בואו נודה שבזמן הכנת מרק הבלגן על השיש במטבח חוגג. הרצון להוסיף ירק, לשפר תיבול ולטעום את התוצרת גורמים לנו להרים את המכסה ולפתוח את סיר המרק לא מעט פעמים. צעצוע מגניב בדמות מכשפה חביבה, יאפשר לכם להחזיק את הכף בתוך הסיר מבלי שתיפול לתוכו. תוכלו גם להשאיר את מכסה הסיר פתוח ולהיות בטוחים שהמכשפה תשמור שלא ייפול או ייסגר. 
מחיר: 39 שקלים, להשיג באתר www.Gadgetshop.co.il

מחזיק בדמות מכשפה לכף ולמכסה סיר, גדג'טשופ (צילום: יח''צ)
מחזיק בדמות מכשפה לכף ולמכסה סיר, גדג'טשופ (צילום: יח''צ)

לצד צעצועים וגדג'טים שיארגנו לנו סדר, ניקיון ופאן מוצעות גם שלל קעריות מרק. כיום ניתן למצוא אוקיינוס של גדלים, דגמים, צבעים והדפסים שיהפכו את אכילת המרק לטקס כיפי במיוחד. צד קעריות זכוכית, תגלו גם מרקיות שעשויות מחרס, קרמיקה, פורצלן, במבוק ושלל חומרים ממוחזרים שיסייעו לשמור על הכדור. בהביטאט מציעים בין היתר מרקיות פורצלן בעיצוב נקי וחמים שיעשו לכם חשק למרק חם
מחיר: החל מ- 49 שקלים, להשיג בהביטאט.

מרקיות מפורצלן, הביטאט (צילום: יח''צ)
מרקיות מפורצלן, הביטאט (צילום: יח''צ)

במטבחים רבים ברחבי הארץ מככבות על השיש מערכות כלי הבישול שכוללות מצקת, תרווד, כף אימתנית ומטרפה. בסולתם לקחו את החבורה החיונית הזאת צעד קדימה ובסדרת Smart Tools שכוללת בין השאר גדג'טים חכמים ומפתיעים, תמצאו מצקת שכוללת גם מפריד עשבי תיבול. אם אתם ממלאים את סיר המרק שלכם בשלל ירוקים, זה בדיוק הצעצוע בשבילכם. 
מחיר: 32.50 שקלים, להשיג ברשת חנויות ובאתר סולתם.

מצקת עם מפריד עלים, סולתם (צילום: אסף אמרם)
מצקת עם מפריד עלים, סולתם (צילום: אסף אמרם)

במרקים רבים מככבים שלל עשבי תיבול סוררים שמנהלים חיים משל עצמם במי המרק. ברשת סוהו מציעים לכם גדג'ט מקורי במיוחד שנראה כמו פולקע ונכנס היישר לסיר המרק החם. ה"פולקע" עשוי מחומר עמיד לחום ומורכב משני חלקים: מסננת וסוגר בצורת עצם להשלמת המראה האותנטי והמשעשע. בצעצוע המסקרן ניתן להשתמש גם בטמפרטורה חמה במיוחד.
מחיר: 54.90 שקלים, להשיג ברשת ואתר SOHO.

מסננת עשבי תיבול בצורת פולקע, רשת סוהו (צילום: יח''צ)
מסננת עשבי תיבול בצורת פולקע, רשת סוהו (צילום: יח''צ)

מצקת למזיגת מרק היא כלי הכרחי. כדי לספק עניין לארוחה תוכלו להסתייע במצקות הברבור שמגיעות בגרסת הברבור השחור, מינוס כישורי הריקוד של נטלי פורטמן ובגרסה לבנה בוהקת ורעננה. אין ספק שמצקת המצוידת בלוק שונה ומפתיע תספק עוד קצת ספייס בהגשת המרק. אתם גם יכולים להיות בטוחים שהמצקות הברבוריות יהפכו לחביבות על קטנים וגדולים כאחד.
מחיר: 59 שקלים, להשיג באתר www.Gadgetshop.co.il.

מצקת ברבור, גדג'טשופ (צילום: יח''צ)
מצקת ברבור, גדג'טשופ (צילום: יח''צ)