בימים בהם הגשם, הרוחות והקור שחודר לעצמות עושים כאן שעות נוספות, אין כמו מקלחת חמה ומפנקת. סבון ריחני יהפוך את הטקס בחדר האמבטיה למושלם. המדפים ברשתות השיווק והפארם עמוסים בעשרות סוגים של סבונים ייעודיים לגברים - רק שלא תגיד שלא משקיעים בך. בתכשירים השונים תגלה שלל חומרי גלם שיעשו לך ולעור רק טוב.

3 ב 1 לגבר, כיף MEN (צילום: יח''צ)
3 ב 1 לגבר, כיף MEN (צילום: יח''צ)

3 ב 1 לגבר, כיף MEN
תכיר את כיף MEN הסדרה החדשה לגברים שמשיקים במותג הכיפי. הסדרה כוללת צמד תכשירי רחצה שיפתרו לך לא מעט התלבטויות ויחסכו לך זמן יקר. 3 ב 1 לגבר הוא שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים שמגיע בגרסה הכוללת קפאין וגרסה שבה מככבת אלוורה. התקרצפנו עם התכשיר שמכיל קפאין וגם ניחוח ממריץ ומרענן. לשמחתנו ענני הקצף הגיעו במינון מדויק והפכו את הרחצה למהנה. בסיום העור נותר עשיר בלחות ונעים למגע.
מחיר: 10 שקלים

ג'ל רחצה לגבר בניחוח עוצמתי, הוואי (צילום: סטודיו אלדד שאו)
ג'ל רחצה לגבר בניחוח עוצמתי, הוואי (צילום: סטודיו אלדד שאו)

ג'ל רחצה בניחוח מעורר לגבר, הוואי
כמו כל אחד מאיתנו שחושב אחת לתקופה לבצע שינויים בחיים, גם מותגים מרגישים צורך עז לרענן. המותג הוואי שעבר מתיחת פנים מוצע עכשיו באריזות חדשות הכוללת מיתוג מחדש ובקבוקים העשויים מחומרים ממוחזרים. הסדרה הגברית כוללת שני תחליבי רחצה, שמפו+מרכך וגם 4 ב 1 שסוגר לך פינה וחוסך זמן בטיפול בגוף, בפנים, בשיער ובזקן. דגמנו מהסדרה ג'ל רחצה בניחוח מעורר וגילינו לשמחתנו שאנחנו ממשיכים לקבל את מה שאנחנו אוהבים מהמותג. מדובר בניחוח גברי מרען שמזכיר רוח ים והפגין נוכחות, הקצף עוטף במהלך המקלחת, העור מועשר בלחות ותחושת הרכות מלווה לשעות.
מחיר: 14.90 שקלים  

 3 ב-1 לגבר בתוספת אלוורה ותה ירוק, פינוק (צילום: סטודיו 0304)
3 ב-1 לגבר בתוספת אלוורה ותה ירוק, פינוק (צילום: סטודיו 0304)

3 ב- 1 לגבר בתוספת אלוורה ותה ירוק, פינוק
המותג פינוק של יוניליוור יודע בדיוק מה גברים צריכים וזה שלא יאכלו להם את הראש ויבזבזו להם את הזמן. זאת הסיבה שלמשפחת ה 3 ב-1 הם מצרפים עוד מוצר שבא לעבוד. כאן תגלה שלתכשיר שהוא שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים בבקבוק אחד דחסו אחר כבוד אלוורה ותה ירוק. רגע לפני שאתה מעקם את הפרצוף, נעדכן שאלה בדיוק המרכיבים שיהפכו לך את המקלחת למרעננת, ריחנית, ממריצה ומהנה. הניחוח לשמחתנו לא קשור לחנות הטבע שיצרת בראש והוא ממשיך באותו קו גברי ועדין של מוצרי המותג לגבר.
מחיר: 13 שקלים

ג'ל רחצה פילינג Crêma Men Volcanic Peeling Shower Gel, קרמה מן (צילום: טל אזולאי)
ג'ל רחצה פילינג Crêma Men Volcanic Peeling Shower Gel, קרמה מן (צילום: טל אזולאי)

ג'ל רחצה פילינג Crêma Men Volcanic Peeling Shower Gel, קרמה מן
נראה שבקרמה מן ממש דואגים לגברים עם סדרת טיפוח שלא מפסיקה להתחדש. עכשיו מציעים לך חוויה אחרת במקלחת עם ג'ל רחצה שכולל גרגרי פילינג קטנטנים. פעולת הקרצוף נעשית כאן על הצד הטוב ביותר ותודות למרקם העדין, תאי העור המתים מתחפפים ומרקם העור נעשה חלק ונעים למגע. מדובר בניחוח שונה, מסקרן ומפתיע לטובה. תחושת הניקיון ליוותה למשך שעות.
מחיר: 18 שקלים

ג'ל רחצה לגבר AXE recharge sport refresh, אקס (צילום: סטודיו 0304)
ג'ל רחצה לגבר AXE recharge sport refresh, אקס (צילום: סטודיו 0304)

ג'ל רחצה לגבר AXE recharge sport refresh, אקס 
במותג הגברי מספקים לך כעת סיבה חדשה להתעטף בניחוח ממריץ. התכשיר שהוא 3 ב-1 סוגר לך פינה ומקצר תהליכים מגיע בנוסחה חדשה. תוכל להשתמש בו לפנים ולגוף ולספק לו את מנת הלחות הרצויה. גם לשיער שלך הוא ידאג ויבטיח שיישאר בריא ויפה. כשפתחנו אותו גילינו ניחוח מתוק אבל מרענן ומקפיץ ובעיקר שונה בנוף הניחוחות הגבריים, כזה שעשה לנו חשק למשוך עוד כמה דקות במקלחת.
מחיר: 18.90 שקלים

ג'ל מוס רחצה 3 ב-1 לגבר LH, ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
ג'ל מוס רחצה 3 ב-1 לגבר LH, ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
 

ג'ל מוס רחצה 3 ב 1 לגבר LH, ליראק פריז
גם בליראק מבינים שהזמן שלך יקר ומפרגנים לך תכשיר שהוא 3 ב 1 שמיועד לשיער, לפנים ולגוף. הג'ל הקריר יארגן לך ניקוי יסודי של כל שריר ואיבר ויוודא שעור הפנים יראה חיוני ורענן, השיער בריא ורך למגע והגוף יזכה למנת הלחות והחיונית שהוא זקוק לה. לשמחתנו לא טבענו במסיבת קצף ומינון העננים הלבנים היה במידה.
מחיר: 59.90 שקלים.