טלה 21.3־20.4

השבוע תחושו רגיעה וירידת מתח. ענייני כספים יעסיקו אתכם: השקעות והתנהלות כלכלית נכונה יכולות ליצור שינוי. אתם עומדים בפני שבועות מתוחים בבית ובקרב המשפחה. אל תצברו כעסים ושימו לב לדרך שבה אתם מביעים את עצמכם. הירח המלא בעקרב ביום שלישי ישפיע עליכם רגשית ותרגישו צורך בפרטיות ובזמן לעצמכם. הצפות רגשיות ומתחים בזוגיות עלולים לצוף. תנו לעצמכם את השקט. יום טוב השבוע: חמישי.

שור 21.4־20.5

מקבץ פלנטות במזלכם - שמש, מרקורי, ונוס ואורנוס - מחזק את היצירתיות והנוכחות שלכם. שינוי מבקש לקרות במערכות יחסים, בחשיבה ובאמונות. השתדלו להיות גמישים ופתוחים לחדש. יש לכם נטייה לשמר את הקיים, אבל השינוי יגיע וכדאי שתכינו את עצמכם אליו. הירח המלא בעקרב השבוע ישפיע על מערכות היחסים שלכם ותחוו תחושות קיצוניות לטוב ולרע: האמוציות יהיו עוצמתיות, והצורך בשינוי יורגש. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

תאומים 21.5־20.6

מרס במזלכם יעבור בשבת למזל סרטן ותחושו רגיעה וירידת מתח. תיתכן פעילות בענייני כספים והשקעות. תצטרכו לכלכל נכון את צעדיכם. אתם חשים עומס רגשי לא ברור שמאפיין את החודש שלפני יום ההולדת. בשישי ובשבת עלולות לצוף רגישות ועצבנות בענייני הבית והמשפחה. הירח המלא בעקרב בשלישי ישפיע על ענייני עבודה ובריאות. רגישות גבוהה בעבודה תדרוש מכם דיסקרטיות ואיפוק, וזה לא יהיה פשוט. ימים טובים השבוע: ראשון ושני.

סרטן 21.6־22.7

מרס ייכנס למזלכם בשבת ויעניק לכם תנופת אנרגיה לשבועות הקרובים. תרגישו צורך להביע את עצמכם וליזום, ויחד עם זאת, כעסים ותסכול יצטברו אם לא תתעלו את האנרגיה למקום הנכון. אתם דומיננטיים, ממגנטים ובעלי יכולת השפעה. ייתכנו אירועים מרגשים בתחום הרומנטי. ימים טובים השבוע: שישי, שבת, שלישי ורביעי.

אריה 23.7־22.8

שבוע עוצמתי בכל הנוגע לבית ומשפחה מול קריירה. אתם לומדים להעריך את עצמכם למרות הקושי, ומעמדכם מתחזק. חשוב שתבינו שהערכה עצמית דרושה לכל מטרה שאותה תרצו להשיג. במערכות יחסים תידרשו לחשבון נפש וללקיחת אחריות כדי ליצור שינוי. ביום שלישי תחושו אנרגיות קיצוניות בבית ובמשפחה. תיתכן הצפה רגשית. עליכם להתנקות מהרגשות השליליים, לשחרר שליטה ולתת אמון. ימים טובים השבוע: ראשון, שני וחמישי.

