שאלה: תגידי לימור, הגודל באמת קובע?
 
תשובת לימור בנדל: באמת? לא. לא קובע. אבל... התשובה שלי היא כששואלים "באמת" זה תלוי למי הוא קובע. כי לא. הגודל ממש לא קובע לאישה שלא מעניין אותה הגודל. יש נשים שלא ממש נהנות/אוהבות חדירה וגם לא מעוניינות באיבר מין גדול כי כואב להן לפעמים בגלל מבנה ווגינה צרה או חוויות עבר לא מדויקות (חדירה שלא בהסכמה) שייצרו כאב בפתח הנרתיק ולא עברו תהליך של ריפוי.

​מה גם שחלק מהנשים מעולם לא זיהו מה מעורר אותן מינית והן נכנסות למעשה האהבה כשהן לא רטובות בכלל ואז כואב להן עם כל איבר, גם עם קטן.

אורכו של איבר המין הממוצע לפי סטטיסטיקות בארץ ישראל הוא 13.7 ס"מ והוא איבר מספק לחלוטין. לפי אורך הנרתיק בזמן גירוי מיני איבר שגודלו בין 15-10 ס"מ נחשב כאיבר מכובד ומספק דיו. 

​ומה עם אורגזמות נשיות? הגודל לא משפיע עליהן? לא. האורך גם לא קובע בקשר לאורגזמות. למה? קודם כל כי האורגזמות הן בכלל של האישה והן באחריות אישית שלה ולא קשורות לגודל איבר המין של הגבר. אישה שתלויה בגבר ש"יביא אותה" לאורגזמות היא אישה שלא מחוברת באמת לגוף שלה והופכת לתלותית במישהו אחר בדבר הכי מענג בעולם - בעונג שלה.

יקרה, אם את לא יודעת להביא אותך לכל סוגי האורגזמות שקיימות בגופך איך הוא קשור לזה? ולא משנה מה הגודל שלו. כן, את יכולה להעניק לעצמך לבד את כל סוגי האורגזמות. איך? אימון ותרגול עם האצבעות שלך. ללמד את הגוף שלך לחוות אורגזמות בקלות ובמהירות זו אחריות בלעדית שלך. אז אם את יכולה עם האצבעות שלך להגיע לכל השיאים הנפלאים שהגוף הנהדר שלך יכול להביא אותך אליהם, זה אומר שאין ממש חשיבות לגודל איבר המין שלו נכון?

​לאורגזמות פנימיות אפשר בקלות להגיע על ידי אימון שרירי ריצפת האגן שלך. למעשה, אם לא תתאמני עם שרירי ריצפת האגן שלך יהיה לך קשה לחוות אורגזמות מחדירה ולא משנה מה הגודל שלו. כן, אפשר ללמוד את זה. איך? אפשר לתרגל בסטודיו התעמלות ריצפת אגן, בתרגילי קיגל, בפיזיותרפיה, ביוגה, בריקודי בטן ועוד, וכמובן עם ביצים סיניות. כן, את יכולה לחוות אורגזמות פנימיות גם ללא המצאות איבר מין בתוכך ורק על ידי עבודה עם השרירים ועם האנרגיה המינית שלך (עולם הטנטרה הנשית).

​אז מתי הגודל כן קובע? בואו נשנה את השאלה ל"למי כן" חשוב הגודל. לנשים שאוהבות להרגיש חיבור ומלאות בזמן מעשה האהבה. אז גודל כן קובע. חלקנו מאוד אוהבות להרגיש את תחושת האיבר ממלא את היוני (פות) שלנו. להרגיש אותו עמוק וחזק בתוכנו. חלק מהנשים יסרבו לוותר על העונג הזה שבתחושת המלאות ויהיה להן מאוד קשה עם איברי מין לא גדולים. לכל אישה מבנה ווגינלי שונה ורוחב שונה, כך שכל אישה מרגישה מלאות באופן אחר. 

​אז כמו שאנחנו אוהבות תחושות שונות ומגוונות ואין דבר כזה "כל הנשים" אוהבות איבר מין גדול, ככה גם לא לכולן "הגודל קובע". מה שנכון לאחת לא נכון לאחרת. כל אישה לגופה. ובאופן כללי, מאהב מרגש ומדהים יגרום לך לעונג מטורף לאורך כל יום בלי בכלל לגעת בך או להיות לצידך... זה הגודל של המוח שלו ושל הנכונות והרצון שלו להיות מאהב שלך - להטריף אותך עם הלשון והאצבעות שלו זה באמת מה שקובע. לא כל עולם המיניות סובב סביב גודל איבר המין וחדירה.

לימור בנדל, מטפלת זוגית ומינית, מומחית ביצירת חשק מיני ותשוקה בזוגיות לאורך שנים. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של לימור "מתעוררים ביחד" 

להרשמה למגזין "לחיות בתשוקה" העוסק באהבה, זוגיות ומיניות לחצו https://www.limorbandel.com/magazin-reg