מאזינה מארה"ב שעלתה לשידור בתוכניתו של פרופ' רפי קרסו ברדיו 103FM, סיפרה על בנה בן ה-32 שחלה בקורונה. לדבריה, אחרי שהחלים החל להריח ריחות פאנטום וחוש הריח אבד לו למשך שבועיים. "הוא אומר לי שלכל הבית יש ריח של ביוב או בשר רקוב", סיפרה האישה. 

לטענתה, הוא סובל מתופעה של ריחות פאנטום הגורמת לו להרגיש ריחות של ביוב וריקבון, כמו גם ריחות מתכתיים. האם יש דרך לטפל בתופעה או שמא עולם הרפואה עדיין לא יודע כיצד להתמודד עם הדבר? פרופסור רפי קרסו הסביר וייעץ בנושא. "אנחנו יודעים שקורונה זו מחלה בעייתית ביותר אבל הפוסט-קורונה היא מחלה לא פחות רצינית, ויכולה להיות הפרעה במערכת העצבים. אחד הסימנים לכך הוא הפרעה בחוש הטעם והריח, ברגע שחוש הריח מתחיל להתאושש, לפעמים יכולות להיות טעויות בתרגום של ריחות, ויכולים להיות ריחות פאנטום", ציין פרופ' קרסו.

הוא הסביר כי "אם זה מאוד מפריע לו הוא יכול קודם כל לשים בבית מקלות ריח. אבל צריך להיות מאוד זהירים כי לעיתים אפילו אם הם בריח וניל או שושנים, הם יכולים גם לקבל ריח מסריח. דבר שני, לפעמים תרופות ממשפחת הליריקה, תרופה שמוסיפים לאפילפסיה או תרופות אנטי-אפילפטיות בכמויות קטנות יכולות לעזור לתופעות הפאנטום האלה. זו תחושה מאוד לא נעימה, יש כאלה שמרגישים כמו ביצים סרוחות. או כמו גופרית".