בושם לגבר HUGO JEANS, הוגו בוס
למשפחת הבשמים של המותג הגרמני מצטרף כוכב חדש שמגיע בגווני ג'ינס כחול עמוק. גם הפעם תקבל את בקבוק המימייה נוטף הגבריות המזוהה עם המותג. בפנים יחכו אשכולית, ליים, מנטה, גרגרי ערער, וטיבר וארז. מדובר בניחוח שהוא סניף קק"ל בבקבוק, בקטע טוב. אחרי משב רוח מרענן של עלים ירוקים תתגנב ליער מתיקות שתאזן ותיצור ניחוח צעיר, גברי, קליל ומעט מתקתק שמותיר שובל נעים שלצערנו בורח מהר מידי.
מחיר: 269 שקלים

בושם לגבר HUGO JEANS, הוגו בוס (צילום: יח''צ)
בושם לגבר HUGO JEANS, הוגו בוס (צילום: יח''צ)

בושם לגבר JIMMY CHOO MAN aqua, ג'ימי צ'ו
מדובר בבושם שכפי שאתה יכול להבין מהשם, נותן הרבה כבוד לים, לגלים ובכלל לניחוח מהכחול הבלתי נגמר של האוקיינוס. בין השאר מצאו את מקומם בבקבוק אשכולית, פצ'ולי ואזוב. המותג שלנצח יהיה מזוהה עם אחת, קארי ברדשאו ואוסף הנעליים שלה אולי לא משדר לך גבריות אבל כדאי שתעצור רגע, תתעכב ותבין שזאת אחת הבחירות היותר מוצלחות שלך. הניחוח העמוק בעל ארומה ימית מרעננת, אך יחד עם זאת מצויד בנוכחות וצ'ארם. הבאסה: הוא מתחפף במהירות שיא של אצן אולימפי.
מחיר: 299 שקלים

בושם לגבר JIMMY CHOO MAN aqua, ג'ימי צ'ו (צילום: יח''צ)
בושם לגבר JIMMY CHOO MAN aqua, ג'ימי צ'ו (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Lalique White in black EDP, לליק
במותג היוקרה צרפתי מחדשים ומציעים בושם חדש בגרסה עוצמתית. הניחוח משתייך לז'אנר האוריינטלי- זה שכולל בתוכו גודיס מתובלים כמו פלפל ורוד, קטורת, וניל והל. את הארומה העצית הנוכחת מספקים ארז, ואשכולית. בפנים גם תמצא פצ'ולי ולבנדר שאחראים למתיקות המרומזת. בגדול מדובר בבושם דומיננטי בניחוח אלגנטי ומעושן שמספק את הסחורה לחובבי הז'אנר.
מחיר: 399 שקלים

בושם לגבר Lalique White in black EDP, לליק (צילום: יח''צ)
בושם לגבר Lalique White in black EDP, לליק (צילום: יח''צ)

בושם לגבר XERJOFF TONI IOMMI, קסרג'וף
מותג בשמי הנישה האיטלקי היוקרתי XERJOFF, משיק בושם חדש לגברים XERJOFF TONI IOMMI. הבקבוק המעוצב שמגיע בקופסה מהודרת הוא יצירה המוקדשת לאנטוני פרנק "טוני" איומי, הגיטריסט האייקוני, המלחין וכותב השירים הבריטי של להקת בלאק סבאת'. הניחוח הוא שילוב מסקרן של רום, ברגמוט, תפוז, גרניום, וניל ופולי טונקה. הערבובייה הזו יוצרת ניחוח ספייסי אלגנטי וגברי שעוטף בחמימות נעימה בעלת נוכחות שמסרב להתנדף. 
להשיג בבוטיק בשמי היוקרה beyond skin בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, ראשון לציון.
מחיר: 1,000 שקלים

בושם לגבר XERJOFF TONI IOMMI, קסרג'וף (צילום: יח''צ)
בושם לגבר XERJOFF TONI IOMMI, קסרג'וף (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Invictus Victory Elixir, פאקו ראבן
מותג הבישום של פאקו ראבן ממשיך לספק לך בדיוק את מה שאתה מחפש- פסל סביבתי מרשים וניחוח דומיננטי ובעל נוכחות. מדובר בעוד בושם שמצטרף לסדרה הוותיקה שכוללת לא מעט בשמים מנצחים. כאן תקבל מנות יפות של ענבר, פצ'ולי, לבנדר, הל ירוק ופלפל שחור. רשימת המרכיבים מבטיחה ניחוח עמוק עוצמתי ומתובל כזה שאין סיכוי שתפספס. כדי להפוך את הרכישה למצפונית וחביבה, נספר לך שהבושם כולל מרכיבים טבעיים שתומכים בקהילות מקומיות ומקדמים מודעות סביבתית ושמירה על הכדור.
מחיר: 380 שקלים

בושם לגבר Invictus Victory Elixir, פאקו ראבן (צילום: יח''צ)
בושם לגבר Invictus Victory Elixir, פאקו ראבן (צילום: יח''צ)