כמה חשובה ארוחת הבוקר? ובכן, מאוד, על פי הדיאטנית המומחה של 103FM, ד"ר מאיה רוזמן. כמה מאיתנו לא מספיקים לאכול ארוחת בוקר כל יום? השגרה עמוסה, והזמן לצאת מהבית דוחק. עם זאת - זו העצה השימושית שיכולה לעזור גם לכם, שלא חושבים בכלל על מה אוכלים לפני שנכנסים לרכב ויוצאים למשרד.

"אני עובדת בקבלת קהל ולא כל כך יש לי זמן לאכול בבוקר", סיפרה המאזינה לרוזמן. "האופציה היחידה זה בבוקר לפני קבלת הקהל עם הקפה ו-2 תמרים וכמה אגוזים ושקדים. רציתי לדעת, אחרי זה אני מתחילה להיות רעבה ואני אוכלת יוגורט עם משהו או מתחילה לנשנש ולא יודעת איך להשביע את עצמי בבוקר", הוסיפה.

המאזינה הודתה שהיא מנסה לארוז לעצמה שקית עם 5 אגוזים ותמרים, אך האם זה מספיק? על כך ענתה רוזמן: "זו ארוחת בוקר שאת מאזנת את קפיצת הסוכר של התמרים באמצעות השקדים והאגוזים ובקלוריות זה יוצר כמו ארוחת בוקר דיאטטית של סנדוויץ' מלחם קל וגבינה אז זה בסדר גמור אין בעיה לאכול יוגורט עם כף של משהו בין לבין וב-12:30 ארוחת צוהריים".

"כביכול תפוח זה נשנוש ויוגורט זה נשנוש", הוסיפה הדיאטנית. "אם תוסיפי עוד תפוח זה כאילו אכלת 2 נשנושים, שזה יכול להיות בסדר כי זה תלוי אם יש עוד נשנושים במהלך היום".