כולם זוכרים את הנשיקה הראשונה שלהם – איפה זה היה, עם מי, כמה פרפרים השתוללו בבטן, המבוכה והסומק בלחיים, לא לדעת מה לעשות עם הלשון והחיוך שלא ירד מהשפתיים בשבוע שאחרי.

מאז הנשיקה ההיא בטח כבר עברתם הרבה יותר מנשיקה על השפתיים או נשיקה צרפתית – פינקו אותך בסקס אוראלי, דוגי סטייל, תנוחת 69, אינטימיות מרגשת, סקס במקלחת, סקס במטבח, סקס על הספה, סקס ברכב – או בקיצור סקס לוהט ומלא תשוקה בתנוחות מגוונות, מקומות מסעירים ועם בני זוג שונים ומשונים. אז רגע לפני נשיקת החצות המפורסמת של 2019 אני פה לספיישל נשיקות - מזמינה אתכם להצטרף אלי לחוויית הנשיקה הלוהטת, כדי שתוכלו לסחוף ולהיסחף עם בני או בנות הזוג שלכם לרגע בלתי נשכח: נשיקת חצות – ואחרי הנשיקה אפשר להמשיך גם לסקס נועז בתנוחה האהובה עליכם (אם אתם במקום פרטי כמובן).

אז יאללה לעונג... איך תהפכו לנשקן או נשקנית לוהטים ומלאי תשוקה:
* המדריך נכתב בלשון זכר, אבל בהחלט יכול להיות מיושם בלהט גם על ידי נשים

בונים את המתח בהדרגה

רק נפגשתם? תתחילו את המפגש ביניכם בנשיקה קטנה ומרפרפת על הלחי, או על השפתיים, אבל מרפרפת - לא יותר! רצוי לבנות את המתח בהדרגה עד לנשיקה הבלתי נשכחת ולא לקפוץ ישר למים העמוקים

מתנות קטנות של אהבה

במהלך הערב אפשר לשלוח יד מהססת, בנגיעות קטנות אך ברורות לכף היד, לגב ולעורף. שימו לב אם היא מחזירה לכם נגיעה, כך שתקבלו אור ירוק להמשיך. תנו לנגיעות בהמשך הערב להיהפך לליטופים ארוכים עם כריות האצבעות לאורך הצוואר, האוזניים, השיער והפנים – כבר התחרמנתם? יופי!

המבט

עוד מעט מגיע זמן הנשיקה? שבו או שכבו חבוקים מתבוננים זה על זו, פנים מול פנים. התרגלו מספר דקות לפני כן לנוחות אחד של השנייה. הסתכלו זה לזו בעיניים, תסתכלו על הפנים ותעיפו מבטים לשפתיים. מבט לשפתיים מלמד את הצד השני שיש הזמנה לקרבה ולאינטימיות. נסו להירגע, ללחץ מביצועים אין שום מרכיב חיובי בנשיקה.

החיבוק

אחזו את בת הזוג - אחיזה עדינה, בחיבוק אוהב, יד אחת תומכת בעורף או בגב, ויד שנייה נוגעת ברכות בלחי. הקשיבו לבת הזוג – האם היא אוהבת נשיקה קשוחה, או אינטימיות עדינה ורכה? אם היא מעדיפה קשיחות אפשר לחבק עם נוכחות חזקה יותר, בידיים חזקות ומסוקסות ובמגע נחוש.

כל אחד אוהב אינטימיות וסקס בצורה אחרת – שימו לב לתנועות הגוף והקצב של החצי השני.

כאן ועכשיו

אם אתם בדייט בחוץ, אל תתנו לאנשים אחרים להפריע לחוויה של שניכם. אם אתם בבית, סיגרו ניידים וטלוויזיה. עצמו עיניים, זה רק אתם, ביחד – כאן ועכשיו. בעיניים עצומות תאפשרו לעצמכם להיות מחוברים לעצמכם ולחושים שלכם בתוך הנשיקה והיא תהיה הרבה יותר חושנית – תוכלו לנשום ולהריח זה את זו יותר טוב, ולהיות כל כולכם בנשיקה ובמגע האוהב.

בני זוג מתנשקים, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
בני זוג מתנשקים, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

טיזינג

לקקו את השפתיים של עצמכם מעט כדי ליצור לחות נעימה. רכנו זה לזו והתחילו את הנשיקה עם שפתים רפויות ורכות (רצוי לא לשמור על שפתיים מכווצות וקשיחות) נשקו שפתיים לשפתיים בנגיעות רנדומליות, רפרפו על השפתיים בטיזינג עדין.

זכרו - אין צורך "לדחוף" מיד את הלשון – פלרטטו אחד עם השנייה, פסקו שפתיים וסגרו בעונג על שפתי בן הזוג. ניתן לבצע מציצה קטנה של השפה התחתונה בעדינות.

עכשיו כדאי לעבור למגע מלא בין השפתיים ולהוסיף קצה של לשון שתלקק בעדינות את השפה העליונה של בת הזוג ואז את השפה התחתונה – אבל להישאר עדיין בתחום של הטיזינג ולא בשיא הנשיקה שממש מיד תגיע.

חכו עוד קצת... לא "לחדור" עדיין. אם אתם רוצים נשיקה מטריפה, תאריכו במשחק המקדים, גרו את החצי השני עם טיזינג מטריף עד לנשיקה עצמה. חושו את הלשון החמה של הזוג על השפתיים שלכם, חכו עוד קצת. שנו כיוון של הראש, אל תישארו במקום, תגרמו לנשיקה להיות דינאמית (לא כיף להתנשק עם מישהו פסיבי).

