טלה 21.3־20.4

מקבץ דומיננטי של פלנטות בטלה - שמש, ונוס, מרקורי וכירון, ובנוסף, מולד הירח בטלה ביום שני - יגרמו לשבוע אינטנסיבי ומלא באנרגיות של התחלות ויוזמות. נצלו את הזמן כדי להוציא לפועל את כל מה שנדחה עד עכשיו. זה הזמן לפעול וליזום, כי אתם בשיא האנרגיה שלכם. אפשרויות נפתחות בפניכם, זה הזמן שלכם. כדאי לתעל את האנרגיות גם לספורט. הנטייה שלכם ללוחמנות ולצדק תתחזק, השתדלו לא לנתב אותה לכעס ולמאבקים. יום טוב השבוע: חמישי.

שור 21.4־20.5

פעילויות וקשרים הנוגעים לכספים עשויים להוליד רעיונות ויוזמות להרחבת השפע. קידום והתפתחות בקריירה אפשריים כרגע אם תניעו את המהלכים המתאימים. בימים שלישי עד חמישי בצהריים הירח במזלכם יגרום לרגישות ולעיסוק בערך העצמי שלכם. מולד הירח בטלה ייצור רצון להניע תהליכים וליזום אך יחד עם זאת, האנרגיה כרגע לא מתאימה לכך. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

תאומים 21.5־20.6

אתם בתנופת עשייה ובולטים חברתית. חלקכם מובילים תהליכים ושינויים חברתיים. זהו זמן טוב להוביל ולנהל קבוצות חברתיות לכל מטרה חיובית - העברת ידע, קידום נושאים חברתיים ועוד. ביום חמישי הירח במזלכם עלול לגרום חוסר שקט ופיזור אנרגטי. שימו לב לא לבזבז אנרגיה במקומות הלא נכונים. מולד הירח בטלה טוב לפעילות ולהתחלות חדשות בקבוצות חברתיות או להתחלת פרויקטים בתחום החברתי־קהילתי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

סרטן 21.6־22.7

אנרגיה שיכולה להביא לפריצת דרך ולשינוי נמצאת בבית הקריירה שלכם. זה הזמן ליזום, לפעול, לבטא את רצונותיכם, להזיז דברים ולקחת סיכונים. מולד הירח בטלה יחזק את הרצון לפרוץ דרך וליזום שינוי. מבחינה פיזית, אתם מרגישים כרגע מוחלשים, וזה קצת מפחית מהחשק שלכם לעשייה וליוזמה. ברגע שתתחילו, תגיע גם האנרגיה ודברים יזרמו. ימים טובים השבוע: שישי ושבת, שלישי־חמישי.

אריה 23.7־22.8

המקבץ בטלה מחזק אתכם ונותן מרץ וחשק לביטוי עצמי ולעשייה. זהו זמן טוב להתחלות חדשות בלימודים או לנסיעות. מערכות היחסים שלכם עוברות שינויים, התפכחות וחשבון נפש. ייתכנו פרידות או שינויים מהותיים בתוך הקשר בהמשך. מי שלא נמצא בקשר יחוש צורך במחויבות וייתכנו אפשרויות לקשרים חשובים. מולד הירח בטלה מחזק אתכם ונותן לכם תנופה. ימים טובים השבוע: שבת־שני, וחמישי.

בתולה 23.8־22.9

בכל הנוגע לפעילות ולעשייה בקריירה, אתם מקושרים ובולטים. שישי ושבת יהיו ימים בעייתיים לזוגיות, אולי תצטרכו לטפל בצד השני ולדאוג לו. מולד הירח בטלה ביום שני יגרום לרצון ליזום ולביטוי עצמי. כדאי לתת לתחושות אלה מקום, יכול להיות שהן יתועלו ליצירתיות, אחרת זה עלול להוציא מכם תסכול וכעס. אתם מתחזקים פנימית ומתעצמים. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

