רבות דובר על חשיבות אכילת ירקות ופירות בשל הסיבים, הוויטמינים והמינרלים המצויים בהם. המאזינה שעלתה לשידור ב-103FM הביעה את דאגתה מכך שבנה בן ה-3 וחצי מסרב לאכול פירות וירקות, והוסיפה כי "הוא לא נוגע, לא מריח ולא מוכן להתקרב לזה", ולכן בארוחות הביניים היא מאפשרת לו לאכול חטיפי בייגלה למיניהם ו'פריכונים'. היא הדגישה כי חשוב לה למצוא עבורו תחליפים בריאים שישלימו את חסרון הפירות והירקות בתזונתו, כנשנוש בין הארוחות וביקשה את עזרתה של התזונאית ד"ר מאיה רוזמן במציאתם. 

ד"ר רוזמן ציינה כי בחלק מה'פריכונים' אין שומן ונתרן כלל ולכן זה מצוין בתור נשנוש לילד. בנוסף, הציעה להחליף את הבייגלה בבייגלה מקמח מלא, אורגני, בלי מלח מכיוון שבבייגלה רגיל" יש הרבה קמח לבן אז זה לא כל כך בריא", אך הודתה: "אני לא יודעת אם זה יהיה לו טעים".

הצעה נוספת שהציעה ד"ר רוזמן למאזינה היא יוגורט עם מעט דבש משום שיש בזה הרבה סידן וחלבון. "גם בגלידה יש חלבונים וסידן בכמות יפה, למרות שיש בה סוכר זה עדיף בתור נשנוש". כמו כן, הציעה למאזינה להכין "עוגיות בריאות שאפשר להכין לבד בבית שעשויות משיבולת שועל, טחינה, שמן קוקוס, ביצה ואפשר לעשות דברים מדהימים. אפשר גם מקמח שקדים ככה שלא יהיו בעוגיות חתיכות של שקדים, או לטחון אגוזי מלך. אפשר גם להכין כדורי בריאות מקקאו, סילאן ושמן קוקוס".

בסיום השיחה המליצה ד"ר רוזמן למאזינה להכין בעצמה את הנשנושים, "כמה שיותר טבעי ופחות מתועש, שאת תשלטי בכמות הסוכר והנתרן". וסיכמה: "יוגורט עם מעט דבש, עוגיות בריאות ובייגלה מקמח מלא".