בואי נדבר רגע על אשכים. מה הסיפור שלהם? כי אני מניחה שזה לא שבארוחת הערב המשפחתית ההורים שלך הסבירו לך אי פעם על שק האשכים או שמישהו בשיעור חינוך מיני הסביר לך מה את לעזאזל אמורה לעשות איתם. הם תלויים להם שם, שעירים או חלקים, חייזריים טיפה, לא הכי מושכים במראה, לעיתים לא שווים בגודלם – ובכל זאת, הם ארוגניים (מעוררים מינית) בטירוף ולא להתייחס אליהם זה פשוט לעשות לגבר שלך עוול.

משחק ילדים: היתרונות של משחק באשכים

משחק עם האשכים, אם תעשי אותו נכון, הוא אחד הדברים המענגים שתוכלי לעשות בשביל הגבר שלך, שזו סיבה מספיקה בפני עצמה כדי לתת להם את תשומת הלב הזו, אבל חוץ מהעונג המיני, עירור האשכים טומן בחובו גם יתרונות בריאותיים, בחיי! על פי מחקרים, עיסוי האשכים ממריץ את מחזור הדם באזור זה ועשוי אף להגביר את פריון הגבר ע"י הגברת ייצור הזרע. 

עיסוי האשכים עשוי להגביר את פריון הגבר (צילום: ingimage ASAP)
עיסוי האשכים עשוי להגביר את פריון הגבר (צילום: ingimage ASAP)

המדריך למשחק באשכים: איך תעשי את זה?

גיוון והקשבה 
אפשר לגוון במשחק עם האשכים בטכניקות שונות – להריח, ללקק, לגעת, לעסות, לשחק עם צעצועים ועוד. אז אני ממליצה לך לחקור ולגלות מה בן הזוג שלך הכי אוהב. נסי מגוון טכניקות והסתכלי לו בעיניים כשאת מבצעת את זממך, בין אם זה עם הלשון ובין אם בידיים, בין אם את מעסה ובין אם מלטפת בעדינות, הקשיבי לשפת הגוף שלו – האם הוא נאנח בהנאה? או שהוא מדגים אי נוחות? תמשיכי לחקור טכניקות שונות גם אם מצאת אחת שהוא אוהב, כי אולי יש עוד כמה טריקים שיכולים להטריף אותו. יש גברים שאוהבים לחוות כאב במידת מה בסקס ואז יכול להיות שהם יאהבו אפילו לחץ קל באשכים, יש מי שאוהבים עדינות ואז רפרוף קל של הלשון ונשיפה יכולים לשגע אותם, ויש מי שלא יאהבו מגע באשכים בכלל – גיוון והקשבה זה שם המשחק!

טכניקות שתוכלי לנסות:

  • משיכה עדינה למטה
  • סחיטה בעדינות
  • גלגול בידיים כמו קוביות או ביצים סיניות
  • הקשה עם האצבעות
  • עיסוי נמרץ
  • ליקוק
  • מציצה

בכל אחת מהטכניקות תוכלי לנסות להפעיל פחות או יותר לחץ ולראות מה הוא מעדיף. צאי לחקירה אבל אחות – לא הכל בערב אחד!

 טיפ זהב: משחקי חום קור מומלצים! שתי משהו חם ופנקי את האשכים בלשון החמה שלך מיד אחרי הלגימה.
 
עוד כתבות בנושא מיניות:
ככה עוד לא נישקו אותך: 7 דרכים לנשיקה לוהטת בחצות שתעורר את כל החושים
לא בא לי מאמי: זה מה שגורם לבני הזוג לא לרצות סקס - ויש לזה פיתרון
גברים, תלמדו: אלו הדברים שנשים לא אוהבות שעושים להן במיטה

תכשיטים על השידה ליד המיטה
תורידי טבעות מהידיים ותכשיטים שעלולים לשרוט, להיתפס בשערות או בעור (אאוץ'!) או להכאיב באשכים. בכלל, טיפוח הידיים חשוב כאן – ציפורניים גזורות, משויפות, לא שורטות ובלי טבעות מוגזמות. 

