טלה 21.3־20.4

אחרי חצי שנה אינטנסיבית, כשמרס בנסיגה במזלכם, אתם נכנסים לשנת 2021 בקלילות - העומס פוחת והתסכול מתפוגג. סטורן עבר לדלי ויביא להקלה. ילידי סוף המזל יחוו תהליכי שינוי מואצים, שידרשו מהם אומץ והליכה עד הסוף בלי פשרות. השנה תוכלו להביע את עצמכם ותקבלו לגיטימציה לעשייה שלכם. בשנים הקרובות יתרחשו תהליכי שינוי בענייני כספים. כדאי לבנות את עצמכם נכון כדי למגנט אליכם את השפע. בשנה הקרובה תוכלו להגיע להישגים בקלות.

שור 21.4־20.5

אורנוס במזלכם ידרוש מכם לצאת מהקיבעון ומהביטחון המדומה שאתם חיים בתוכו. השנה תרגישו צורך בשינויים על רקע כניסת סטורן ויופיטר לדלי, שישפיעו עליכם בכל הנוגע ללקיחת אחריות, עריכת חשבון נפש והתבגרות. אתם נוטים לשמור על הקיים וקשה לכם לקבל שינויים, אבל אם תמשיכו להתעקש על שמירת הקיים, תחוו משבר ועוגמת נפש. בסוף השנה יתרחש ליקוי ירח במזלכם. נצלו את השנה הקרובה ללמידה.

תאומים 21.5־20.6

אתם נמצאים בשנה מאוד משמעותית מבחינה קארמתית: ראש דרקון נמצא במזלכם, והזנב בקשת. סטורן ויופיטר עברו לדלי ויביאו לשינוי השקפת עולמכם בכל הרבדים. אתם עוברים תהליך התבגרות והתמקדות. ענייני זוגיות ושותפויות יהיו השנה מאוד משמעותיים: ייפתחו בפניכם אפשרויות והזדמנויות למגנט אליכם את האנשים הנכונים, בזוגיות ובכלל. אנשים שייכנסו השנה לחייכם יישארו איתכם. ליקוי החמה ביולי במזלכם יהיה משמעותי לזוגיות ולכל מה שנוגע לידע ולנסיעות.

סרטן 21.6־22.7

השנה יירד מכם העומס שאותו חוויתם בשנתיים וחצי האחרונות ותוכלו לנשום. קארמה ששחררתם מפנה מקום לדברים חדשים בענייני זוגיות ושותפויות ובענייני קריירה. ילידי סוף המזל בתהליך שינוי ושחרור הישן על מנת לקבל לחייהם את החדש. השנה זה יהיה אפשרי, ללא הכבדות של השנה החולפת. שינויים יתרחשו גם בעבודה ויביאו הזדמנויות חדשות.

אריה 23.7־22.8

לפניכם שנה של שינוי כללי המשחק: סטורן ויופיטר נכנסו לדלי ועומדים מולכם; ואורנוס בשור משפיע עליכם לבצע שינויים גדולים, חשבון נפש ובדיקה פנימית. יהיה לכם קשה להתעלם מהצורך בשינוי ואולי אף ייכפה עליכם שינוי. מומלץ ללמוד לשחרר שליטה ולגלות גמישות ויצירתיות. רק כך תצליחו. אל תתעקשו על מה שלא עובד יותר. ענייני אהבה ורומנטיקה עשויים להתפתח. מצפה לכם שנה של עבודה פנימית, וענייני זוגיות וקריירה יהיו חלק דומיננטי מהתהליך.

בתולה 23.8־22.9

שינויים בענייני בית ומשפחה מול קריירה יהיו דומיננטיים השנה. צפוי חשבון נפש בעבודה לגבי המשך דרככם וניהול הזמן. תהיה לכם הזדמנות השנה לשפר את התנאים בקריירה - בעבודה הנוכחית או בעבודה חדשה. המודעות לבריאות הגוף והנפש תתחזק ותרצו לשפר את התזונה שלכם ולבצע פעילות גופנית. השקפת העולם שלכם משתנה, אתם רואים דברים אחרת מכפי שהתרגלתם לראות. תחוו הארות ושינויי חשיבה, ויצוצו רעיונות לשדרוג החיים.

