ד"ר מאיה רוזמן החליטה להתייחס בתוכניתה ב-103FM לשאלה האם דפי האורז, שמוצגים כבריאים כל כך, באמת בריאים. לדבריה, "דפי האורז מהווים תחליף דיאטטי וגם ללא גלוטן, לבורקס, מלאווח, ג'חנון ועוד מאפים ללא גלוטן. בהשוואה לבצק העלים אין ספק שמדובר בטרנד עדיף בהחלט מבחינה בריאותית, רק בגלל העובדה שאין בו שומן בכלל - 0% שומן. לא מרגרינה ולא שום שומן אחר".

"מוות בפלסטיק, זה פנטסטי": הטרנד המפתיע של מעריצי "ברבי" | צפו
כמו בסרט (אימה): ראו סדק במדרכה ונדהמו ממה שיצא משם | צפו

עוד אמרה רוזמן כי "ברור שכל 'בורקס' שנכין מדף אורז אחד יהיה יותר בריא בהרבה וגם יותר דיאטטי בהשוואה לכל בורקס מבצק עלים. אבל האם דפי האורז בפני עצמם הם דבר בריא? אז זהו, שלא".

"מדובר אמנם בדפים שקופים מאוד ודקים מאוד שעושים רושם של כלום, אבל כדאי לשים לב לשני דברים. האחד, הם עשויים מאורז לבן בדרך כלל, אורז לבן הוא פחמימה ריקה חסרת ערך תזונתי. יש דפי אורז מקמח אורז מלא, ראיתי כאלו, קשה למצוא אותם, הם לא זמינים לנו בכל מקום. הדבר השני, הוא שדף אורז בקוטר 24 ס"מ למשל, מכיל קלוריות כמעט כמו בפרוסת לחם קל. הקטנים יותר מכילים פחות (קוטר 16 מכילים שמונה קלוריות), המרובעים או הגדולים יותר מכילים יותר. זה אמנם נראה תמים אבל לא בהכרח חסר קלוריות כמו שרבים חושבים", הוסיפה.

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד