מאזין כבד-משקל שוחח עם ד"ר מאיה רוזמן בתוכניתה ב-103FM ושיתף: "אני די שמן, שוקל מעל 110 קילו. כל החיים אני נלחם עם המשקל שלי כי יש לי בעיה הורמונלית, אבל אני לא מטופל. עשיתי כמויות מסחררות של דיאטות ואני מצליח לרדת במשקל עד שאני נעצר ומתייאש. אני מאוד רוצה לרדת, מה אני יכול לעשות?".

הפעם בלי ויזה: המקומות הכי מטורפים שתמצאו בארצות הברית
אסטרואיד עצום יחלוף היום ליד כדור הארץ - אלה ההשלכות האפשריות

רוזמן השיבה: "אני מאמינה שכשעושים משהו טוב ונוח, לא נשברים ועולים בחזרה, אלא ממשיכים לכל החיים. אל תתרץ את העלייה במשקל עם הבעיות ההורמונליות, אתה לא מתמיד בדיאטה. ולמה אתה לא מתמיד? כי אתה לא עושה משהו שנכון לך לאורך זמן כנראה. אל תסתכל על מה שאחרים עושים. לעבור יום בלי לאכול משהו שאתה ממש רוצה, במקרה שלך ספגטי ושניצל, בשבילך זה מאמץ גבוה. פשוט תלמד לשלב אותם בתפריט אם זה מה שיעשה אותך שמח".

"אין בעיה לשלב ספגטי כל יום ושניצל פעם בשבוע. אפשר לעשות את זה ולרדת במשקל, גם בלי ספורט, פשוט צריך לצרוך פחות קלוריות ממה שאתה שורף. אפשר לחשב את זה ולהכניס את זה לתפריט. בגלל זה דיאטות מתונות יותר מוצלחות מדיאטות כמו צום לסירוגין 16/8 למשל", הוסיפה המומחית.

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד