מאזינה סיפרה לד"ר רוזמן בתוכניתה ב-103FM כי היא לא עושה ושהיא חושבת שבי אלא אוכלת מספיק חלבון: "ירדתי 8 ק"ג ממשקלי ואני תוהה מה עליי להוסיף לתפריט כדי להגיע לכמות החלבונים היומית המומלצת ולהמשיך לרדת במשקל?"

בנוסף, סיפרה המאזינה שהיא אוכלת בבוקר עוגיה עם נס קפה, בארוחת העשר 3 פריכיות עם גבינה 12% שומן (40 ג'). בארוחת הצהריים היא אוכלת ארוחה חמה המורכבת מחזה עוף או כדורי בשר עם ירקות מבושלים ולעיתים ארוחה קרה המורכבת מקופסת טונה עם מיונז לייט. בארוחת הביניים הנוספת היא אוכלת חטיף שוקולד ונס קפה ובארוחת הערב היא אוכלת לרוב ארוחה קרה המורכבת מביצה ויוגורט (5 ג' חלבון) או טוסט קל וסלט.

ד"ר רוזמן חישבה עבור המאזינה את כמות החלבונים היומית שהיא צורכת כרגע לפי התפריט שפירטה בפניה, וגילתה כי היא אוכלת 72 גר' חלבון ביום בימים בהם ארוחת הערב מורכבת מביצה עם יוגורט וציינה "זה מעולה, לא חסר לך בכלל".

ד"ר רוזמן גילתה למאזינה כי גרם החלבון בטונה ובחזה עוף הוא אותה הכמות. "ביום שאת לא אוכלת טוסט את מורידה 30 גר' חלבון ואז בעצם כמות החלבון היומי שלך מגיעה ל-42. אמנם 52 גרם חלבון היא הכמות היומית המומלצת, אבל אם זה לא קורה בכל יום זה לא כזה נורא. אני בעד לשמור על מסת שריר גם שיורדים במשקל. את אוכלת מעולה התפריט שלך מצוין".

המאזינה ציינה בפני ד"ר רוזמן כי היא מתקשה לשמור לאורך זמן על תפריטים קבועים כי היא משתעממת וד"ר רוזמן הציעה מספר אפשרויות גיוון וחשפה שיטה שמצאה. "אם אכלת חזה עוף בארוחת הצהריים את יכולה לאכול קופסת טונה עם ביצה בארוחת הערב וסלט - במקום היוגורט. אני רוצה שהארוחה של הביצה וטונה, או היוגורט תישאר. הייתי מייעצת לאכול פחות את הטוסט כי אז יהיה חסר חלבון".

"במקום ביצה תכיני שקשוקה. במקום יוגורט- תאכלי טונה, גבינה אחרת או פשטידה מביצים וירקות. במקום חטיף השוקולד, הפריכיות והעוגיה – תאכלי טוסט. וחשפה את שיטתה לשקשוקה קלה ומהירה:  "לוקחים רסק מוכן של שקשוקה שכל הרכיבים בו טבעיים, שמים חצי מהקופסא בכלי קטן, מוסיפים ביצה ומכניסים ל-2 דקות במיקרוגל. יוצאת שקשוקה מהממת, לא חייבים כל הזמן לאכול חביתה או ביצת עין". 

לסיום הציעה ד"ר רוזמן: "תעשי יום קיזוז פעם בשבוע שבו אוכלים במהלך היום - 2 כריכים מלחם קל עם כף גבינה, 2 יוגורטים ו-2 ארוחות של חלבון בסך 100 קלוריות לצד סלט. אם 'תבלפי' יהיה לך יותר קשה לרדת, במיוחד לאחר שירדת 8 קילו".