בתולה 23.8־22.9

השקפת עולמכם משתנה ומתגבשת מחדש, וזה יביא לשינויים גדולים בהמשך. אתם זקוקים לביטחון וליציבות, ולכן אתם מבצעים שינויים באטיות ובזהירות. הירח במזלכם בשישי ובשבת ויגרום להתחזקות. הירח המלא בעקרב השבוע ישפיע על מצבכם מול הסביבה ותהיו דומיננטיים וממגנטים. במקביל, הרגישות שלכם תגבר. כמו כן, תגבר יכולתכם לבטא את עצמכם מבחינה חברתית וליזום תהליכים ואירועים. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

מאזניים 23.9־23.10

המתח שאפיין את השבועות האחרונים, בעיקר במערכות יחסים, התפוגג. אתם מבצעים שינויים פנימיים משמעותיים שיחזקו את מערכות היחסים הנכונות לכם. נדרשות מכם השקעה וסבלנות. קשרים רומנטיים קרמתיים יכולים להתפתח כרגע. בימים ראשון ושני הירח במזלכם יגביר את היצירתיות וההרמוניה. הירח המלא בעקרב ישפיע על ענייני כספים והשקעות - היו זהירים, כי כל צעד עלול להשפיע גם על תחומים אחרים בחייכם. יום טוב השבוע: חמישי.

עקרב 24.10־21.11

בשבועות הקרובים תשקיעו אנרגיה במערכות יחסים. ההערכה העצמית שלכם דרושה לייצוב הקונפליקטים. ייתכנו מתחים ואולי תחושו כי אתם מאבדים שליטה במצב. יש לכם נטייה להיות קיצוניים מבחינה רגשית. הירח המלא במזלכם ביום שלישי יקצין את הרגשות וייצור מתח ביחסים שהם מורכבים ממילא. היזהרו מהתפרצויות ומהחלטות קיצוניות. אף על פי שיש צורך בשינוי, כדאי להיות שקולים ורגועים בקבלת החלטה. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

קשת 22.11־21.12

ענייני עבודה ובריאות יהיו דומיננטיים. נדרשות מכם השקעה, התמדה וסבלנות יותר מהרגיל בעבודה, לצד הדחף שיש לכם לשינוי מקצועי. אין לכם סבלנות, והמצב הנוכחי גורם לכם לתחושת כבדות ותקיעות. כדאי להפנות את היצירתיות להגשמת שאיפותיכם. המתחים במערכות היחסים נרגעים. הירח המלא בעקרב יציף חששות בענייני עבודה ובריאות, והרגישות והאינטואיציות יגברו. הירח במזלכם ביום חמישי יעניק לכם אופטימיות ושמחה. ימים טובים השבוע: ראשון ושני.

גדי 22.12־20.1

ענייני אהבה וילדים דומיננטיים, היצירתיות גוברת, הנוכחות וההערכה העצמית מתחזקות. זמן טוב להיכרויות משמעותיות ויציבות. פתחו את הדלת לחוויות חדשות. מרס שנכנס לסרטן בבית הזוגיות שלכם ייצור מתחים והתרחשויות בזוגיות. הירח המלא בעקרב יגרום לרגישות מול חברים אך גם לחיבור רגשי חזק. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

דלי 21.1־18.2

ענייני הבית והמשפחה יעסיקו אתכם בשבועות הקרובים. נדרשים שינויים, ויש לכם נטייה לשמר את המוכר. אתם משקיעים אנרגיה במצבים לא מאוזנים. כדאי ליצור את השינויים הנדרשים. אל תיאחזו, שחררו את השליטה וצאו מאזור הנוחות. השנה הנוכחית חשובה מאוד לביצוע שינויים. הירח המלא בעקרב ישפיע על ענייני קריירה מול בית ומשפחה ויגרום לרגישות ולמתח. אל תקצינו את המצב. ימים טובים השבוע: ראשון, שני וחמישי.

דגים 19.2־20.3

אתם דומיננטיים בסביבתכם, קסמכם ממגנט ואתם יצירתיים. בשישי ובשבת תתעורר מתיחות בענייני זוגיות. הירח המלא בעקרב יגביר את הרגישות ואת האינטואיציות. כוח המשיכה שלכם יגבר אך יכול למשוך את האנשים הלא נכונים. כדאי להיות ערניים לכך. מרס בסרטן בבית האהבה והרומנטיקה מחזק אפשרות לאירועים בתחום הרומנטי.