אפילו שאנחנו במאה ה-21 נשים רבות וגברים רבים לא מצליחים להשתחרר מ"חוקים" ישנים ובלתי כתובים בהקשר של אהבה ומיניות. אבל אנחנו כן במאה ה-21 ולנשים מותר להיות מיניות בדיוק כמו לגברים. 

דעות כמו: 

אם אישה "נותנת" בדייט ראשון היא "זונה", אבל אם גבר שוכב בדייט ראשון הוא "גבר גבר".

תני לו לעבוד קשה, כדי שכשהוא "יקבל" הוא ידע להעריך את זה.

חכי לפחות לדייט השלישי.

אז אני כאן כדי להגיד: סטופ! מותר לך ואת יכולה וזה אפילו מומלץ לשכב עם הגבר בדייט הראשון, כל עוד זה מרגיש לך נכון ובא לך על זה. אל תעצרי את עצמך רק בגלל אוסף מיתוסים חשוכים מתקופת ימי הביניים. פעם להיות בתולה סימל כביכול טהרה ומוסר, אבל מאחוריהם עמד אידיאל מיזוגיני שנועד לדכא מיניות נשית – מאז התקדמנו! ומי שלא התקדם שיתקדם, תרתי משמע.

מי שלא התקדם, שיתקדם!

אנשים מנסים להימנע מביקורת ושיפוטיות, בעיקר כשזה קשור לסקס. בין אם זה לא לשכב בדייט ראשון, ובין אם זה לא להתנסות בפנטזיות מיניות, שעלולות להיתפס כ"סוטות". אז אני עונה על השאלה בצורה הכי ברורה שאפשר – סקס בדייט ראשון? כן! את צריכה לעשות מה שמרגיש לך הכי טוב ונכון עבורך! בא לך לשכב איתו? בא לך לעשות איתו אהבה? בא לך להראות לו מה זה תשוקה בוערת? בא לך לגמור? בא לך ללקק לו את האוזן? בא לך שהוא ילטף אותך וינשק במקומות הכי סודיים? לכי על זה! לא מתאים לך? אל תעשי את זה. הנקודה היא שההחלטה היא שלך! שלך בלבד, ולא של אף אחד אחר.

בא לך לגמור? לכי על זה! את מחליטה אם כן או לא

ומה אם הוא יחשוב שאני "זולה" ולא יחזור לדייט שני?

כל דבר בדייט ראשון יכול להתפרש אצלו לרעה – אז מה! אז את תתנהגי לא כמו שאת? התרגשות ולחץ יכולים לגרום לך לפלוט שטויות או להיות יותר שקטה מאיך שאת בדרך כלל – אז מה! כל סיפור שתספרי על עצמך יכול להוציא אותך קמצנית, עקשנית, צדקנית, ביקורתית או כל תכונה שלא תתאים לו – אז מה! דייט ראשון לא מעיד עלייך או עליו שום דבר. יכול להיות שכבר בדייט הראשון תרגישו כימיה מטורפת ואפילו התאהבות, אבל אחרי שנה ביחד תיפרדו; ויכול להיות שהדייט הראשון יהיה גרוע ובסופו של דבר תתחתנו ותהיו ביחד לנצח.

כמו שאת לא מסתירה את שאר התכונות שלך בדייט הראשון ככה אין סיבה ש"תקברי" את המיניות שלך, ההפך! את מינית בדיוק כמו שאת סבלנית, אוהבת, מכילה, קשובה, מצחיקה ועוד – זה חלק ממך בדיוק כמו כל שאר התכונות. המיניות היא חלק מהשלם שהוא את! ואין צורך להסתיר את זה. ואם הוא לא יחזור? שלא יחזור! אני, באופן אישי, לא רוצה להיות עם גבר שחושב שמיניות של אישה היא משהו שצריך להסתיר במחשכים. אם זה מה שהוא חושב, טוב שגילית את זה בדייט הראשון.

דייט ראשון, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
דייט ראשון, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

המיניות היא חלק מהשלם שהוא את!