ממשיכה עם הידיים? תמרחי קרם בריח מגרה
אם את כבר נמצאת באזור עם הידיים תמרחי אותן בקרם ידיים בריחות של תשוקה: ורדים, יסמין ופטצ'ולי. ידיים חלקלקות יגבירו את עוצמת הגירוי ובטח אם הן בריח מגרה. תוכלי להשתמש גם בחומר סיכוך, ועוד יותר טוב – חומר סיכוך בטעמים או חומר סיכוך מתחמם. זה יועיל גם למשחק עם האשכים וגם לסקס שיגיע אחריו, כששק האשכים ייצמד לוואגינה הרטובה שלך.

טיפ זהב: חממי את הידיים אחת בשנייה לפני שאת מתחילה.

ומה עם הלשון?
בסקס אוראלי אל תזניחי את האשכים. את כבר שם למטה? פנקי גם את האשכים עם הלשון או עם כל הפה. במקרה של מציצה התחילי בעדינות, תוכלי להכניס את כל האשך לפה או רק חלק מהאשך, ללקק, להרטיב, למצוץ בעדינות ולהמשיך אם את רואה שהוא מתענג ונהנה. לחובבי הליקוקים – תוכלי ללקק רק אשך אחד כל פעם, את העור שביניהם, ללקק ולנשוף, ללקק מצד לצד והשמיים הם הגבול!

יש מי שיאהבו שרק קצה הלשון תיגע. אחרים שכל האשך ייכנס לפה החם שלך.

טיפ זהב: בכל מקרה, מה שלא תעשי, ליקוק או מציצה, אל תשתמשי בשיניים! (אלא אם הוא מבקש מפורשות)

תוסיפי צעצועים
ידעת שיש צעצועי מין במיוחד לאשכים? ברגע שהבנת שבן הזוג שלך אוהב משחק וגירוי באשכים, צעצועים תהיה המתנה המושלמת בשבילו ובשבילכם! טבעות רטט יוסיפו עניין למשחק עם האשכים ולסקס זוגי כשהן מתלבשות על השרביט שלו מרטיטות בעוצמה את האשכים ואם את נצמדת בחדירה מפנקות גם אותך. נשמע טוב? זה לא רק נשמע ככה!

צעצועי מין מוסיפים עניין (צילום: Pixabay)
צעצועי מין מוסיפים עניין (צילום: Pixabay)

אל תגזימי
גם אם בן הזוג שלך אוהב יחסי מין קשוחים, קחי בחשבון שזה אזור עדין, עם עור דק ורגישות גבוהה. אל תפתלי את האשכים! אשך שמאל נשאר בצד שמאל ואשך ימין נשאר בצד ימין כמו הדמוקרטים והרפובליקנים, וזה לא עניין פוליטי אלא בריאותי. אז מצד אחד, אל תתעלמי מהאשכים, אבל מצד שני, השתמשי בעדינות והקשבה, כדי לא לגרום כאב מוגזם או נזק חלילה.

אז על מה דיברנו היום? משחק באשכים יכול להיות אחד הדברים המענגים והמטריפים שתוכלי להעניק לגבר שלך. תוכלי להשתמש במגוון טכניקות (עם הידיים, עם הלשון, עם כל הפה, ברפרוף, ליקוק ומציצה). גם קרמים וטבעות רטט יוסיפו עניין וגירוי. אל תשכחי להיזהר, כי מדובר באזור ארוגני ועדין – להוריד תכשיטים ולא לפתל או להשתמש בכוח מוגזם מידי. 

בקיצור, אם עד היום התעלמת מהם, הגיע הזמן לתת לאשכים אהבה. בזמן שאת אוהבת אותם, הביטי לו בעיניים ותסתכלי כמה הוא מגורה ואיזה עונג את מעניקה לו – והחיבור והאינטימיות שלכם יעלו מדרגה.

מה את אומרת, מוכנה לשחק באגוזי המלך שלך? 
לחיי מין מלאים בתשוקה, אהבה והקשבה,
לחיי מין מלאים בתשוקה, אהבה והקשבה,

שלכם, לימור בנדל 
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא