טיפול Geneo Glam, פולוג'ן
למרות שגברים ידועים כפרקטיים, עדיין יש לנו ברק בעיניים כשאנחנו בוהים בגדג'ט חדש ומסקרן. זאת כנראה הסיבה שהחברים בפולוג'ן מרעננים לך כל פעם את המכונה שמטייל לך על הפרצוף. אחרי שערכת היכרות עם ספירולינה וגם זרמת עם פחם, מגיעה קפסולת הפרמיום ומי מאיתנו לא אוהב פרמיום? הפעם זאת קפסולה ה- Oxypod Glam שמבוססת על זהב טהור.
יאללה לעבודה: את הטיפול תעבור עם החללית מבית Geneo הכוללת ידיות מתחלפות. הפעם תקבל את ידית ה- Oxygeneo בעלת שלוש הפעולות: העשרת העור בחמצן, קילוף והזנה של העור. ידית ה- TriPollar שתסייע באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו לאפקט הרמת העור. בסיום ידית ה- Ultrasound תאיץ ספיגה מוגברת של חומרים פעילים. בקפסולה תגלה בנוסף לזהב טהור שיקפיץ לך את מספר הלייקים בתמונה, גם שלל מרכיבים חיוניים חומצות אמינו משי, מינרלים, ויטמינים ולחות.
מבחן התוצאה: את הטיפול מתחילים בהחדרת חומרי הזנה וגודיס לעור באמצעות גלי רדיו. בשלב השני מגיע גדג'ט קולני ומעקצץ שכולל בתוכו את הקפסולה המיוחלת והזהובה. בטיול הקצר שעושה הידית על העור, הופכים הפנים למיצג סביבתי מזהב. הידית משחררת את הקפסולה וחומרים הפעילים מתחילים לתת עבודה. האקט הזה גם יעיף לך מהפנים לכלוך, שומן ואורחים לא רצויים. לפינאלה אחראים הסרום וחומרי ההזנה שמעניקים לפנים מראה בריא, מורם וחיוני. אל תצפה למכונת זמן ולקמטים שתמצא במחלקת אבידות אבל העור, הוא בגדול יודה לך מקרב לב על לחות מוגברת ומראה מואר ורענן. 
מחיר: 600-800 שקלים
לפרטים: 03-7589090 ובאתר www.alphamedix.co.il

טיפול Geneo Glam, פולוג'ן (צילום: יח''צ)
טיפול Geneo Glam, פולוג'ן (צילום: יח''צ)

טיפול פרמיום לגברים, דרמלוג'יקה.
אחת לתקופה העור שלך מתחנן ליחס הולם, לאיזו השקעה קטנה או מחווה שתוכיח שאכפת לך ממנו. בדרמלוג'יקה ידאגו לעניין ואתה, כל מה שאתה צריך זה לשבת ולהתמסר. טיפול הפרמיום לגברים של המותג הוא טיהור עור הפנים. שלבי הטיפול כוללים ניקוי יסודי ועמוק עם שלל תכשירים והחדרת אוקיינוס של גודיס. את הטיפול מסיימים בהרגעה ואיזון העור עם תכשירים ומסכות עשירות בלחות ומרכיבי הזנה.
יאללה לעבודה: את הטיפול מתחילים בניקוי עם שמן מבוסס הדרים. בשלב השני מסירים את השומן עם שלל תכשירים וגדג'טים חלליים. בשלב השלישי יגיע הפילינג שיבטיח להסיר תאים מתים ולכלוך. בשלב הרביעי תפגוש מסכת פנים שתדאג להרוות את העור בלחות וחומצה הילאורונית. את הטיפול חותמים עם החדרת סרום, חומרי הזנה, הרגעה ולחות.
מבחן התוצאה: את הטיפול מתחילים בתערובת שמנים וג'ל ניקוי שמכינים את הפרצוף להפתעות שבדרך. השלב הבא הוא פילינג שמסייע להפטר מתאים מתים ומסייע בחידוש העור. כדי להאיץ פעולת הפילינג מסתייעים בגדג'ט חביב של גלי קול. לאחר מכן מגיעים ויטמין C, שלל סרומים ומסכות מזינות שמספקות לפנים את כל "אבות המזון". הכוכבת של הטיפול היא ללא ספק מסכה מתקלפת שאיתה כדאי לך להיות סבלני ממש. לאחר המריחה היסודית - כולל איזור העיניים והפה, תאלץ לשבת בשקט למשך 20 דקות. הבונוס: עיסוי צוואר וכתפיים יסודי, נעים ומשחרר שמגיע בזמן ההמתנה. קילוף המסכה הוא סטורי מנצח וגם תחושת שחרור עילאית. לסיום תקבל עוד מנה של סרום ויטמין C שגם הוא זוכה לזירוז באמצעות אותו צעצוע גלי קול. בסיום התהליך העור גמיש, חלק, רענן והתחושה הנעימה מלווה למשך שעות.
מחיר: החל מ- 450 שקלים
לפרטים: במכונים ובמרכזים המורשים של דרמלוג'יקה ובמלונות ישרוטל

