ניחוח ים הדרי, רענן ונקי, כזה שבא בול בזמן. כאן התמזגו שמן מנדרינה אתרי, פירות הדר, סיגליות ופצ'ולי. השילוב יוצר בושם אוורירי וקליל, כל כך קליל שהתבאסנו שהוא מתנדף מהר.
בית האופנה הגרמני MCM נוחת לראשונה בישראל עם בושם יוניסקס בבקבוק בעיצוב מאתגר שנראה כמו ארנק וינטג'. בפנים מתערבבים פטל, יסמין, ענבר, וניל ואזוב. זה די בגדול מבטיח ניחוח פרחוני ומתוק בהגזמה שמלווה לאורך זמן.