PRADA PARADOXE – בושם נשי בעל ניחוח פרחוני וענברי. הבושם מגיע בבקבוק המעוצב כמשולש, בהשארת הלוגו של פראדה. הניחוחות של פראדה תמיד מצליחים לתפוס אותנו. הם עוצמתיים, דומיננטיים, אך עדיין נשיים. 
מחיר: 499 שקל.

prada paradoxe  (צילום: יח''צ)
prada paradoxe (צילום: יח''צ)

ערכת צלליות עם מגוון רחב של צבעים של קרליין – בכל ערכה תשע צלליות במרקם מט קטיפה וזוהר. לצלליות יש ריכוז פיגמנטים גבוה ועמיד. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר פלטות צלליות מוצלחות, וכך גם במקרה של קרליין. שילוב הצבעים בכל פלטה מאפשר ליצור מראה שלם בקלות. 
מחיר: 79.90 שקל

פלטות צלליות - קרליין  (צילום: טל אזולאי)
פלטות צלליות - קרליין (צילום: טל אזולאי)

טיפול משקם לשיער ב-7 שניות: המותג GLISS מבית שוורצקופף השיק לאחרונה את GLISS 7Sec  - 3 טיפולים אינטנסיבי לשיער יבש, פגום וצבוע. התכשירים שפועלים כמסכה, משקמים את סיב השערה ומעניקים ברק. והכי חשוב – לא צריך להישאר איתם הרבה זמן במקלחת. 
מחיר: 39.90 שקל.

GLISS 7SEC - טיפול משקם אקספרס  (צילום: הנקל חול)
GLISS 7SEC - טיפול משקם אקספרס (צילום: הנקל חול)

LIFT+ BOTOLOGY – סדרת טיפוח חדשה לפנים מבית DIADERMINE, מותג טיפוח העור הצרפתי. ליפט+ בוטולגי, היא סדרת אנטי-אייג'ינג הפועלת לצמצום מראה הקמטים והאטה של קצב הזדקנות העור. הסדרה כוללת 4 מוצרים: סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים. סדרה נהדרת במחיר נוח. 
מחיר כל מוצר: 59.90 שקל.

סדרת BOTOLOGY מבית DIADERMINE  (צילום: הנקל חול)
סדרת BOTOLOGY מבית DIADERMINE (צילום: הנקל חול)

ROUGE PUR COUTURE THE SLIM VELVET RADICAL - עשרה גווני שפונים במרקם מאט קטיפתי מבית איב סאן לורן. לשפתונים יש פורמולה חדשה שנותנת תחושה של קלילות, אך עם זאת שומרת על הצבע לאורך זמן. 
מחיר: 160 שקל.

ROUGE PUR COUTURE THE SLIM VELVET RADICAL, איב סן לורן  (צילום: יח''צ)
ROUGE PUR COUTURE THE SLIM VELVET RADICAL, איב סן לורן (צילום: יח''צ)