זוגיות ושותפויות מעסיקות אתכם. אתם מנקים פצעים ישנים שצפים, ואתם נדרשים לחזק את האהבה העצמית והקבלה עצמית בתוך הקשרים. אל תתפשרו על מה שלא נכון לכם. אתם לומדים לבטא את עצמכם בתוך מערכות יחסים. רק כך תגיעו לקשרים יציבים ונכונים. מי שאינו נמצא בקשר עשוי בתקופה הקרובה למצוא אהבה מתוך אהבה עצמית. מולד הירח בטלה יחזק את הצורך לביטוי עצמי בתוך מערכת יחסים ויגרום לאירועים מחזקים ביחסים. יום טוב השבוע: חמישי.

עקרב 24.10־21.11

ענייני עבודה ובריאות יעסיקו אתכם. זהו זמן טוב לפריצת דרך בעבודה. תוכלו לבטא את עצמכם בגלוי ולא מאחורי הקלעים כמו שאתם רגילים. גם מערכות היחסים בעבודה עוברות שינויים. הישארו נאמנים לעצמכם. את הכעסים הפנימיים כדאי לדעת לנתב נכון וביעילות כדי לא לפגוע בעצמכם מבחינה בריאותית וכדי לא לצבור תסכולים. תנו לכך ביטוי ואל תשמרו בבטן. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

קשת 22.11־21.12

מרס דומיננטי בבית הזוגיות שלכם, ומקבץ גדול עם מולד הירח בטלה בבית האהבה יכול לזמן אירועים והתרחשויות בתחומים אלו. אתם דומיננטיים, כריזמטיים ומחוברים לעצמכם, וזה ממגנט בני זוג פוטנציאליים. היצירתיות שלכם בשיאה. יכולת הניהול שלכם מבליטה אתכם. אהבה ספונטנית ואירועים משמחים ומהנים יגיעו בשבועות הקרובים. זכרו שאתם בתהליך מרפא של אהבה עצמית, וכל חוויה מחזקת טובה לכם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

גדי 22.12־20.1

ענייני הבית והמשפחה מתייצבים. אתם מתחזקים ותופסים את מקומכם הראוי. עברתם תהליך לא פשוט והתחזקותכם מורגשת. פצעים משפחתיים מתרפאים, וזה מחזק את מעמדכם במשפחה. מולד הירח בטלה יחזק את המקום הזה. אתם פעילים בעבודה, מובילים אחרים ויוצרים קשרים שיעזרו לכם גם בענייני כספים בהמשך הדרך. ימים טובים השבוע: שישי ושבת, שלישי עד חמישי.

דלי 21.1־18.2

אתם דומיננטיים ואקטיביים בסביבתכם הקרובה. הביטוי העצמי מתחזק. מולד הירח יכול לחזק את רצונכם להשפיע וליזום. מערכות יחסים קרובות עוברות ריפוי, וזה מציף פצעים ישנים. סטורן ויופיטר במזלכם ממשיכים לגרום לטלטלות ויש לכם צורך בחשבון נפש ובהתפכחות. עם זאת, הזדמנויות חדשות נפתחות. יש לכם דחף להיות פעילים בתחום הרומנטי, ודאו שאתם לא מבזבזים אנרגיה בכיוונים הלא נכונים. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

דגים 19.2־20.3

ענייני כספים גורמים לכם להיות פעילים ויוזמתיים. אתם צריכים להיות אקטיביים אם אתם רוצים להתחזק בתחום. ככל שהערך העצמי שלכם יתחזק, כך יתחזק גם המצב הכלכלי. אתם בתהליך ריפוי בתחום. הירח במזלכם בימים שישי ושבת יגרום לרגישות יתר. הוא ייצמד לנפטון ויחזק את האינטואיציות. כדאי לעסוק בפעילות מרגיעה כמו מדיטציה או האזנה למוזיקה. ייתכן שתחוו הצפות רגשיות. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.