סופגניות כחלק מהארוחה
לא פעם ערב הדלקת הנרות מסתכם בעושר של סופגניות במרכז השולחן ללא תוספות נוספות. מומלץ לשלב את הסופגניות כחלק מארוחת הערב - העשירו את השולחן בירקות, קטניות וחלבונים אשר מגבירים את תחושת השובע, כך שלאחר מכן סביר שתבחרו בצריכה מתונה יותר של סופגניות. הצעות לתוספות קלות להכנה, אבל מרשימות וטעימות לצד הסופגניות: 

צלחת ירקות צבעונית וגדולה לצד מטבלים טעימים - ממרח אבוקדו, טחינה, גבינות רכות בטעמים
ביצים קשות
סלט טונה
אדממה ונשנושי קטניות (למשל גרגרי חומוס מקופסה)
קלחי תירס 
אנטי-פסטי בתנור

ומה עושים כשמתארחים?
אל תגיעו מורעבים, אכלו לפני ארוחה קלה עשירה בחלבון וירקות. בנוסף, הציעו לעזור למארחים והתנדבו להביא איתכם מגש ירקות, פירות או גבינות. הדרך הקלה ביותר לתת את תרומתכם לאירוח ולא להגיע בידיים ריקות ועל הדרך גם להנות מארוחה מגוונת ומאוזנת. 


לביבה חמה ומתוקה
לביבה, ע'יגה או לאטקס. ישנם מתכונים רבים ללביבות, חלקם יכולים להיות עתירים בקלוריות ופחמימות וחלקם פחות. על מנת לשפר את ערכם התזונתי של הלביבות ואף להפוך אותם למנה יומיומית. הוסיפו ירקות לבלילה (קישוא, גזר, בצל, כרובית, ברוקולי וכל מה שאוהבים) – הם מקלילים את המתכון, מוסיפים לו צבע, מעשירים אותו תזונתית למשל בסיבים תזונתיים ומפחיתים את ערכו הקלורי. 

העדיפו אפייה על פני טיגון – מעבר ליתרון התזונתי זה גם הרבה יותר מהיר ופחות מלכלך.
סוג השמן -  מומלץ לבחור בתרסיס שמן איכותי כמו שמן זית.
שדרגו את הרכב הקמחים – החלפת הקמח במתכון בשיבולת שועל או בקמחי קטניות.
הוסיפו חלבון – שילוב גבינות במתכון (צהובה, בולגרית) או קטניות (למשל עדשים כתומות) יוסיפו למתכון חלבון וסידן. 
הוסיפו מטבל קליל – למשל צ'זיקי על בסיס יוגורט. 

תנו כבוד לסופגניה 
בחרתם את הסופגנייה שאתם אוהבים? סדרו לה צלחת יפה לצד לצד כוס קפה או תה, ושבו לאכול אותה בהנאה. תגלו שהיא הרבה יותר מספקת וטעימה בדרך זו.