מאזינה סיפרה למאיה רוזמן בתוכנית התזונה של 103FM על רשימת המרכיבים בלחם הכוסמין שהיא קונה. האם בין המרכיבים האלו מסתתרים רכיבים שעלולים להזיק לבריאות? מדובר בלחם כוסמין מלא המכיל קלציום קרבונט טבעי, ויטמין סי ואנזימים.

"אני משערת שהקלציום קרבונט בסדר כי פעם זה היה כמוסות סידן לאנשים שרצו תוספי סידן, זה סידן עם פחמן. העשירו את הלחם בסידן, ויטמין סי הוא חומר משמר טבעי בדרך כלל. הרבה פעמים הוא מופיע ברשימץ הרכיבים כ-e300  וזה בסדר גמור. אנזימים הם משפרי אפיה, זה לא מזיק לבריאות בכלל אלא עוזר לפרק את הקמח בזמן התסיסה.

"ויטמין E יכול להיות ב-95% מהמקרים מזיק מאוד לבריאות אבל יש E טבעיים, הם כתבו לך ויטמין סי וזה יפה מאוד, אם היו כותבים E300 אז אל תיקחי את הלחם כי את לא אמורה לזכור את כל הרשימה בע"פ. הקלציום בסדר, הויטמין סי והאנזימים בסדר גמור. לחם כוסמין מלא הוא בסדר".

המאזינה מחפשת פתרונות לבעיות חוזרות ונשנות בדרכי השתן מהן לא מצליחה להיפטר. היא פנתה לרופאה וגילתה שחסר לה חלבון במערכת החיסון. עוד סיפרה כי המליצו לה לצרוך 'מי כסף' שלכאורה היה מעין אנטיביוטיקה במאה ה-19.

"הוא מרוויח הרבה כסף אז זה באמת מי כסף. פתחתי את האתר, אני לא הייתי לוקחת. יש כל כך הרבה דברים שיכולים לעזור למערכת החיסון. תזונה נכונה זה הכי חשוב, עם הרבה חלבונים, מעט פחמימות רעות, כמה שפחות פחמימות עם קמח לבן וסוכר לבן, כמה שפחות מוצרים מתועשים. הרבה מאוד ירקות טריים , עם הרבה נוגדי חמצון וויטמינים ,לא מעובדים ,טחינה גולמית זה נפלא, חלבון ביצה, חלבונים בחזה עוף, בדגים, עם אומגה 3 שאפשר להגיע לתוספים את יכולה לנסות להגיע לתזונה נכונה שתשפר את הפעילות של המערכת החיסונית בלי זה אני לא חושבת שזה יעזור לך כי גם אם זה אנטי-בקטריאלי אבל הבעיה נובעת מבעיות חיסוניות זה לא יעזור".