מכירים את זה שאתם פותחים את היום עם חשק בלתי נלאה לנשנושים? אם כן, כדאי שתדעו שזו לא גזרת גורל: מסתבר שישנה דרך להתחיל את היום עם ארוחת בוקר שתוריד בקרבנו את החשק לנשנושים מזדמנים, המביאים איתם, בדרך כלל, ערך קלורי גבוה.

מודי'ס בהודעה חריגה: "המתיחות הפוליטית עלולה לפגוע בכלכלת ישראל"
מאתגרת ודוחפת אותנו להצלחה: 13 סיבות להתאהב בריצה

במסגרת פינת המחקר בתוכניתה ב-103FM הביאה ד"ר מאיה רוזמן את הממצאים בנושא: "מחקר בדק מה עדיף לאכול בבוקר כדי להפחית את החשק לנשנש במשך היום, ויש תשובה חד משמעית. רבים מאיתנו לא ממש רעבים בבוקר, אבל בכל זאת מעדיפים להכניס 'משהו מתוק' לפה יחד עם הקפה הראשון לאנרגיה, ואולי סתם להתחיל את היום בצורה טעימה שמשפרת מצב רוח, ולא מכבידה על מערכת העיכול". 

"האם זו טעות?", שאלה. "מבחינת הערך הקלורי לא אמורה להיות בעיה להתחיל את הבוקר עם עוגייה, עם שני תמרים או אפילו עם פרוסת לחם מלא מרוחה במעט ריבה. זה בהחלט יכול להתאים בתפריט לירידה במשקל. וכמו שאתם יודעים – הרגלים מסוימים לפעמים לא רוצים לשנות". 

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד