טלה 21.3־20.4

זהו זמן טוב ליזום, לפעול, ללכת קדימה עם הרעיונות שלכם, להתחיל לימודים, להרחיב אופקים או לצאת לנסיעות. ליקוי חמה בקשת ביום שני יכול לחזק אתכם בחודשים הקרובים, אם אכן תלכו עם היוזמות והרעיונות שלכם. שימו לב, הבלימה והתסכול שחוויתם בשנה האחרונה עומדים להסתיים ממש בקרוב. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי בצהריים וחמישי.

שור 21.4־20.5

ענייני רגש ומערכות יחסים על הכוונת בשל שינוי פנימי עמוק. אתם צריכים ללמוד לשחרר שליטה ממערכות יחסים לא מאוזנות ואף הרסניות לכם. ליקוי החמה בקשת יעמיק את התהליך הפנימי שאתם עוברים ויביא לתובנות עמוקות לגבי המשכו. כמו כן, הוא יעזור לכם להבין ולעכל רגשית תהליכים ויבהיר לכם את המצב לאשורו. התובנות יזיזו אתכם קדימה ויגרמו לאופטימיות ולשמחה. ימים מתוחים השבוע: שישי עד ראשון. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

תאומים 21.5־20.6

ענייני זוגיות ושותפויות דומיננטיים כרגע, נפתחות בפניכם הזדמנויות, והאופטימיות חוזרת. זהו זמן טוב למי שאינו בזוגיות להיפתח לאפשרויות, מי שמוכן לכך רגשית, עשוי להתאהב. מי שבזוגיות יחווה שינויים מהותיים בקשר ויזכה לחוויות משותפות מעצימות. ליקוי חמה בקשת מולכם יחזק את ענייני הזוגיות ויביא אתכם לתקופה משמעותית וגורלית בתחום. שמרו על דיסקרטיות ביחסים בעבודה, יש דברים נסתרים שאינכם מודעים להם. יום טוב השבוע: חמישי.

סרטן 21.6־22.7

ענייני אהבה ורומנטיקה יכולים להתפתח, יש לכם יכולת למגנט אליכם אהבה עוצמתית. זוגיות קיימת עשויה להתעצם. ענייני עבודה וקריירה דומיננטיים כרגע, דברים מתרחשים לטובתכם, יש לכם יכולת לזוז קדימה, ליזום ולבטא את עצמכם. זה הזמן לצאת לאור, ליזום ולפעול. אפשרויות נפתחות בפני מי שרוצה שינוי בעבודה ובקריירה. ליקוי חמה בקשת ידגיש את ענייני העבודה והקריירה ויפתח תקופה עוצמתית בתחום. ימים מתוחים השבוע: שלישי עד חמישי. ימים טובים: שישי עד ראשון.

אריה 23.7־22.8

היחסים בבית מתאזנים, אתם מתחילים לקבל את השינוי ולומדים להרפות ולהשלים. ימים מתוחים בבית השבוע: שישי עד ראשון. יש התחזקות באהבה וברומנטיקה. היצירתיות גוברת, וזהו זמן מצוין להוציא רעיונות לפועל, לפרסם, להוציא לאור יוזמות ולשים את עצמכם בקדמת הבמה. ליקוי חמה בקשת יחזק אתכם ויביא לתקופה פורייה בעניינים אלו. גם התאהבות אפשרית לפנויים. ימים טובים ומשמעותיים השבוע: ראשון עד שלישי.

בתולה 23.8־22.9

היחסים עם הסביבה הקרובה מתעצמים. ימים מאתגרים בעניינים אלו השבוע: שישי עד ראשון. בבית האווירה הופכת לאופטימית ושמחה. לא תמיד קל לכם לקבל את מה שקורה, אבל המצב מאוזן, ותחושת החופש חוזרת. ליקוי החמה יפתח תקופה מאפשרת בבית ובקרב המשפחה. יש צורך להציב גבולות ברוח טובה. אפשר לשנות ולהכיל יותר את ענייני הבית והמשפחה. ימים מתוחים השבוע: ראשון עד שלישי. ימים טובים: שישי עד ראשון בצהריים ושלישי בצהריים עד חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

