שם לא סימפטי קיבלה השנה החדשה. האם בתשפ"ד נעלה כולנו על שיפוד? האמת שרבים מאיתנו לאחרונה יותר ירדו על איזה שיפוד, בורקס, עוגה, ושאר שבירות הדיאטה השונות. עתה, רגע אחרי יום הכיפורים, רבים עושים חשבון-נפש גם בעניין הזה וחוזרים לדיאטה. בכלל כל צורה של התנהלות מוגזמת שהייתה, עכשיו יורדת לקרקע. מי שהתאהב באופן עיוור, מי שחלם על הצלחה ענקית, מי שציפה לקצת יותר מדי לגבי משהו, השמיים עכשיו מסמנים מה מציאותי.

ללמוד אסטרולוגיה עם עמי גוטמן>>>

תכלה תשפ"ג וקללותיה תחל תשפ"ד וברכותיה. או לכל הפחות, הרבה דברים נתקעו לנו בשנה שחלפה, והיה ממש קשה לקדם משהו, או להגיע לסיום מוצלח. גם התחלות שנראו מבטיחות, מתגלות עד מהרה כפנטזיות. לאחרים התקלקלה המציאות השגרתית. תשפ"ד מתאימה מאד להתחלות חדשות, וכבר מראשיתה. דברים מתחילים לזוז, אם כי זה גם לטוב וגם לרע. אבל כרגע זה עדיין לא השלב של ההילוך הגבוה. מתי כן?

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כל הפרטים לפי מפת הכוכבים (צילום: רויטרס)
כל הפרטים לפי מפת הכוכבים (צילום: רויטרס)

התשובה היא החל מה-27 בינואר! מזמן זה כל הכוכבים מצויים בקצב התקדמות גבוה בשמיים, ואין אף כוכב בנסיגה עד ל-2 באפריל. רצוי לכוון מטרות ופעולות לזמנים אלו. נראה בתקופה זו דברים זזים בעולם ובישראל. נראה אצל רבים אישית שינויים או לפחות הוצאה לפועל של דברים. זכרו, מי שיש נגדו תהליכים שליליים, גם הם יתקדמו בשלב זה.

מי שצריך או רוצה לקדם דברים קודם לכן, יכול לנסות כבר עתה, ואנו כבר אחרי נסיגות ונוס ומרקורי. ב-11 באוקטובר גם פלוטו מסיים נסיגה, ויש עוד הטבה, לפחות מבחינה סטטיסטית לגבי הצלחה. ב-4 בנובמבר יצטרף שבתאי, וב-7 בדצמבר נפטון מתיישר, אם כי קצת בהמשך ישוב מרקורי לנסיגה עד ה-2 בינואר. כלומר בהדרגה יתיישרו כל הכוכבים, עד לאחרון, -אורנוס, ב-27 בינואר. מכאן הכל טוב?

חשוב להדגיש, כל זה קשור רק ליכולת לקדם מהלכים חדשים, לקצב האירועים ולא לטיבם. לכל אחד מפה אישית שלו, ותיכף ננסה לקבוע מה יקרה לכם אישית! אבל נאמר שתשפ"ד תריץ קדימה את כל הנושא הטכנולוגי, במיוחד החל מסוף ינואר והלאה. נראה התקדמות פנומנלית בתחום המדע, מחקר, AI, רפואה, חלל, גאדג'טים, וכל מה שמתקדם וחדש. הקצב יהיה מטורף, הרבה מעבר לציפייה שלנו. הדיגיטציה ואוטומציה יגיעו לכל פינה בקצב מוגבר מזה שידענו.

בינה מלאכותית  (צילום: אינג אימג')
בינה מלאכותית (צילום: אינג אימג')

עוד מה שיתפוס קצב, הוא נזקי הטבע, פגעי מזג-אוויר, והתחממות הגלובלית. אסונות טבע ובכלל אפשריים בעיקר סביב פסח. זה יהיה זמן של שינויים גדולים בכל מיני מובנים, וזה נכון גם ספציפית למדינת ישראל. סביב פסח העולם כולו בתנועה, ובישראל יחולו תמורות דרמטיות. תיתכן רעידת אדמה חזקה, פיזית או מטאפורית. באביב העולם כולו מתחדש לטוב או לרע, ולפעמים קודם זה נראה רע, ואח"כ יבוא הטוב. סילוק הישן ייעשה בדרך אלימה וחד משמעית, פתאומית או חותכת. זה יהיה נכון גם אצל רבים אישית. מי יושפע?

