טלה 21.3־20.4
השבוע יהיה בסימן התרחשויות ואירועים רבים, שיכולים גם לגרום לתזזיתיות ולחוסר שקט. קשרים נרקמים ומתמוססים. אל תבזבזו אנרגיה על מה שמיותר. רגישות בבית מלווה ברצון להביע את רגשותיכם. עשו זאת כדי לא לצבור כעסים ותסכול.

ענייני כספים מתגבשים, והשקעה לטווח ארוך נראית מבטיחה. בשישי ובשבת עד הצהריים כדאי למצוא זמן לנוח, מכיוון שאלה ימים עמוסים ומלאי התרחשויות. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

שור 21.4־20.5
השבוע יהיה בסימן התחזקות והתגבשות לצד תהליך שיוביל לשינויים. רעיונות כלכליים מגיעים אליכם - יש בפניכם אפשרות להרחיב את השפע דרך ידע שתצברו או תעבירו לאחרים. כדאי לפעול בעניין.
הקריירה מצויה בתהליך שינוי ובנייה. זה דורש מכם עבודה מאומצת ואורך רוח. בחודשיים הקרובים תרגישו פופולריים מהרגיל. אתם פעילים ואכפתיים כלפי סביבתכם הקרובה. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

תאומים 21.5־20.6
ימים של תנועה, תקשורת, אירועים ונסיעות. אתם פופולריים, תקשורתיים ומושכים תשומת לב. עם זאת, יש לכם נטייה להתפזר ולאבד פוקוס, מה שעלול לגרום לכם לבזבז אנרגיה על דברים לא חשובים ועל דברים שנאמרים.

מגיעים אליכם רעיונות ומידע, וכדאי לסנן מה חשוב ומה לא. זהו זמן טוב לעשות מהלכים בונים וחשובים בתחום הכלכלי. ימים טובים השבוע: שלישי–רביעי.

סרטן 21.6־22.7
מרס במזלכם מעניק אנרגיית עשייה ויוזמות ואתם פעילים. בטאו את רצונכם, אחרת תצברו כעסים ותסכולים, שעלולים להשפיע על מצב בריאותכם, בעיקר באזור הבטן והקיבה. אתם חשים חוסר שקט פנימי. השתדלו למצוא זמן למנוחה ולשקט. ספורט עשוי אף הוא לסייע בכך. רצוי לשים לב לתזונה שלכם בימים אלה.

החודשיים הקרובים יטיבו איתכם, ואופטימיות ושמחה ייכנסו לחייכם. בשבת עד שני הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר ולעצבנות. יום טוב השבוע: חמישי.

אריה 23.7־22.8
דברים מתחילים להתגבש בקריירה. אתם פעילים, דומיננטיים ותקשורתיים בחברה, ויש לכם ידע רב שאתם יכולים להעביר הלאה. יש סביבכם הרבה רעש, השתדלו לא לבזבז אנרגיות על מה שלא משרת אתכם.

המחויבויות הזוגיות שלכם מתערערות, ואתם מרגישים צורך בשינוי קודים ביחסים. המצב דורש תשומת לב וחשבון נפש אמיתי להמשך הדרך. בשלישי ורביעי הירח במזלכם יביא להתמודדות עם הזוגיות והקריירה. תתקשו לבטא את עצמכם. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

בתולה 23.8־22.9
הקריירה מעסיקה אתכם, ובעקבות כך תגבר התקשורת עם הסביבה. צפויים לכם אירועים הקשורים לתחום המקצועי. אתם נוטים לאבד אנרגיה ולהתרכז במה שלא חשוב. הקשרים משמעותיים כרגע - היזהרו מרכילויות ומהעברת מידע מוטעה שעלול לפגוע באחרים.

