המאמר כתוב בלשון נקבה אך לחלוטין מתאים גם לגברים

המון נשים למדו לתת לכל העולם ואשתו: לבית, לעבודה, לבעל, לילדים, להורים שלהן.. אבל לא לתת לעצמן. וגם כשאנחנו נותנות "חס וחלילה" לעצמנו אז אנחנו נקראות ע"י החברה "אגואיסטיות" ו"אנוכיות" וש"אנחנו לא רואות אף אחד חוץ מעצמנו" - אז זהו שלא!!! ממש לא!!! זה בדיוק הפוך. אם את לא תראי אותך - אף אחד לא יראה אותך! אישה שרואה את עצמה היא אישה שמחה, מאושרת, סקסית, אימא סבלנית, בת זוג אוהבת ומאהבת ואישה שעושה דברים בשביל עצמה!!! הכל מתחיל ממך.

זה נשמע מוזר, אבל כשאני אומרת לא.נשים את המילה "סקס" הם בדרך כלל ידמיינו את עצמם עם בן או בת הזוג שלהם ביחד במיטה, אבל... עונג מיני הוא בכלל קודם כל ביינך ובין הגוף שלך! הרבה נשים לא רואות את החיבור בין אהבה עצמית ונתינה לעצמן לחשק מיני. למעשה כדי לחוות עונג, להתחבר לסקסיות שבך, להיות מינית וחושנית כמו אלת אהבה, הדבר הראשון שאת צריכה לעשות הוא להתחבר לגוף שלך. ובשביל להתחבר לגוף שלך את צריכה לטפח אותו, להעצים אותו, למלא אותו באנרגיות חיוביות, להראות לו אהבה ובעיקר למצוא זמן להעניק לך!!! 

אז עכשיו כשברור לך שהדרך לעונג מיני מתחילה בחיבור שבינך ובין הגוף שלך, בואי נדבר על איך את נהנית מהגוף שלך ומראה לו את כל האהבה הזאת. הינה 18 דברים כיפיים שיחדירו אל הגוף שלך אנרגיה חיובית ויראו לו שאת אוהבת אותו ומקדישה זמן לך:

אמבטיה מפנקת
אמבטיה או אפילו מקלחת חמימה לאורך זמן, כזאת שבה אפשר להתנתק ממחשבות ולהעניק לך עונג. כזו שאת מפנקת אותך בעיסוי עם סבון פילינג מענג ומתנתקת מכל העולם. אפשר להוסיף איזה נר שיהיה מחוץ לאמבט וסבונים בריח טוב, ואפילו מוזיקה מרגיעה. ואם בכלל בא לך סופר להשקיע בחשק המיני שלך תקני סבון גוף בריח ורדים או ילנג ילנג או פטצ'ולי. הריחות האלה מעוררים את המיניות שלך (ארומה תרפיה). וואי עשיתי חשק לעצמי...

ריקודי בטן / זומבה
ריקודים מזיזים את האיבר החשוב ביותר לעבודה עם האנרגיה המינית - האגן שלך. באגן נמצאים כל האברים המיניים שלך: הרחם, השחלות, הנרתיק ושרירי ריצפת האגן. ריקודי בטן משחררים אנרגיה מינית של אהבה לכל החלקים בגופך מכף רגל ועד הראש, תתחילי לנענע ותראי כמה אנרגיה מחשמלת זורמת לגוף. כשהאנרגיה עולה החשק המיני עולה. ואז.. את אישה ערה.

מריחת קרמים על הגוף
לא תמיד מוצאים את הזמן בשגרה העמוסה ממש לפנק את הגוף, לכן מומלץ לשלב דברים עבורך כחלק משיגרת היומיום. בשידה ליד המיטה שלך בטח יש לך מלא קרמים שקיבלת במתנה בכל מיני הזדמנויות. אז זה הזמן לפתוח את הקרמים האלה, כל בוקר פתחי בטקס מיוחד של דקותיים בו את מורחת את הגוף שלך בקרם מפנק בריח שעושה לך טוב . העניקי עיסוי לעור שלך מכף רגל עד ראש. כשאת מעניקה לעצמך עיסוי תדאגי להיות מנותקת מהסביבה וממחשבות מה עוד "יש לך לעשות" ב TO DO LIST. תהיי נוכחת לעונג שבלהעניק לגוף שלך מגע. 

לשים מוזיקה ולרקוד
מוזיקה זה כיף! נבדק מחקרית רפואית שנשים ששמו מוזיקה כחלק בלתי נפרד מהיומיום שלהן הפכו להיות יותר מיניות! ואם כבר מוזיקה אז לרקוד זה עוד יותר כיף! שימי לך מוזיקה שעושה לך טוב על הנשמה. מוזיקה בבית זה הכי כיף כי אז את יכולה לרקוד עם עצמך או אחרים (בני המשפחה), מה שחשוב זה להניע את הגוף לצלילים, להתחבר לתנועה ולשמוח. נסי לשלב מוזיקה סקסית כשאת רוקדת עם עצמך  כזו שתגרום לגוף שלך לנוע בצורה עגולה ומפתה. לטפי את עצמך בצורה סקסית תוך כדי הריקוד. לטפי את הישבן והשדיים התחברי לגופך האירוטי. 

