פתאום קם אדם בבוקר ומגלה שיש חשש שיהפוך לסוכרתי: זה אולי נשמע כמו תסריט אימה, אבל אם תישמעו לעיצותיה של המומחית לתזונה הד"ר מאיה רוזמן, ייתכן ואפשר להימנע ממנו. כשהמאזינה בת ה־69 סיפרה שלאחרונה ביצעה בדיקות דם שגרתיות והבינה שרמת הסוכר שלה בדם גבולית היא מאוד נלחצה: "סוכר עושה לי רע, אבל אני עדיין זוללת פירות". 

בפתח השיחה ביקשה ממנה ד"ר רוזמן לעקור את ההרגל הזה מהשורש, "למה את אוכלת סוכר אם זה עושה לך רע. את חייבת להפסיק עם זה". המאזינה התייחסה לדבריה בכובד ראש וסיפרה על התפריט שלה בימים האחרונים. לדבריה בבוקר היא אוכלת ארבע כפות קווקאר עם יוגורט ומעט גרגרי דלעת, "הייתי מוסיפה לזה תפוח, אבל אפסיק".

על ארוחת הביניים המאזינה רצתה לוותר, וקפצה ישר לארוחת הצהריים: "אני אוכלת 2 ביצים וסלט ירקות ענק עם מעט גרגרי חומוס, שתי כפות טחינה, וסלק. לפעמים אני מגוונת ואוכלת במקום הביצים טופו או דג, וזהו. אני לא אוכלת כלום עד הערב מלבד פירות, ולא רוצה לאכול עוד דברים בכדי חלילה לא להשמין". 

ד"ר רוזמן חישבה את כמות הקלוריות היומית שלה, וטענה שכרגע היא עומדת על 700 קלוריות, ואין כל ספק שמדובר בכמות נמוכה. "ארוחת הבוקר מצויינת, ארוחת הצהריים גם כן, אבל הייתי מוסיפה גם ארוחת ערב. תאכלי דג בצהריים או טופו, ובערב תאכלי ביצה אחת ומעט גבינה עם סלט ירקות גדול".