לא כל הקשרים המתהווים כעת נכונים לכם. השקיעו במי שנראה לכם אמין. השקפת עולמכם מתגבשת. בחמישי הירח במזלכם יגרום לעצבנות ולרגישות. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מאזניים 23.9־23.10
צפויות התקדמות בקריירה והכרה בפועלכם. כדאי ורצוי ליזום ולבטא את רצונכם. אתם פתוחים לרעיונות חדשים, ומידע חדש מגיע אליכם. אתם מאוד תקשורתיים ונמצאים בתנועה, מה שמרחיב את החוויה שלכם יחד עם אנשים חדשים בחייכם. תצטרכו לסנן מה חשוב ותורם לכם.

אתם בררניים ורציניים בתחום הרומנטי. בעבודה עומדים בפניכם חודשיים אופטימיים עם הזדמנויות לקידום או לשיפור תנאים. ימים טובים השבוע: שישי–שבת ושלישי־רביעי.

עקרב 24.10־21.11
אתם עוברים תהליך רגשי עמוק של הבנת המצב. טיפול באמצעות שיחות, שיסייע לכם לגבש נקודת מבט הגיונית על המצב, יכול להועיל לכם. החשיבה שלכם עמוקה, ויש לכם תפיסה ממוקדת ומדויקת ויכולת ניתוח חדה. נצלו זאת כדי להגיע למסקנות הנכונות לגבי שינויים הצפויים בחייכם.

לפניכם חודשיים אופטימיים בתחום הרומנטי. בשישי ושבת בצהריים תחושו חוסר שקט פנימי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני וחמישי.

קשת 22.11־21.12
הזוגיות מעסיקה אתכם בשבועות אלו. תקשורת נכונה יכולה לחזק את היחסים. עבור מי שלא נמצא בזוגיות - זהו זמן טוב להשתמש בכישורי השיחה וביכולת הביטוי שלכם כדי להקסים בני זוג פוטנציאליים. אתם נוטים למשוך אליכם אנשים שסוחטים מכם אנרגיות. הקפידו להשקיע אנרגיה באנשים ובאירועים הנכונים.

החודשיים הקרובים יחזקו אתכם בבית ובקרב המשפחה, והאווירה המשפחתית תשתפר. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

גדי 22.12־20.1
התקשורת והיחסים בעבודה מאוד דומיננטיים כרגע, ובהם מושקעת האנרגיה שלכם. עליכם להציב גבולות לאנשים בעבודה, כי יש לכם נטייה לתת תשומת לב לעניינים לא חשובים. אל תיתנו יד לרכילויות ולדיבורים מהסוג הזה.

הדומיננטיות של היחסים בעבודה מייצרת גם הרבה אירועים, למדו לסנן את אלה שמתאימים לכם. בחודשיים הקרובים תזכו לפרגון וייפתחו בפניכם הזדמנויות לקשרים בסביבתכם הקרובה. שימו לב, ייתכן שאנשים אלה יוכלו לתרום לכם רבות בהמשך. יום טוב השבוע: חמישי.

דלי 21.1־18.2
התחום הרומנטי יעסיק אתכם בשבועות הקרובים - ייפתחו בפניכם הזדמנויות רבות. מי שאינו נמצא בזוגיות יוכל להתחבר לאהבה או לרומן קליל שעשוי להתחזק בהמשך. מי שנמצא בזוגיות, יוכל לחזק את התקשורת ולצבור חוויות משותפות. עם זאת, ישנה אפשרות שתבינו שפרידה היא בלתי נמנעת.

המצב בבית מתייצב, אך תהליך השינוי עדיין בהתהוות. בעבודה אתם פעילים, יוזמתיים ויעילים. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

דגים 19.2־20.3
יופיטר נכנס ביום חמישי למזלכם לחודשיים וחצי ויעניק אופטימיות, שמחה, הזדמנויות ושפע. זהו זמן טוב להתחזקות בכל התחומים ולשינויים. כמו כן, זהו זמן טוב ליזום גם בתחום הרומנטי.

בבית ובקרב המשפחה היחסים מורכבים ואולי אף מועברות רכילויות. אתם צריכים למצוא את מקומכם ולדעת להציב גבולות גם לאנשים קרובים. שימו לב לנטייתכם להשקיע אנרגיה בלי שתחושו בכך ולהיכנס לדרמות. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.