אישה רוקדת, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
אישה רוקדת, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

עיסוי מפנק 
בינינו, סביר להניח שהגוף שלך תפוס. בטח ובטח אם את יושבת כל היום מול מחשב בעבודה, ואם יש לך ילדים אז מן הסתם! עיסוי הגוף תוך נשימות עמוקות זה המפנק האולטימטיבי לשחרור הגוף – שיאצו, אבנים חמות, מסג' תאילנד או רקמות עמוק וכו' – לא חשוב איזה סוג, הגוף שלך יודה לך! פעם בחודש - כל חודש תעניקי לעצמך עיסוי אצל מעסה שמכיר/ה את הגוף שלך ויודע/ת איך לפנק אותך. את ראויה!

לקום מוקדם ולראות את השמש זורחת עם כוס קפה ביד
זה עושה טוב לצאת מידי פעם מהשגרה ולהראות לעצמינו שאפשר גם אחרת. סביר שאת בד"כ מתעוררת משעון מעורר, רצה לשירותים, מצחצחת שיניים, מתלבשת, מתאפרת, מארגנת את הילדים, מפזרת במסגרות חינוכיות, נוסעת לעבודה, עובדת, חוזרת, חוגים, מקלחות, השכבה ו.. אז מה? מגיעה לסוף היום עם לשון בחוץ. הקדישי יום אחד, אפילו בשבת, לקימה מוקדמת יותר, לפני הזריחה, קחי את הזמן, תקומי לאט לאט, תתמתחי ושבי עם הקפה החם מול הזריחה – נשמע טוב, נכון?

טיול רגלי וממריץ דם בטבע או רק ב"שכונה"
המאה העשרים ואחת סידרה אותנו ישובים בכיסאות – באוטו, מול המחשב, באוכל, מול הטלוויזיה... מה דעתך היום לעשות משהו קצת שונה, במקום לנסוע ברכב למכולת או לחוגים – ללכת ברגל! לעשות טיול רגלי לדואר, או לבחור מסלול בטבע ולצאת להליכה. מומלץ לאמץ באופן יומיומי. הליכה ברגל מעבר לזה שהיא מאוד טובה לבריאות שלך גם גורם לעלייה באנרגיה הפנימית שלך ושחרור הורמונים שנקראים "אנדורפינים" - הורמוני שמחה מה שמבטיחה עליה בחשק המיני!!! אם תתמידי כמובן...

אירובי
ספורט ממריץ את הדם ומכניס מלא אנרגיה בריאה לגוף. זה לא חייב להיות אירובי, זה יכול להיות אנארובי. כל ספורט שאת נהנית ממנו: קיקבוקסינג, ספינינג, שחייה, ריצה, אימון מדרגה וכו'. אני שוחה בין פעמיים לשלוש בשבוע בבריכה בקאנטרי כי אני שונאת! לרוץ. ממליצה גם לך לאמץ פעילות שיהיה לך כיף לעשות אותה כי אז לא צפה התנגדות כשאת חושבת עליה ואת הולכת בשמחה.

יוגה
יוגה או מדיטציה הם דרך מצוינת להראות אהבה לגוף שלך דרך חיבור עמוק לא רק לגוף אלא גם לנפש. גם בתחום הזה יש כל מיני סוגים, ותוכלי לבחור לך מבין כולם את השיטה שהכי עובדת עבורך. כשאת רגועה ושלווה את פנויה יותר לעסוק בעונג. מתח ולחץ בחיים שלך הם סיבות לאיבוד החשק כי את חווה תשישות ריגשית ואז הראש ששלך ממש לא בסקס. 

יוגה, אילוסטרציה (צילום: אבשלום ששוני)
יוגה, אילוסטרציה (צילום: אבשלום ששוני)

סקס
סקס, סקס, סקס – אבל כשאני אומרת סקס, אני מתכוונת עונג מיני מטורף שבו אתם עושים אהבה לשם האהבה ולא במטרה לגמור. סקס של שני אנשים שרוצים לטרוף אחד את השנייה, לענג ולהתענג, להזיע ביחד עד שכרון חושים. סקס כזה שכשאתם מסיימים לעשות אותו בא לך עוד!!! 