אם את מרגישה כימיה ובא לך לשכב איתו בסוף הערב – לכי על זה! ושכולם יזדיינו, תרתי משמע. לחקור ולהכיר את היכולות והפתיחות המינית בחדר המיטות כבר מההתחלה יכולים לעזור לך לקבוע האם אתם מתאימים, האם בכלל בא לך להשקיע במערכת יחסים איתו והאם יש שם פוטנציאל מעבר לסטוץ של לילה אחד.
 
אם את מרגישה כימיה ובא לך לשכב איתו בסוף הערב – לכי על זה!

ואם את עדיין חושבת שסקס בדייט ראשון זה ביג נו נו אז הנה כמה סיבות למה סקס בדייט ראשון זה הכי כן:

בדייט הראשון הסקס יכול להיות הכי מסעיר שיש, כי יש התרגשות באוויר ופרפרים בבטן שלא יחזרו לעולם!

תוכלי לדעת כבר בדייט הראשון אם הוא יודע איך לספק אותך, או לפחות אם יש לו נכונות ללמוד איך (לא הייתי פוסלת מיד בדייט הראשון, גם אם הוא לא "להיט" במיטה אפשר ללמד אותו, הכל עניין של נכונות).

סקס בדייט הראשון יכול לשחרר אותך ואותו ולפתוח דרך למערכת יחסים מופלאה ומלאת תשוקה.

תראי לו שאת מינית ועוצמתית, שאת לא מפחדת מהמיניות שלך ושאת מחוברת לעצמך כבר בדייט הראשון – תאמיני לי שהוא יעוף על זה!

מיניות היא חלק ממך. תראי לו את כל כולך כמו שאת מצפה שהוא יראה לך את כל כולו.

טיפ זהב: לפני שאתם נכנסים למיטה, תהיי ברורה עם הפרטנר – האם מדובר בסטוץ ללילה אחד? האם את מחפשת קשר רציני? מה הוא רוצה? אולי שניכם עדיין לא יודעים מה אתם בדיוק רוצים? כדאי ליישר קו ולהבין מה הכוונות של שני הצדדים, ככה ששניכם תהיו שלמים ותבינו אחד את השנייה. משם השמיים הם הגבול!

כדאי ליישר קו ולהבין מה הכוונות של שני הצדדים (צילום: אינגאימג')
כדאי ליישר קו ולהבין מה הכוונות של שני הצדדים (צילום: אינגאימג')

בטיחות במקום הראשון

כמובן כמובן כמובן שהבטיחות במקום הראשון! אל תשכבי עם מישהו שלא מוכן להיות גלוי בקשר לבריאות המינית שלו, מישהו שמסרב להשתמש באמצעי הגנה או מישהו שלוחץ עלייך לקיים יחסי מין אפילו שאת לא רוצה. 

שימי לב לתחושות הבטן שלך כשאת פוגשת מישהו חדש, בדרך כלל האינטואיציות שלנו מדייקות. מרגיש לך שהוא מסתיר משהו? הוא גורם לך להרגיש לא בנוח? אל תתעלמי מהתחושות שלך, ובטח ובטח שאל תשכבי איתו אם זה מרגיש לך לא טוב. אל תשתמשי בסקס כדרך לגרום לו לחבב אותך או כדי להוכיח משהו למישהו. אם תשכבי איתו רק כדי לרצות אותו זה עלול להוביל לחרטה, כעס ורגשות שליליים. הסיבה היחידה למה כן שכב איתו היא אם את רוצה! ואם זה מרגיש לך טוב ונכון עבורך.

אף פעם אל תקיימי יחסי מין עם מישהו אם את לא רוצה!

בסופו של דבר, חשוב לדעת שאם תבחרי לקיים יחסים מיניים בדייט הראשון, אין לזה שום השפעה על היכולות שלך בתור בת זוג, בדיוק כמו שאצל הגבר זה לא מצביע על היכולות שלו כפרטנר. הדבר היחיד שסקס בדייט ראשון מראה הוא ששניכם אנשים מיניים שיודעים ואוהבים להראות אהבה, והעובדה היא שהרבה זוגות ממשיכים לצאת גם אחרי שהם שכבו בדייט הראשון. אם כך, לסיכום, לא צריכה להיות שום בעיה לשכב בדייט הראשון – אם בא לך, אם זה נוח לך, אם זה עושה לך טוב, תעשי את זה! זו החלטה שלך ושלך בלבד.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.