ריקוד הנשיקה הלוהטת

היצמדו זו לגופו של זה (או זו) ונועו בקצב שיהפוך אתכם לאחד ועכשיו זה הרגע הנכון כשאתם נעים כאחד שלחו לשון חמימה ולוהטת לתוך פיה של בת זוגתכם, חושו את הלשון החמה והרכה אחד של שניה. תנו ללשונות שלכם לעבור ולשנות מקצבים בהתאם לחוזק הלשון של המנשק/ת מנגד – עברו ממצב רך ועדין למצב מעט קשה ומתנגד. שחקו עם הלשונות משחקי שולט נשלט, פעם אתה הפסיבי ופעם האקטיבי ולהפך. תנו ללשונות לשחק זו בזו פעם אתה למטה ופעם למעלה, התגלגלו אחד בתוך הפה של השנייה. אפשרו לעצמכם מידי פעם לעצור למציצה עדינה של הלשון, בכדי להפעיל את הדמיון ולהטריף את בת הזוג בהקשר למה שמחכה לה בהמשך.

בונוס: 5 טיפים שיעזרו לכם לנשק כמו שצריך

שחקו – אל תהיו רציניים, הנשיקה תהיה טובה יותר אם תתנו לגוף להירגע ולהתמסר לרגע ותצחקו . עצירה לחיוך עם מבט מחייך בעיניים או אפילו צחוק משחרר בגלל הסתבכות של הלשונות או דגדוג בחלל הפה תשדרג את הנשיקה.

קחו הפסקות –  תנשמו – חשוב לנשום בין לבין ותוך כדי דרך האף. נסו לנשום ביחד כי לא "לקחת" נשימה למי שאתכם. אם החלטתם "לצאת להפסקה" נתקו את המגע של הנשיקה לאט, לאט, כדי שהחצי השני יבין שאתם מנתקים מגע ולא יישאר עם "הלשון בחוץ". 

על טעם ועל ריח – הימנעו מאכילת מאכלים מסריחים באותו היום ובמיוחד לפני הדייט – שום, בצל, עמבה וחבריהם. גם ריח גוף ואסתטיקה חשובים – התקלחו, התגלחו, שימו דיאורדורנט ובושם, צחצחו את השיניים, והוסיפו מסטיק מנטה (ממנו יש להפטר לפני הנשיקה, ויש שיגידו לפני הדייט עצמו).

לחות חיונית – השתמשו בווזלין אם השפתיים יבשות וסדוקות (כן, כן גם הגברים). כמובן אם שמת ליפגלוס לכבוד הדייט מומלץ להסיר אותו לפני, כי הוא דביק ויסרבל את הנשיקה.

הידיים – השתדלו לשמור על מגע רציף לאורך כל הנשיקה. אפשרו לעצמכם לחוש את החצי השני עם הידיים בכל הגוף - געו בעדינות, תוך כדי ההתנשקות, בפנים, בעורף ובשיער, העבירו אצבעות מרפרפות בצמרמורת עדינה על הגב (גרררר), שלחו יד לצידי הגוף ולפנים היריכיים שם נמצאים מקומות המעוררים אותנו מבחינה מינית. רצוי לא לשלוח ידיים בשלב הנשיקה למקומות האינטימיים, יהיה לזה מספיק זמן אח"כ.

אל תעשו: ממה מומלץ להימנע בנשיקה?

הימנעו מדחיפת הלשון בכוח או לעומק הגרון למניעת חנק או תחושת בחילה.

את השיניים תשמרו אצלכם בפה – נשיקה עם שיניים היא כואבת ולא נעימה.

גם את הרוק מומלץ לשמור אצלכם – בלעו את הרוק ותשמרו אותו לעצמכם, זה ממש לא מחמיא לרייר תוך כדי הנשיקה ובטח לא להעביר כמויות נוזלים מיותרות ולהטביע את הצד השני.

שימו לב לגבולות השפתיים של בן/בת הזוג – תיתכן כאן חוסר התאמה פיזית אם למישהו מכם יש פה יותר קטן מהשני – אם יש ביניכם מגע אוהב נסו להתאים את עצמכם למתנשק מנגד כי הימרחות על כל הפנים ובליעת הפרטנר לא ממש עושה את זה.

 שימו לב לגבולות השפתיים של בן/בת הזוג (צילום: אינגאימג')
שימו לב לגבולות השפתיים של בן/בת הזוג (צילום: אינגאימג')

ומילה קטנה מהמין היפה, במידה ואתה מרגיש זקפה נודה לך (בשם כל המין הנשי) אם בשלב הזה לא תתחכך בנו על הרגל כמו כלב מיוחם. מה שיקרה אחר כך יקרה – אם נרצה...

אפשרו לעצמכם להיות בכל נשיקה כאילו זו הנשיקה הראשונה שלכם, תרשו לעצמכם להיסחף עם הרגע, עם המגע ועם החוויה.

רוצים לשדרג את הנשיקה?

לסיום מתוק אני ממליצה בחום לשדרג את הנשיקה על ידי מציצת קוביית שוקולד עם סוכריות קופצות או מילוי נוגט/ תות, כפית גלידה או קוביית קרח/ מיץ קפוא בפה - ולהיכנס יחד לחוויית הנשיקה הטעימה.

שלכם,

לימור 

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.