אני אוכלת לחם וזה משביע אותי אך אחרי שעתיים אני חשה רעבה הרבה יותר. מדוע הלחם גורם לנו לתחושת שובע כה מועטת? ואיך אני מצרפת לתפריט גם ארטיק?
"לחם הוא פחמימה וכשמדובר בלחם מקמח לבן, הפחמימות נספגות די מהר בדם, מה שנקרא, מוצר עם ערך גליקמי גבוה יחסית. אני כיום לא אוכלת לחם אך גם אני חשתי כמוך. אחרי רבע שעה שאכלתי סנדוויץ' הרגשתי רעבה. כשהחלטתי לצרף לסנדוויץ' גם ביצה קשה וירקות חתוכים הרגשתי שהסנדוויץ' משביע אותי להרבה יותר זמן. נסי להוסיף ירקות עם סיבים תזונתיים המעכבים את הספיגה של הסוכרים מהפחמימות של הלחם וזה ישביע אותך ליותר זמן. לאורך הזמן הבנתי שמספיק לי לאכול את הביצה הקשה והירקות כדי לשבוע ואין לי כלל צורך בלחם".



 


"כמו כן, אם תרצי לשלב לחמים בכל זאת, אני מכירה תפריט שכן מאפשר אכילה של סנדוויץ' מלחם קל או פיתה קלה כל שעתיים וכן מסייע לירידה במשקל. כל פיתה קלה, או שתי פרוסות של לחם קל שוות ל-80 קלוריות, ויחד עם ממרח זה 120 קלוריות. חמישה סנדוויצ'ים זה כבר 600 קלוריות. אם את מוסיפה לזה עוד ארוחה גדולה בערב הכוללת חזה עוף, שעועית ירוקה, סלט וביצה, גבינה או טונה - את תגיעי ל-900 קלוריות בסך הכל. אם תרצי לשלב גם ארטיקים את יכולה להוריד פרוסת לחם אחת ולאכול עוד שלושה ארטיקים".