הלוקיישן: דריה ספא, מלון הסוויטות רמדה נתניה.
מוגש באהבה: בספא המפנק בנתניה מוצעים טיפולי ספא זוגיים בתאריכים 13.2 וה- 15.2. לצד שלל טיפולים מפנקים שיחכו בתפריט העשיר תהנו בספא מחליטות, יין מבעבע ופירות. בתוספת תשלום תוכלו ליהנות מארוחת בוקר חלבית מפנקת.
התאהבנו: העדפנו להיות יעילים ופרקטיים וללכת על עיסוי חזק וקשוח יותר. בחדר הטיפולים הזוגי עמלו שתי מעסות מקצועיות על מלאכת הפירוק וההרכבה כיאה לז'אנר השוודי. כל איבר ושריר בגוף זכו ליחס הולם ולכמות שמן עיסוי נדיבה. הטיפול היה מהנה, נעים ואפקטיבי למדי. בחדר המנוחה עלינו שלב והחלטנו לזנוח את החליטות, התה או המים וסיימנו עם כוס יין מבעבע ששלחה אותנו לשגרת היום.
מחיר האהבה: 480 שקלים לזוג (בימים שצוינו).
לפרטים: 09-8867788  

דריה ספא, מלון הסוויטות רמדה נתניה (צילום: קרן פרל)
דריה ספא, מלון הסוויטות רמדה נתניה (צילום: קרן פרל)

הלוקיישן: ספא מלון ריץ קרלטון, הרצליה.
מוגש באהבה: לקראת הוולנטיין מוצעת חבילה זוגית הכוללת: ארוחת בוקר זוגית במסעדת הרברט סמואל שבמלון או ארוחת צוהריים חלבית עשירה ומגוונת בלובי המלון הצופה למרינה. בחדר הטיפולים תהנו מפילינג גוף של 30 דקות ועיסוי אבנים חמות של שעה לכל אחד מבני הזוג. תוכלו כמובן להתלבט בין מגוון העיסויים המוצע בתפריט הטיפולים העשיר (המחיר משתנה בהתאם לסוג הטיפול). בנוסף תהנו ממתקני הספא בהם חמאם טורקי, סאונה רטובה ויבשה וג'קוזי. תסיימו עם תה בריאות ועוגיות מקונדיטוריית המלון בחדר המנוחה הפונה לחוף ימה של הרצליה.
התאהבנו: התחלנו בארוחת בוקר עשירה ומפנקת מחומרי גלם איכותיים שהוגשה בלובי המלון וכללה מגוון סלטים, מבחר גבינות ודגים, ביצים בסגנונות שונים, קפה ומיצים טבעיים. בחדר הטיפולים הזוגי זכינו לעיסוי מקצועי משולב בן 50 דקות שכלל פעולות פירוק והרכבה נחוצות וגם מגע משחרר ומרגיע. המעסות העניקו יחס אישי לכל איבר בגוף והתחושה היתה שאנחנו בידיים טובות. בסיום הטיפול עלינו להמשיך את כל הכיף הזה בהתרגעות על שפת הבריכה ומשם חזרנו למציאות.
מחיר האהבה: 1,799 שקלים לחבילה הזוגית לוולנטיין.
לפרטים: 09-3735555

ספא מלון ריץ קרלטון, הרצליה (צילום: מתיו שו)
ספא מלון ריץ קרלטון, הרצליה (צילום: מתיו שו)
 

הלוקיישן: THE spa, ספא מלון דיויד אינטרקונטיננטל, תל אביב. 
מוגש באהבה: לכבוד הוולנטיין מציע המלון יום כיף לאוהבים באווירה יוקרתית. החוויה הזוגית כוללת: טיפול פיוז'ן בן 50 דקות בספא, בו תוכלו ליהנות משמפניה ושוקולד משובח. בנוסף, בתוספת תשלום של 240 שקלים לזוג תהנו מארוחת בוקר עשירה ומגוונת במסעדת "חצרות יפו" הנמצאת בסמיכות ללובי המלון.
התאהבנו: את החוויה התחלנו בארוחת בוקר חלבית, טובה ומושקעת שכללה שלל ירקות, מנות מבוססות ביצים, דגים, גבינות, מיצים טבעיים ושתייה חמה וקרה. בספא זכינו למגע הידיים של המעסות המקצועיות שעשה טוב לעצמות ולשרירים בעיסוי משולב שכלל טכניקות שונות. במהלך העיסוי הונחתו עלינו שלל מגבות חמות ומיטת העיסוי קיבלה גם היא טמפרטורה חמה ורצויה שגרמה לנו לשקוע בקטע טוב. סיימנו בלאונג' עם פתיחי בוקר וכריכונים מושקעים שסגרו לנו פינה אחרי טיפול מפנק ומרגיע.
מחיר באהבה: 890 שקלים לטיפול זוגי בספא. 
לפרטים: 03-7951252

THE spa, מלון דיויד אינטרקונטיננטל, תל אביב.  (צילום: עמית גירון)
THE spa, מלון דיויד אינטרקונטיננטל, תל אביב. (צילום: עמית גירון)

הלוקיישן: ספא Fifth Element, מלון VERT ירושלים.
מוגש באהבה: בספא הירושלמי מציעים חבילות זוגיות רומנטיות לוולנטיין הכוללת ארוחת בוקר מפנקת ועשירה, עיסוי זוגי רומנטי המשלב טכניקות משני עולמות לחוויה אחת. לצד הטכניקה הקלאסית של עיסוי משחרר מכניסים את הטבע לספא ומשלבים את הטיפול עם אבנים חמות. לאחר הטיפול תוכלו ליהנות ממתקני הספא והבריכה. בזמן שאתם שואפים אוויר צלול תוכלו להתפנק עם יין ופירות שידאגו להמתיק את היום הרומנטי.
התאהבנו: בספא הירושלמי תגלו שהטיפולים והעיסויים המקצועיים במקום נעשים באווירה מרגיעה, שלווה ונינוחה. גולת הכותרת היא הנוף הירושלמי ואוויר ההרים הצלול כיין. זה כנראה לנצח יהיה הבונוס שמציעה עיר הבירה למבקריה. השילוב המנצח של פינוק, שלווה, ניתוק מוחלט, טיפול מושקע ומרגיע ואווירה קסומה שיש רק לעיר שחוברה לה יחדיו הוא שיבטיח חוויה רומנטית ומפנקת.
מחיר לאהבה: 980 שקלים לטיפול זוגי.
לפרטים: 02-6588888

ספא Fifth Element, מלון VERT ירושלים  (צילום: איה בן עזרי)
ספא Fifth Element, מלון VERT ירושלים (צילום: איה בן עזרי)