מאזניים 23.9־23.10

מרס שהיה מולכם יוצא מטלה, וסטורן שהיה בגדי ואתגר אתכם יוצא מגדי ועובר לדלי, השינויים האלה יביאו לשנה של הקלה ולשחרור מהעומס והכובד שחוויתם בשנתיים וחצי האחרונות. תהליכים מעניינים יתרחשו השנה בענייני אהבה, רומנטיקה, ילדים וביטוי עצמי. בתחום הרומנטי יהיו הזדמנויות חדשות ואפשרות לרומן מחייב. זו שנה מצוינת לביטוי ולהגשמה עצמיים, אף שהיא תהיה מאתגרת. יופיטר בבית האהבה העצמית יביא הצלחה ושפע, אם תלכו עם עצמכם עד הסוף.

עקרב 24.10־21.11

אורנוס, שיימצא בבית הזוגיות שלכם בשנים הקרובות, יאתגר אתכם בתחום. מעבר יופיטר וסטורן לבית המשפחה יעשה סדר וינקה קארמה משפחתית וגם יכול להביא לשמחות במשפחה ובבית ולתחושת אחריות. זוהי שנה של בנייה עצמית בכל הנוגע למבנה המשפחתי והזוגי.
התוצאה עשויה להיות חתונות, לידות ושמחות ומנגד גירושים ופרידות. שינויים גדולים יתרחשו בענייני כספים. זוהי שנה משמעותית, שבה תוכלו לשנות את הסדר הקיים לקראת קבלת הזדמנויות בענייני כספים ומשאבים.

קשת 22.11־21.12

זוהי שנה משמעותית מבחינה קארמתית: זנב דרקון במזלכם במהלכה, ומשמעות נוכחותו היא אירועים גורליים שיתרחשו בחייכם. שני ליקויים שיתרחשו השנה במזלכם - ליקוי ירח ביוני וליקוי חמה בדצמבר - ישפיעו על האירועים שיקרו בחייכם. שינויים משמעותיים יתרחשו גם בסביבתכם הקרובה, ועשויה להיות סגירת מעגל עם אנשים בסביבה הקרובה וכן פתיחת מעגלים חדשים. אל תחששו מכך, עשו זאת באומץ ובהתלהבות האופייניים לכם.

גדי 22.12־20.1

בשנה הקרובה תחושו הקלה, עם צאת סטורן מגדי, שבו שהה וגרם לתהליכים של שחרור קארמתי אינטנסיבי לא פשוט. מרס עוזב את הטלה בימים אלה ויגרום לשחרור כעסים, תסכול וזעם. ענייני כספים יפרחו בשנה הקרובה: כסף ייכנס ואפשרויות לרווח ייפתחו ויתרחבו. ילידי סוף המזל יחוו תהליכי שינוי אינטנסיביים אבל פחות לוחצים מאלה שעברו בשנה האחרונה, עתה השינוי יתאפשר בקלות.

דלי 21.1־18.2

סטורן ויופיטר נכנסו למזלכם, וזה האות לתחילתו של תהליך בן שנתיים וחצי. בשנה הקרובה ייפתחו בפניכם אפשרויות רבות בכל התחומים, יהיה לכם קל ליישם את מה שתכננתם ולא יכולתם להוציא לפועל. זכרו שצריך לדעת לנצל את המזל שיופיטר מביא, שדורש לערוך ויתורים בדרך החיים או באמונה או בנוגע לאנשים שכבר לא מתאימים. אם תאזרו אומץ, השנה הזו תהיה לטובתכם. סטורן מכניס אתכם לתהליך לקיחת אחריות ועבודה פנימית, שיפצה אתכם ויישא פרי.

דגים 19.2־20.3

זוהי שנה של הזדמנויות גורליות בענייני בית ומשפחה וקריירה, ותצטרכו להיות מחוברים לאמת הפנימית שלכם ולקבל החלטות נכונות. נפטון במזלכם יגרום להתחזקות רוחנית, לאינטואיציות חזקות ולחיבור לידע קוסמי אך גם יגרום להצפות ולבלבול בידע שאתם חשופים אליו.
אירועים חשובים יתרחשו בענייני קריירה ומשפחה. תצטרכו לא להשלות את עצמכם ולקבל החלטות ממקום פנימי עמוק. חשוב לשמור על איזון גוף ונפש באמצעות עבודה על הגוף ושמירה על אורח חיים בריא.