טלה 21.3־20.4

ככל שתעריכו את עצמכם יותר, כך תחזקו יותר את מצבכם הכלכלי בתקופה זו. בעזרת התמדה והשקעה נכונה, יש בפניכם אפשרות להתחזקות משמעותית בתחום הכספים. אל תתקבעו על המוכר והיפתחו לאופציות חדשות עם השקעה ועבודה נכונות. ייתכן שתצברו כעסים בבית ובקרב המשפחה. הביעו את רגשותיכם. ימים טובים השבוע: שישי ושני עד רביעי.

שור 21.4־20.5

שמש, ונוס ומרקורי במזלכם מעניקים נוחות ויציבות אך יחד עם זאת אורנוס לא נותן לכם מנוחה, מערער את הביטחון ושואף לתזוזות. זה לא קל לכם, כי אתם לא אוהבים שינויים בלתי צפויים. כדאי להקשיב לעצמכם ולהתכוונן לשינוי ולתזוזה. הקריירה דורשת התייחסות וקבלת החלטות לטווח ארוך. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, וחמישי.

תאומים 21.5־20.6

שבוע של התכנסות, אנרגיות נמוכות וכבדות. קשה לכם להוציא לפועל רעיונות. מומלץ לשמור על האנרגיה ולהקשיב לאינטואיציות. ביום רביעי מרקורי ייכנס למזלכם ויפתח אפשרויות תקשורת וקליטה של המתרחש סביבכם. תוכלו להביע את אשר על לבכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7

מרס במזלכם מעניק אנרגיה של עשייה ויוזמה. בפניכם אפשרות להביא לידי ביטוי את הרצונות שלכם. כדאי להביע רגשות ורצונות, אחרת עלולים להיווצר תסכול והצטברות כעסים. אתם דומיננטיים ונוכחותכם בחברה בולטת. יש באפשרותכם לתת את הטון כרגע ולהוביל מהלכים חשובים. בשבת עד ראשון עלולה להתעורר מתיחות בזוגיות או בשותפויות. יום טוב השבוע: חמישי.

אריה 23.7־22.8

הזוגיות והקריירה מעסיקות אתכם כרגע. בקריירה יש צורך בהשקעה, התמדה וסבלנות יחד עם צורך בשינוי מהותי שאותו אתם מתקשים לבצע, משום שאתם נזקקים לביטחון וליציבות. עליכם לחזק את ההערכה העצמית כדי ליצור את השינוי הרצוי. בזוגיות - נדרשים חשבון נפש וקבלת החלטות. יש דברים שהגיעו למיצוי ועליכם לבחור איך להמשיך הלאה. החלטות ושינויים הם הכרחיים. בשני עד רביעי עלולים לצוף תסכולים בזוגיות.

בתולה 23.8־22.9

השקפת עולמכם משתנה ומתעצבת. יש לכם נטייה לעקשנות, ולא קל לכם לשנות זאת. אך דברים משתנים, ואתם מתחילים להפנים שגם ראיית עולמכם משתנה. זכרו שהכל קורה לטובה ושדרך חדשה נפתחת בפניכם. תהליכים מתרחשים בעבודה וצפויים שינויים שיקרו בעקבות חשבון נפש והזדמנויות שיצוצו. כמו כן, תוכלו להוביל מהלכים חברתיים. ימים טובים השבוע: שבת עד ראשון.

מאזניים 23.9־23.10

אתם פעילים ויוזמתיים בקריירה, והפעולות שתבצעו משמעותיות. אל תפחדו להביע את עצמכם, זה יכול לקדם אתכם וחשוב שיראו אתכם. התרחשויות מאתגרות בתחום הרומנטי - אתם עשויים להיכנס לקשר משמעותי ואינטימי חשוב. ההזדמנויות מגיעות, והאינטואיציות מתחדדות. שבת וראשון יהיו ימים מתוחים בבית ובקרב המשפחה. שני עד רביעי יהיו ימים טובים בתחום הרומנטי. רביעי בערב וחמישי יהיו ימים מעייפים בעבודה.

עקרב 24.10־21.11

ענייני זוגיות ושותפויות דומיננטיים. עניינים שהפריעו לכם צצים ועולים מהעבר הרחוק, ואתם נדרשים לשינוי מהותי ביחסים. אתם זקוקים לביטחון וליציבות ביחסים וקשה לכם להתמודד עם שינויים בגלל הצורך שלכם בשליטה ובגלל רגשות קיצוניים שמעורבים בכך. נסו להסתכל על המצב בצורה אובייקטיבית ולהבין שדברים צריכים להשתנות. שני עד רביעי יהיו מתוחים בבית ובקרב המשפחה. ימים טובים השבוע: שבת וראשון, רביעי וחמישי.

קשת 22.11־21.12

ענייני עבודה ובריאות מעסיקים אתכם. אתם נדרשים להשקעה ולסבלנות לצד תכנון של שינוי מהותי ושחרור הצורך שלכם בביטחון בתהליך. הירח במזלכם ביום שישי יביא לשחרור ולאופטימיות אך גם לאי־שקט. אתם עלולים לחוות בדידות בסביבתכם הקרובה. אתם עוברים חשבון נפש בכל הנוגע לאנשים הקרובים אליכם - חלקם מתרחקים וחלקם לא מתאימים לכם יותר. אל תילחמו בזה ואל תפחדו לשחרר, אנשים חדשים ייכנסו לחייכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

גדי 22.12־20.1

מתח בזוגיות ובשותפויות. התחום הרומנטי מאתגר אתכם. נדרשת מכם התחזקות בעניינים אלו כדי לחוות את האהבה שלה אתם זקוקים, כזו שיש בה ביטחון ויציבות. אתם נוטים להעריך את עצמכם באמצעות פרמטרים חומריים, מה שמונע מכם לראות היטב את המצב. היצירתיות בשיאה כרגע. הירח יהיה במזלכם בימים שבת וראשון ויגרום לכבדות ולעצבנות בזוגיות. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

דלי 18.2-21.1

הבית והמשפחה דורשים תשומת לב. אתם מתקשים לקבל שינויים ונאחזים במוכר, וכך נתקעים במצבים לא מאוזנים. הביטחון הוא מדומה בלבד. מסקנות מחשבון הנפש שלכם יתקבלו בשבועות הקרובים. זוהי שנה של הזדמנויות. נצלו את הזמן לשינויים בכל החזיתות. הירח במזלכם בימים שני עד רביעי יגרום לעצבנות ולחוסר שקט. יום טוב השבוע: שישי.

דגים 19.2-20.3

אתם דומיננטיים ונוכחותכם מורגשת בסביבתכם הקרובה. עם זאת, אתם זקוקים לטריטוריה שלכם ומחפשים את השקט, שאינו בנמצא. בתחום הרומנטי כדאי להיות יוזמתיים וללכת עם הרגש. ברביעי בערב עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות. זהו זמן טוב לפגישות רומנטיות. אתם מעוניינים בקשרים שמעניקים לכם ביטחון ויציבות, אך זה לא קל בשל השינויים המתהווים. ימים טובים השבוע: שבת וראשון.