אני מדברת עם הרבה גברים ונשים ב-18 שנים בהן אני מלווה אנשים לעוררות החשק המיני והתשוקה, ושמתי לב שמשהו קורה למיניות בחורף. בעונה הקרה היא לפעמים מתקררת והכמות שלה יורדת ביחד עם הטמפרטורות. עכשיו, תוסיפו לזה את הקורונה, את הבעיות הפיננסיות, הילדים שנמצאים בבית והרי לכם מתכון מושלם לירידה בתשוקה בין בני הזוג.

אתם יודעים משהו? כל הסיבות שכתבתי כאן הן רק נסיבות החיים. הקורונה לא הולכת להיעלם בקרוב כמו שהחורף לא יעלם פתאום. אבל על מה כן אפשר להשפיע? על תדירות הסקס שלכם. זוגות רבים שמבינים כמה חשוב העונג הנפלא הזה שנקרא קיום יחסי מין, יודעים למנף את הביחד שלהם גם בחורף. בדיוק בשבילכם יש לי שלוש דרכים נפלאות להעלות את הטמפרטורה בחדר המיטות בחזרה.

רטוב בחוץ - רטוב בפנים
אין כמו מקלחת חמה ביחד, הרבה לפני שאתם נכנסים למיטה. בזמן שאתם שומעים את קולות הגשם בחוץ על החלון, להיסחף יחד למקלחת משותפת חמימה. את החוויה המענגת אתם מתחילים כשאתם יחד במרחב המקלחת. אני מאוד ממליצה להתחיל בלהוריד אחד לשנייה את הבגדים (לא, אתם לא מורידים לבד לעצמכם), כשההפשטה מאוד איטית ואירוטית, בעוד אתם מתבוננים אחד לשנייה בעיניים בחושניות.
 
ואז, במקלחת אני רוצה שתשחקו באקטיבי-פסיבי. אתה הולך להיות אקטיבי ואת תהיי פסיבית. את לא זזה והגבר שלך הולך לסבן אותך מכף רגל ועד ראש. מתחיל בחפיפה איטית ומפנקת של הראש ומשם גולש לעיסוי כתפיים וצוואר משחרר, שמעיף את כל המחשבות שלה מהראש ומחבר אותה לעונג. משם אני מזמינה אותך לגלוש עם האצבעות לכל שאר הגוף - אסור! לגעת באיבר המין - שכמות, גב, ידיים, ישבן (חיצוני), אגן ובטן ורגליים.

לאט, לאט לסבן את כל הגוף בעיסוי מפנק, אירוטי ואיטי ואת יקרה - לא זזה. את פסיבית ומקבלת. לא נוגעת בו ולא מעניקה לו כלום (מסוגלת?).  אחרי שסיימת - זה הזמן להתחלף. עכשיו את האקטיבית והוא הפסיבי. כן, זו מקלחת לא שגרתית, מושקעת וארוכה מהרגיל, אבל היא בהחלט תעשה את שלה ותעורר את הביחד האירוטי שלכם.

סקס (צילום: Pixabay)
סקס (צילום: Pixabay)

תרצי כוס תה יקירתי?
את התה שלכם אתם הולכים לשתות הפעם לא במטבח או בסלון - אלא בחדר השינה. משחקי טמפרטורות הם אחד המשחקים האירוטיים היותר מעוררים שתוכלו להעניק זה לזו, כדי לגרום ליחסים שובבים ביניכם.

זוגות אוהבים שרוצים לייצר חשק למין מכניסים סיטואציות חדשות ומדליקות לסקס שלהם מידי פעם, והטריק הזה מאוד פשוט ומענג ממש. ממליצה לכם לבחור בתה מנטה (כי יש לו אפקט מאוד מרענן) ולהכין לכם כוס תה חם שאותו תקחו איתכם לחדר השינה.

תה רגיל כן, לא שתי כפיות סוכר ועוגיות עבדי. לא פוצחים בארוחת ערב במיטה. שימו את כוס התה לצד המיטה כהכנה לחוויה האירוטית שלכם. תוך כדי מעשה האהבה שלכם קחו לגימה מהתה ותתחילו בנשיקה אירוטית חמימה, כשאתם מעבירים זה לזו את השלוק ומתנשקים. ומשם צאו לסקס אוראלי אלוהי כשבעצם כל אחד בתורו "מקבל".

