שמי מיכאל אני טבעוני כבר 5 שנים, אוכל הרבה פירות. השאלה היא באמת אם זה לא מזיק לסוכר, שהוא אצלי 106. אני לא שמן, שוקל 63, גובה 1.76 עושה ספורט בוקר וערב. אני אוכל במשך היום כ-8 בננות, 3 תפוזים, 8 תמרים (זה הקינוח שלי) כל מה שיש בעונה, עכשיו שזיפים, אבל בעיקר אני מת על בננות.

זה הרבה, מה עוד אתה אוכל?
"בצהריים אני אוכל עדשים וטופו וירקות מבושלים, אני אוהב לאכול".

מעולה, וארוחת ערב?
"סלט גדול עם חומוס וטחינה ואבוקדו וזיתים".

יפה מאוד, הפירות רק בבוקר?
"אני משתדל אבל לא מצליח. לפעמים הבננות משגעות אותי, הן נורא טעימות".

"טוב שאין כל השנה. הן נורא טעימות ומאוד בריאות מכילות הרבה אשלגן והרבה מגנזיום, אבל תחשוב שבכל בננה יש כארבע כפיות סוכר פירות, אז למעשה אתה אוכל כוס סוכר על הבוקר – מלא! יש לך סוכר 106 אז אתה צריך להוריד את כמות הפירות שאתה אוכל ובעיקר את התמרים, כי יש להם אינדקס גליקמי מטורף. אפשר להשאיר את הכול, אבל הייתי מציעה לא רק להגביל לפחות מחצי הכמות, אלא לשלב כל פרי שאתה אוכל עם אגוזים או שקדים. זה מפריע לאינדקס הגליקמי, מפריע לעיכול, מעכב את העיכול ומוריד את האינדקס הגליקמי. כדאי לך מאוד בגלל הבעיה של הסוכר, שהוא די גבולי. ברגע שאתה מוריד פירות ומוסיף אגוזים ושקדים אני מניחה שתהיה שבע באותה מידה. 
"כמה אגוזים ושקדים?"

על כל פרי שאתה מוריד, תלוי בגודל של האגוז או השקד. בחצאי אגוז מלך זה 7 והשאר בין 10 ל-15. זה על כל פרי שאתה אוכל - בקלוריות אותו הדבר. יש לך משקל של אוכל?
"כן יש לי".

אז אני רוצה שזה יהיה 20 גרם ואתה יכול לעשות לך גם תערובות, מנת נשנוש במקום כל פרי.