האביב הוא זמן שינוי, והעולם ואנחנו לא אותו דבר לפני פסח ואחרי פסח (פחות או יותר). את השנה כאמור חלקו בדיוק באמצע לשניים (ככה שיהיה לכם קל לזכור). אחרי האביב לא ישוב מה שהיה, וזה יהיה הזמן לבנות דברים בצורה אחרת. ברמה האישית זה יכול להשפיע בכל תחום: קריירה, זוגיות, משפחה, עסקים, כספים, בריאות, וכן הלאה. ההשפעה יכולה להיות לחיוב או שלילה, ולפעמים כאמור זה מתחיל במתח שלילי גדול, אך מתברר כחיובי ביום מן הימים. לא כולם יושפעו בצורה דרמטית, אבל כולם יראו תהליך דרמטי על מישהו סביבם ועל המתרחש בעולם. גם מי שלא חווה שינויים, עלול לחוות רצון עז לעשותם, חוסר שקט פנימי, חוסר סבלנות קיצוני, ורצון לפרוק-עול או קוצר-רוח. הכל לפי מפת לידה. מי יושפע בביטחון?

חוסר שקט פנימי, חוסר סבלנות קיצוני, ורצון לפרוק-עול או קוצר-רוח (צילום: אינגאימג')
חוסר שקט פנימי, חוסר סבלנות קיצוני, ורצון לפרוק-עול או קוצר-רוח (צילום: אינגאימג')

ילידי ה-9-12 במאי נמצאים בשנה של שינויים גדולים בחיים. חלקם כבר בתוך זה, ואחרים ירגישו זאת עד פסח לכל היותר. בכל מקרה עבור רבים פסח (או מעט לקראתו) הוא ה"גראנד-פינלה" של התקופה. שימו לב שאתם מאד תזזיתיים, בתנועה, ולעתים היא מרדנית. לעתים קורים דברים טובים, אך היזהרו כללית מאימפולסיביות. זכרו שאומץ ומהירות הם לעתים טיפשות. מי עוד?

ניתן כמה דוגמאות, הן מאד חלקיות, והכל תלוי במפת הלידה המלאה של כל אחד. אך בין היתר יושפעו באופן שמייצר מתח לא הרמוני, ילידי ה8--11 בפברואר, ילידי ה-12-15 באוגוסט, ילידי ה-14-15 באוקטובר, ילידי ה-12-15 בנובמבר, וילידי ה-12-14 בדצמבר. ילידי כל התאריכים האלו, ולעתים מי שנולד גם בתאריך סמוך לתאריכים שהוזכרו, מושפעים ולא משנה מה שנת לידתם. כלומר זה נכון בתאריכים האלו בכל שנת לידה.

עוד דוגמאות ילכו לפי טווחי שנות לידה, ואז לא משנה מה תאריך הלידה הספציפי. למשל כל מי שנולד בין אוקטובר 1951 ועד אפריל 1952 מושפע, ולא משנה מה תאריך לידתו הספציפי בתוך התקופה. אותו דבר נכון גם לילידי אוגוסט 1952 ועד אוגוסט 1953. וכן ילידי ינואר עד אפריל 1955. וילידי אפריל עד אוגוסט 1963. ילידי יולי עד אוקטובר 1970. ילידי אפריל 1971. ילידי אוגוסט 1977. ילידי אמצע נובמבר עד אמצע דצמבר 1984 (ואולי קצת לפני ואחרי). ילידי יוני עד אוגוסט 1985. ילידי פברואר 1993. ומי עוד?

עוד רבים נוספים יושפעו, ונראה זאת לרוחב החברה. אבל לגבי ילדי התקופות שהוזכרו, ניתן לומר בביטחון שיש השפעה גורפת. כלומר לגביהם תהיה השפעה ולו מסוימת, ועוצמת ותחום ההשפעה זה כבר לפי מפת לידה. לגבי זמני לידה אחרים, צריך כבר ממש להציב מפה עם שעת לידה, יום, שנה, ומקום לידה כדי לומר. אך תוכלו לקרוא עוד על השנה שלכם לפי תאריך לידתכם, בין אם היא הופיעה ברשימות או לא, בתחזית השנתית המפורטת באתר של עמי גוטמן.

לחץ וקרא תחזית שנתית תשפ"ד לפי תאריכי לידה>>>