טיפול לשרירי הפנים Sher-face, שר פייס (צילום: יח''צ)
טיפול לשרירי הפנים Sher-face, שר פייס (צילום: יח''צ)

טיפול לשרירי הפנים Sher-face, שר פייס
את שר סנדה אתה אולי מכיר כשר פיטנס, גורו הכושר של הסלבס. כעת היא החליטה להשתלב גם בעסקי הביוטי עם Sher face- מתחם ראשון שנפתח בעזריאלי טאון המציע שלל טיפולי הביוטי גם את Sher face- אימון כושר לפנים. בגדול מדובר בטיפול פנים של כשעה המשלב בתוכו מספר טכניקות בהן: עיסוי ואימון לשרירי הפנים והזנת העור בחומרי לחות. במסגרת הטיפול עובדים על שרירי הפנים ועידוד ובניית קולגן.
יאללה לעבודה: הטיפול כולל שלבים: חימום והכנת עור הפנים לטיפול עם חומרי הזנה, חומצות, ויטמינים ומינרלים; אימון אינטנסיבי של הפנים בשיטת פולסים חשמליים, בניית קלוגן בסיוע מכשיר גלי הרדיו ושחרור והרגעה של העור עם שלל תכשירים להרגעה המופעלים על ידי לד. 
מבחן התוצאה: "הגעת למכון כושר לפנים" הבהירו כשהגעתי. אזהרת מסע: מדובר בטיפול שכולל שלבים רבים ושלל גדג'טים שעושים סיור מודרך על הפרצוף- מסע, כבר אמרנו? מתחילים באבחון העור במכשיר שהוא סוג של חללית. עוברים לתכלס עם ניקוי פנים, מסכה לפתיחת נקבוביות והחדרת ויטמינים וחומצות במכשיר סילון שבעיקר מרגיש כמו מאוורר. הפילינג והחדרת החומצה ההיאלורונית ללחות מגיעים בשלב הזה. עכשיו עוברים לאימון הפנים. אל דאגה את האימון מבצעת במיומנות אין קץ המטפלת המקצועית. מטרת האימון להמריץ את מחזור הדם. האטרקציה התורנית היא ידית גלי רדיו שמשחררת חומרים פעילים ואחראית לפיסול ומיצק העור לעידוד ייצור קולגן. הפינאלה מגיע עם מסכה שהיא סוג של משקפי מציאות מדומה ואחראים להעניק לעור מראה זוהר וקורן. בסוף הטיפול זכינו לעור חלק, אחיד ובעיקר נעים למגע.
מחיר החל מ: 350 שקלים.
לפרטים: 8218* ובאתר: www.sher-face.co.il

ספא ל'אוקסיטן (צילום: אלעד גוטמן)
ספא ל'אוקסיטן (צילום: אלעד גוטמן)

טיפול פנים לגבר, ספא ל'אוקסיטן
מותג הטיפוח שמארגן לך בעיקר תחושת ספא בבית וסוגר לך פינה בחגיגיות סכריניות כמו וולנטיין דיי ויום האהבה המקומי, מציע טיפולי פנים מפנקים ויסודיים לגברים. את מתחם היופי המעוצב תוכל להתפנק בשלל תכשירים עמוסים חומרים פעילים שיארגנו לך את הפרצוף מחדש.
יאללה לעבודה: הטיפול לגבר כולל ניקוי פנים והכנת העור ע"י פילינג, החדרת חומרי לחות והזנת העור בשלל מרכיבים, ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות העור, מסכה ועיסוי פנים מפנק ומרגיע, כולל ניקוי עמוק והוצאת שחורים. 
מבחן התוצאה: את הטיפול בן ה- 90 דקות מתחילים בהרחת שמנים אתרים של קמומיל וגרניום שפשוט פותחים את הצ'אקרות. השלבים הבאים כוללים שלל סבונים, פילינג עדין ולאחריו אחד יותר קשוח. לאחר מכן מתחילים בהוצאת השחורים והבאות בתור הן שתי מסכות העשויות מתערובות צמחים שאיתן אתה צריך לשכב בשקט למשך כמה דקות. כדי שלא תשתעמם, כולל הטיפול גם עיסוי משחרר ומפנק לידיים וכפות הרגליים. לסיום מפציעים חומרי לחות והזנה. לאחר ניקוי הפנים מכל שאריות סניף הל'אוקסיטן שנותר על הפרצוף, העור נעשה קורן, חלק, נעים למגע ועשיר בלחות.
מחיר: 450 שקלים
לפרטים: 03-5046720 ובאתר: https://il.loccitane.com/