אני בת 32, והצלחתי להגשים את כל החלומות שלי, מלבד עניין הזוגיות. תקופת הקורונה הקפיאה את עניין הדייטים, ולכן בחודשים האחרונים לא הכרתי אף גבר משמעותי. תכף אנחנו מגיעים לחגים, ואני מרגישה שהכל צף מחדש. יש לי חיים מלאים, קריירה משגשגת, אבל כאילו התחום הזה נתקע אצלי מאחור, וזה מאוד מלחיץ אותי, קל וחומר שעניין הגיל משחק כאן תפקיד מאוד חשוב. מה דעתך? 
"אדם נועד לעבור בחיים האלה את המסלול שלו, ובמסלול הזה יש הכל מהכל. לחץ נובע מהרגלים מחשבתיים שלא מקדמים אותנו לשום מקום. ככל שאנחנו חווים עם עצמנו יותר לחץ, ככה יותר קשה לנו לנהל את האירוע ולחשוב בהיגיון כיצד לפתור את המצב. לתחום יצירת הזוגיות אין כל קשר להתקדמות שלך במישור המקצועי. מעבר לזה, יצירת אינטימיות בזוגיות הרבה יותר מורכבת מכל תחום אחר. זה מערב דברים הרבה יותר עמוקים ודורש ממך להיחשף ברמות הכי גבוהות. מבחינה רגשית, יצירת זוגיות היא אתגר הרבה יותר מורכב מכל אתגר שאיתו התמודדת בחייך. את מרגישה שאת נמצאת בתוך שעון חול, ולתפיסתי את חייבת לתת כבוד לעצמך ולנהל את האירוע הזה מחדש. בתור התחלה, לכי לברר על הליך הקפאת ביציות. אני מבין את הפחד שלך, אבל תורידי מהרשימה את העניין הזה, ואז תצליחי למצוא את הזוגיות הראויה עבורך. מה ששלך יבוא אלייך כשתזמני אותו בשקט לתוך החיים שלך. ברגע שהלחץ יצא מהתמונה, הכל ייראה לך ברור יותר, ותצליחי למצוא את הזוגיות לה את מייחלת". 

אני בן 23 ונכנסתי לשוק העבודה כבר בגיל 15. לאחרונה הבנתי שלא משנה כמה קשה אני עובד, אני לא מצליח לחסוך כסף. אני מבין שאני צריך להתחיל להצטמצם, אבל זה מאוד קשה, קל וחומר בדור שלנו. מעבר לזה, חשבתי להתחיל ללמוד, אבל אני רואה שאנשים עם תארים לא מצליחים למצוא את עצמם ונשארים בלי עבודה. מהי הדרך הנכונה לבנות את החיים שלי?
"ככל שהשנים עוברות, העולם הולך ומשתנה. אנחנו רואים בכל פינה אינספור מקומות חדשים שנפתחים. האפשרויות הן בלי גבול, ואין לזה קשר רק לדור שלכם. היום, בשביל להתנהל חכם, אדם צריך ללמוד לקבל החלטות. בתור התחלה אני מציע שתתחיל לתעדף. לבחור מתי לצאת לבלות, וכמה לקנות. הרי אף אחד לא קיבל שקט נפשי מרכישה של נעל כזו או רכב כזה. אתה צריך להתייחס לכסף שלך כבסיס להשקעה, ועל כן אני מציע שתפנה לאחד מבתי ההשקעות הקיימים היום ותבדוק מסלול שמתאים לך. אני מציע שתיקח את המסלול הארוך יותר, כי הוא יכול להניב תשואות יפות, ובו זמנית לתת לך ביטחון. מעבר לזה, אם אתה שוקל לפנות ללימודים גבוהים, אבל לא יודע מה הכיוון המתאים עבורך, תוכל לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי. תוכל לקבל הכוונה גם ממאמן אישי. ייתכן שכמה מפגשי אימון אישי יסייעו לך למצוא את הדרך שלך".

אני איש משפחה ואב לשניים. רעייתי ואני מכניסים יחד 20 אלף שקלים לקופה המשפחתית, אבל קשה לנו לחסוך. אני לא מבין איך אנשים שמרוויחים פחות מאיתנו מצליחים לשים כסף בצד ליום שחור, ומודאג שניתקע. כיצד אוכל לבנות רשת כלכלית נכונה למשפחה שלי?
"מאז שהיינו קטנים לימדו אותנו שאם נכניס מספיק כסף לחשבון הבנק שלנו, נוכל לחיות ברווחה כלכלית, אבל אני יודע מניסיון שלחיסכון אין קשר לרמת הכנסה. אם אגיע אליכם הביתה, אני אצליח למצוא טעויות בשווי 3,000 שקלים לפחות, עוד לפני שנתחיל לחקור בדיוק איך אפשר להתחיל לחסוך. יש לך מסגרת אשראי בבנק? כשאתם מגיעים למינוס, אתם זורקים כ־200 שקלים בכל חודש לבנק על ריביות. אתם יוצאים לחופשות ומשלמים עליהן בתשלומים? תדע שגם עליהם אתם משלמים ריביות. האם אתם קונים את כל הקניות לבית מרשתות זולות או עושים השלמות בסופרמרקט שמתחת לבית? יש דרך לשפר את המצב הכלכלי, אבל תהיה חייב להטמיע אותה אחת ולתמיד. אני חלילה לא אומר לקצץ ולהימנע מדברים, אלא לעשות את מה שאתם עושים, אבל נכון. אתם עושים המון רכישות לא חכמות, וברגע שתלמדו לזהות אותן, תגלו כמה כסף אתם יכולים לחסוך".