מאזין בן 59 שוחח עם ד"ר מאיה רוזמן בתוכניתה ברדיו 103FM וביקש לדעת כיצד יוכל להיפטר מהשומן הבטני. "אני לא מצליח להיפטר מהשומן הבטני שלי. אני מתאמן ארבע פעמים בשבוע, בערבים, אבל לא יורד במשקל - רק עולה", שיתף. "כשאני חוזר הביתה, אני אוכל מה שיש, את כל הפסטות שהילדים השאירו".

העיקר שהדודה לא תנג׳ס: כמה מרווקי ישראל יסכימו לארח את הדייט בערב החג?
השיטה שניצחה את כולן: כך תקלפו ביצה קשה בתוך מספר שניות | צפו

רוזמן הסבירה: "זאת לא הגישה הנכונה. מצד אחד אתה מתאמן ומכבד את הגוף ומצד שני, אוכל את השאריות של הילדים. במקרה שלך - הכל קשור ביחד, החל מהפחמימות שאתה אוכל, בטח אלו שאתה אוכל בלילה. זה מה שגורם לכולסטרול גבוה בדם ולשומן בטני. כדי להפחית שומן בטני צריך להפחית בצריכת הפחמימות. הפחמימות ובעיקר הסוכרים, הסוכר המתועש (פרוקטוז) והקמחים הלבנים גורמים לצבירת שומן באזור הבטן שהוא שונה מהשומן בשאר הגוף. סוכר בלילה הוא מעורר ובנוסף לכך, האימון הלילי שאתה עושה מעורר אותך, כי הוא מעלה את הדופק ומשחרר אדרנלין, וכדי לרדת במשקל - חשוב לישון טוב בלילה".

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד