בתקופת לחץ רובנו מוצאים את עצמנו סביב ארון הממתקים, ובוחרים לצרוך חטיפים, שוקולדים, גלידות, ועוד כל מיני מוצרים מתועשים שלא בהכרח עוזרים לנו להתמודד עם המשבר איתו אנחנו מתמודדים. גם המאזינה שפנתה לעזרתה של ד"ר מאיה רוזמן ב-103FM שיתפה בנטייה שלה לאכול שקולד בשעת לחץ, וכיום, סביב עניין נגיף קורונה, הלחץ רק הולך וגודל: "אני מוצאת את עצמי אוכל הרבה יותר שוקולד מהרגיל". 

"מאז שהחלו הידיעות סביב התפשטות הנגיף אני מוצאת את עצמי אוכלת המון שוקולד. זה מאוד מרגיע אותי, אבל בו זמנית אני מבינה שזה עלול לפגוע בבריאותי", סיפרה המאזינה ורצתה לדעת מה חושבת על כך ד"ר רוזמן. "לפעמים אני אוכלת שורה של שוקולד על הבוקר", הודתה המאזינה, ואילו ד"ר רוזמן הסבירה לה מדוע הרגל זה רע מיסודו. "כשאת אוכלת שורה של שוקולד על בטן ריקה את גורמת לרמת הסוכר שלך בגוף לקפוץ באופן דרסטי, הגוף נבהל ומפריש כמות אינסולין גבוהה בבת אחת, ותוך כחצי שעה בא לך לאכול שוב משהו מתוק". 

אז איך תוכל המאזינה לשבור את המעגל הזה? המלצתה של ד"ר רוזמן היא לסדר את היום בצורה כזו שלפני אכילת שורה של שוקולד כדאי לאכול יוגורט או כריך מלחם קל עם גבינה, "ואז תזדקקי פחות למתוק". 

עוד הוסיפה: "חשוב שתקפידי על נשנוש של לא יותר מ־100 קלוריות, וזכרי שמעבר לשוקולד את יכולה לאכול גם קרמבו, שתי עוגיות אוראו, ואפילו לגוון מדי פעם עם אכילת פירות טריים".