לאונן
לאונן! כן, גם אם יש לך בן זוג! אוננות היא ברכה, הדרך האולטימטיבית להכיר את הגוף שלך, לאהוב את הגוף שלך, להתחבר אל היוני המקודשת שלך, לענג את עצמך ולשחרר את כל האנרגיות הרעות מהגוף. אוננות נחשבת אהבה עצמית בדרגה הכי גבוהה שאת יכולה לקדש את הגוף שלך. העניקי לעצמך 3 אורגזמות לבד בשבוע.

התכרבלות בשמיכה בשבת בבוקר
פינוק של הגוף זה ממש חשוב והתכרבלות בשמיכה זה פשוט כיף! אפשר להתכרבל עם עצמך ואפשר עם בן הזוג או עם הילדים, הכי חשוב זה להתענג על זה, למשוך עוד כמה דקות במיטה, לא להתחיל לחשוב על סדר היום או על השבוע פשוט להתכרבל בראש נקי. נסי לא לעשות כלום. כן, מותר לך.

להתכרבל בשמיכה בשבת בבוקר (צילום: אינגאימג')
להתכרבל בשמיכה בשבת בבוקר (צילום: אינגאימג')

ארוחה בריאה ומזינה
תזונה בריאה ומאוזנת חשובה מאוד! מה שאנחנו אוכלות משפיע באופן ישיר על בריאות הגוף ועל תחושות פיזיות יומיומיות. כשאת נפוחה ומרגישה לא טוב עם הבטן שלך - אם גם לא מינית! המון נשים מתארות קשר ישיר בין התחושה בגוף לליבידו. קחי אחריות על מה שנכנס לך לגוף! היפטרי מפחממות לא בריאות, סוכר לבן, ג'אנק פוד ומוצרי מזון מעובדים ותכניסי המון ירקות ופירות לתפריט שלך, 3 ארוחות קטנות באופן תדיר מחומרי גלם טריים, בריאים ומזינים – זה דרך חיים! וזה מעלה חשק.

לנשום נשימות אורגזמיות לעשר דקות בחוץ
נשימות אורגזמיות הן ה-סוד בטנטרה הטיבטית! אני ממליצה בחום 3 פעמים ביום לצאת החוצה בלי הפרעות (במיוחד בלי נייד!) ופשוט לנשום – עשרה מחזורים של שאיפה בספירה של 4 ונשיפה בספירה של 8. תקשיבי! הגוף שלך יותר מיודה לך על זה – בהבטחה! את תתחילי להרגיש בשינוי מבחינה אנרגתית, ריגשית ומחשבתית. 3 הפסקות של 5 דקות כל יום נשימות ואת מסודרת.

הליכה על חוף הים
יש בים, ברחש הגלים ובאוויר שלו משהו מרגיע שאי אפשר להתכחש אליו. התברכנו במדינה עם ים במרחק נסיעה קצר כמעט מכל מקום. נוסעים לים והולכים על חוף הים – זה יכול להיות טיול איטי, אפשר ללכת בהליכה מהירה ואפילו לרוץ – מה שכיף לך! האויר, השמש ותחושה הפנימית של הרוגע יטעינו את הגוף שלך. נסי לעשות זאת אפילו פעם בשבוע. 

משתטה, עושה צחוקים
לא צריך להיות כל כך רציניות כל הזמן! פני לך זמן כדי להשתטות, ללכת לסטנד אפ, לצחוק מהחיים, לצחוק על החיים, תרגלי יוגה צחוק – צחוק זה בריא. פני לך זמן לצחוק עם הילדים, להשתובב איתם או עם אחינים אם את רווקה. ובעיקר פני לך זמן לצחוק עם בן הזוג שלך. אפשר להשתטות יחד או להתחיל סאשן דיגדוגים אחד עם השניה ופשוט להתמסר לזה. 

חיבוקים ארוכים עם אנשים אהובים
תני לעצמך חיבוק טוב כזה נוכח, עוטף וחזק. חיבוק עם אנשים אהובים, חיבוק שמראה אהבה, חיבוק שמקבל אהבה חזרה ולא רק עם בן הזוג, עם כל אדם אהוב כמו אמא או חברה טובה. חיבוק משחרר בגוף אוקסיטוצינים - הורמוני אהבה וכשאת מרגישה אהובה, את מאושרת שמחה ו.. חרמנית. אנרגיה מינית היא אנרגיית שמחת חיים. ככל שתרגישי יותר אהובה רמת הפתיחות שלך והביטחון יעלו. 

אומרת לגוף תודה
הטיפ האחרון ממש פשוט וממש חשוב – להגיד לגוף תודה! כן, כן במקום לבקר אותו ולהשפיל אותו תתחילי להוקיר לו תודה על מי ומה שהוא עושה עבורך. מתי פעם אחרונה עשית את זה? אם אף פעם... אז זה הזמן להודות לגוף שלך, ליוני שלך, לעיניים, לשיער, לידיים, ללב, לרגליים, לשדיים, לפטמות...

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.