אתה לוגם מהתה החם ומעניק לבת הזוג שלך עונג אוראלי ומלקק אותה עם הלשון החמימה על הדגדגן. הבדלי הטמפרטורה יעשו את שלהם. ואז, תוך כדי שאתה מביא אותה לאורגזמה - נשוף על הדגדגן שלה והקרירות של המנטה תקפיץ את החוויה האורגזמית שלה פי שניים יותר חזק.

ועכשיו תורו. קחי לגימה ומלאי את הפה שלך עם התה החם. תני לתה לשהות בתוך הפה שלך לפני שאת בולעת אותו. הפה והלשון יקבלו את הטמפרטורה החמה של התה, ואז תעניקי לאהובך עונג אוראלי מטריף. להכניס את האיבר שלו לפה הלוהט שלך תהיה עבורו תחושה אלוהית שלא חווה מעולם. אל תתפלאי אם הוא יתחיל לדבר בשפה זרה פתאום

50 גוונים של עונג
את מיסטר גריי נשים רבות לעולם לא ישכחו. הגבר שגרם לכל כך הרבה עונג בבתים של זוגות רבים, כשבת הזוג נחשפה לעולם הנפלא של שליטה וכניעה דרך הטרילוגיה של "50 גוונים". הערב אנחנו הולכים לנצל את צעיף החורף הצבעוני שיש לכל אחת מאיתנו בארון ולהתחיל להשתובב עם זה בבית. את החוויה המינית אתם הולכים להתחיל כשאתם מכניסים לחדר השינה שלכם כיסא. כן, כיסא כזה פשוט עם משענת. שימו מזגן בחדר שיהיה בטמפרטורה שנעימה לשניכם.  

תתחילו עם מי מביניכם שקל לו להתמסר ולאבד שליטה. נגיד שאתה מתחיל. תושיבי אותו על הכיסא כשלגופו רק תחתונים (לא ערום). קחי את הצעיף שלך. קודם כל תתחילי להעביר את הצעיף על הגוף שלו. מוזמן לעצום את העיניים להתמסר למגע של הצעיף על איזורי גופך השונים. לאט, לאט את מעבירה את הצעיף. תני לו לחוש איך זה מרגיש על איזורי הגוף השונים שלו כחוויה אירוטית. אחרי שעברת על הגוף שלו מכף רגל ועד ראש, זה הזמן לקחת את הידיים שלו מאחורי הכיסא, לאסוף את מפרקי היד שלו ולסגור בקשירה את שתי הידיים שלו זו לזו, עם הצעיף בקשר חזק אך לא צמוד מדי.

ועכשיו, שהוא קשור, קחי את כרטיס האשראי וצאי למסע שופינג מטורף ברשת. מול העיניים שלו. זה בטוח יטריף אותו. סתם, סתם, צוחקת כמובן. עכשיו, כשהוא קשור זה הזמן שלך להטריף אותו כי הוא לא יכול לזוז מהכיסא. שימי מוזיקה, צאי לריקוד אירוטי כשאת מסירה ממך לאט, לאט את הבגדים. התחברי לאישה הפתיינית והסקסית שקיימת בך. כן היא שם. תני לאישה הפראית לצאת ממך. תשתובבי איתו, תטריפי אותו. אסור לו לגעת בך. תעשי בו מה שאת רוצה. תתחכחי בו, תתמרחי עליו, תגרי אותו. בידיעה שאת שולטת בו ויכולה לעשות לו מה שבא לך. ורק כשאת מחליטה שזהו.

שחררי לו את הידיים ותראי איך הוא טורף אותך בחזרה. ערב אחר תהפכו את היוצרות ואת תאפשרי לעצמך להתמסר ולהכנע לו. תני לעצמך לאבד שליטה.

שיהיה לכם חורף לוהט ומלא תשוקה. 

לימור בנדל, מטפלת זוגית ומינית. מלווה זוגות לעוררות החשק המיני והתשוקה לאורך שנים ומנהלת הקהילה מתעוררות מחדש - העצמה נשית, אימון וחיבור למיניות נשית.