תחום הטיפוח לגברים מפתיע אותך מידי פעם עם שלל תכשירים חדשים. בתפריט תגלה בשמים, תכשירי גילוח וטיפוח הזקן ושלל מוצרים לעיצוב וטיפוח לשיער. למרות שזה נראה כך, בעוד שבחו"ל מפנקות חברות הקוסמטיקה בשלל סדרות ייעודיות ומרשימות לגברים, בארץ לא תמצא הרבה מותגים שמציעים אותן והאוסף הפרטי שלך יהיה איך לומר, אקלקטי. 

כעת כך נראה, מצטרפים לשוק הביוטי הגברי שני שחקנים חדשים עם סדרות ייעודיות המציעות שלל מוצרים ותכשירים שיבטיחו שתישאר חתיך ומטופח. ליראק פריז מציעה סדרה כוללת פטנט ייחודי. בין שלל הגודיס בסדרה תמצא: דאודורנט רול און, ג'ל-מוס רחצה, קצף גילוח ובלאם לאחר גילוח.  

סדרת הטיפוח LH HOMME, ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
סדרת הטיפוח LH HOMME, ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
 

הסדרה כאמור מאובזרת בפטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור הכוללת שיטת מיצוי ייחודית ששומרת על מלוא היתרונות הבריאותיים המצויים בו. מה מיוחד בטוליפ אותה שואל? אז ככה: הטוליפ השחור אחראי לשלוש פעולות: חיזוק, הגנה וחידוש העור. הסדרה מתאימה לכל סוגי העור. ניתן להשיג באתר החברה www.lierac.co.il ומחירי המוצרים בסדרה: 59-149 שקלים .

מתוך קמפיין סדרת הטיפוח LH HOMME, ליראק פריז (צילום: יח''צ)
מתוך קמפיין סדרת הטיפוח LH HOMME, ליראק פריז (צילום: יח''צ)

דגמנו את הדאודורנט רול און ואת קצף הגילוח. שניהם מגיעים נטולי ניחוח גברי אופייני לתכשירים מהז'אנר ומאוד אהבנו את זה. הדאו נתן עבודה ומנע זיעה גם לאחר אימון כושר אינטנסיבי. סימני זיעה וכתמים לא נראו באופק. קצף הגילוח אוורירי וקליל. פעולת הגילוח היתה קלה והתוצאה בסיום: עור חלק ונעים למגע.

סדרת הטיפוח BIOFORMEN, ביופור (צילום: סשה דובינסקי)
סדרת הטיפוח BIOFORMEN, ביופור (צילום: סשה דובינסקי)
 

חברת ביופור שהוקמה ומנוהלת על ידי רונית שגב (Bsc, MA), ביולוגית וחוקרת עור, חברה לשיתוף פעולה מסקרן עם הג'ודוקא פיטר פלצ'יק. סדרת הטיפוח BIOFORMEN פותחה בשיתוף המדליסט האולימפי וחבריו לנבחרת הג'ודו. תכשירי הסדרה נוסו בניסוי מיוחד על עורם של ספורטאים. בסדרה נמצא: קרם לחות, ג'ל ניקוי לזקן ושמן לריכוך הזקן. את מוצרי הסדרה תמצא בנקודות המכירה המורשות ובאתר החברה www.bioformen.co.il מחירי מוצרי הסדרה: 95-180 שקלים

התחלנו בקרם הלחות. מדובר בקרם עשיר וכבד מידי שנספג באיטיות. העור הועשר בחומרי הזנה ולחות ונותר נעים למגע למשך זמן. גם כאן ויתרו על ניחוחות גבריים מוכרים ולכן קיבל אצלנו נקודות זכות. השמן לריכוך הזקן נוסה על ידי איש עם זקן מרשים, שדיווח שהשמן נספג באיטיות, ריכך את הזקן אך הותיר תחושה שומנית על הזקן למשך זמן. בג'ל הניקוי לזקן מספיקה כמות קטנה של ג'ל על מנת ליהנות מהקצפה. הזקן הרגיש בסיום הניקוי רך, נקי ומטופח.