לפני שנערוך לך היכרות עם המסכות, רק נצייד אותך בכללי ברזל שיהפכו את הטקס לאפקטיבי יותר. הטיימינג המומלץ למריחת מסכה הוא לאחר הגילוח - כשהעור חלק ונקי מזיפים. אין קיצורי דרך וחשוב וכדאי להמתין עם המסכה על הפנים את משך הזמן המומלץ בהוראות היצרן. תוכל בינתיים להיות יעיל ונחמד ולענות למיילים ולחזור להודעות וטלפונים. מסכות הן דבר מלכלך אז קח בחשבון ואל תתרגש מקצת צבע בכיור. אל תישאר במקלחת אפופת אדים עם הסמארטפון, זה עלול לגרום לקורוזיה. זהו, עכשיו אפשר לצאת לדרך.

מסכת חימר פילינג sebologie, ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
מסכת חימר פילינג sebologie, ליראק פריז (צילום: אסף לוי)

מסכת חימר פילינג sebologie, ליראק פריז
כאן תגלה שהמסכה מגיעה עם טקסטורה מחוספסת. מדובר במסכה מהז'אנר שתאהב- זה שמקצר תהליכים. מסכה שהיא גם פילינג. התכשיר מצויד בגרגרים עדינים שיבטיחו להסיר מה שקוסמטיקאיות מדקלמות לך תוך כדי הוצאת שחורים: לכלוך, זיעה, שומן ותאים מתים. טרם הסרת המסכה שפשפנו בעדינות את הפנים כדי לוודא שנתנו עוד קצת עבודה ושטפנו. התוצאה: עור פנים חלק, רענן ומוצק.
מחיר: 169 שקלים

מסכת פחם מתקלפת Pure Active, גרנייה (צילום: יח''צ)
מסכת פחם מתקלפת Pure Active, גרנייה (צילום: יח''צ)

מסכת פחם מתקלפת Pure Active, גרנייה
עור הפנים הגברי נוטה להיות שומני וחשוב להקפיד לנקות אותו בתדירות גבוהה. הצבע השחור של מסכת הפחם אמנם מכניס לסרטים בהתחלה כי בכל זאת, מי רוצה כתמים אפלים על הפרצוף? תנשום עמוק ותתגבר – זה שווה את זה. מדובר בתכשיר שהוא דייסון לשאריות לכלוך, זיעה ושומן. מרחנו את המסכה באזור האף והמצח ולאחר שהסרנו אותה העור הפך אלסטי, נקי ונטול שמנוניות וברק.
מחיר: 41.90 שקלים.

מסכת חימר לניקוי עמוק RARE EARTH, קיל'ס (צילום: יח''צ)
מסכת חימר לניקוי עמוק RARE EARTH, קיל'ס (צילום: יח''צ)

מסכת חימר לניקוי עמוק RARE EARTH, קיל'ס
התכשיר שכולל חימר לבן מהאמזונס מבטיח ניקוי עמוק ואינטנסיבי. לאחר המריחה, המסכה מרגישה כמו חומר איטום על הפרצוף. זה משעשע ומלחיץ כאחד. אחרי השטיפה תגלה ששאבו לך מהפרצוף תאי עור מתים, לכלוך ועודפי שומן שמצטברים במהלך היום. לאחר הסרת המסכה הקשיחה למדי, העור נעשה גמיש, קורן ונעים למגע.
מחיר: 145 שקלים

מסכת פחם Peel Off Mask, קרליין (צילום: דני לרנר)
מסכת פחם Peel Off Mask, קרליין (צילום: דני לרנר)

מסכת פחם Peel Off Mask, קרליין. 
אזהרת מסע: גם כאן תקבל צבע שחור שנשטף בקלות עם המים, אז שחרר מהלחץ. מדובר במסכה שבגדול מתאבססת לך על הפרצוף, אבל בניגוד לאקסית שלא מרפה, המסכה מסייעה בהסרת לכלוך והפחתת נקבוביות. אחרי שהתרגלנו לגוון הקודר, שטפנו את המסכה שהתייבשה על הפרצוף. בתום השימוש העור שלנו זכה ליחס הולם ונותר רך, רענן ונקי ללא הופעות אורח של שאריות שומניות.
מחיר: 49.90 שקלים

מסכת פחם לטיהור REVIVALIST-CHARCOAL DETOX MASK, ג'ייד (צילום: יח''צ)
מסכת פחם לטיהור REVIVALIST-CHARCOAL DETOX MASK, ג'ייד (צילום: יח''צ)

מסכת פחם לטיהור REVIVALIST-CHARCOAL DETOX MASK, ג'ייד
גם בג'ייד מארגנים לך מסכה פחמית שתסייע בניקוי וטיהור העור. כאן תגלה שמנסים לרכך לך את הטרגדיה והתכשיר מגיע בצבע אפור. שילוב של אבקת פחם מבמבוק וחימר יסייעו בטיהור רעלנים, ספיחת השומנים, ניקוי יסודי והפחתת מראה נקבוביות. המרקם הקרמי קצת מטעה וגם הוא מתייבש על הפנים וסופח בכיף שלו עודפי שומן. בתום הטקס התקבל מראה עור קורן, נטול ברק ועם תחושת ניקיון שמלווה.
מחיר: 99 שקלים.