יש אפשרות להתחזקות כלכלית, והתארגנות נכונה בתחום הזה תוכל להביא לתוצאות. בשל ליקוי החמה בקשת זוהי תקופה נהדרת לחיזוק קשרים עם הסביבה הקרובה, יש פתיחות, אופטימיות ושמחה סביבכם. קשרים זוגיים ושותפויות ימצאו את דרכם אליכם בקלות. מומלץ לקדם ענייני לימודים, גם רוחניים. בימים שישי עד ראשון תתעסקו בכספים. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11

ונוס במזלכם עד יום רביעי השבוע, והירח יהיה גם הוא משישי עד ראשון, ויגרום לרגשיות ואינטנסיביות. זוהי תקופה מצוינת בכל הנוגע לעבודה ולכספים: אפשרויות נפתחות, ואתם עשויים להתחזק משמעותית מבחינה כלכלית. ליקוי החמה השבוע יחזק ענייני כסף ועבודה, ייתכנו יוזמות ותזוזות בעבודה שיגדילו את המשאבים שלכם. מומלץ להוציא רעיונות לפועל, ליזום ולבטא את עצמכם בעבודה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

קשת 22.11־21.12

שמש ומרקורי במזלכם בזווית הרמונית למרס בטלה ובזווית מאתגרת לנפטון בדגים. ליקוי החמה במזלכם יעניק לכם אנרגיות, אופטימיות, שמחה ויכולת הבעה של הרעיונות והיצירתיות שלכם. ענייני אהבה ורומנטיקה, יצירתיות ונושאים הנוגעים לילדים יהיו בשיאם. אתם נלהבים וממגנטים. מי שפנוי, יוכל למגנט אליו אהבה סוחפת. מי שבזוגיות יוכל לחזק את השמחה בקשר. לחוגגים יום הולדת בסביבות 14 בחודש תהיה שנה מאוד משמעותית. ימים אנרגטיים השבוע: ראשון עד שלישי.

גדי 22.12־20.1

אתם עומדים בפני הקלה גדולה. סטורן ויופיטר יעזבו אתכם בקרוב ויעברו לדלי. תחושו ירידת מתח. העומס יפחת, ותוכלו לבחון את מה שעברתם בשנים האחרונות. ייתכן שתקצרו את פירות העבודה של השנים האחרונות. ליקוי החמה בקשת יעניק אופטימיות והקלה. קשרים משפחתיים יהיו זורמים יותר. בימים שלישי עד חמישי, כשהירח במזלכם, תהיה תחושת כבדות רגשית. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

דלי 21.1־18.2

ענייני קריירה מול בית דומיננטיים. אתם מתחזקים בענייני קריירה וצוברים כוח. ליקוי החמה בקשת ישפיע על הקשרים החברתיים שלכם. אתם דומיננטיים, פתוחים ונמצאים לקראת תקופה של שינויים בעניינים אלו. קשרים שיתהוו עכשיו יהיו משמעותיים להמשך חייכם. אתם נעים לקראת שנים של שינוי, שעשוי להיות מעצים אם תקבלו החלטות נכונות. ביום חמישי הירח יהיה במזלכם ויגרום להתחזקות. ימים משמעותיים השבוע: ראשון עד שלישי.

דגים 19.2־20.3

ענייני קריירה וכספים בסימן התרחבות, בהשפעת ליקוי החמה. אתם זוכים להכרה, וזהו זמן טוב להוציא לאור רעיונות שעשויים לקדם את הקריירה שלכם, וכפועל יוצא מכך גם את מצבכם הכלכלי. חשוב שתהיו אקטיביים ולא פסיביים. ייתכן שליקוי החמה יעניק לכם אנרגיה לא צפויה, זה עלול לבלבל ולהלחיץ אתכם וייתכן שתתקשו להכיל אותה. אם תיזמו ותחזקו את עצמכם פיזית, האנרגיה תקדם ותחזק אתכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון ושלישי עד חמישי.