טלה 21.3-20.4

נוכחותכם דומיננטית ומשרה קסם על הסביבה הקרובה. אתם מאוד תקשורתיים אך לא כל המידע שאתם מקבלים אמין. שימו לב עם מי אתם מדברים ולמי אתם מעבירים מידע. מידע שהעברתם לאחרים עלול להיות במוקד של רכילויות ועלול לפגוע בכם.
הירח, שיהיה במזלכם בימים שישי עד ראשון, יעניק אנרגיה של יוזמות, עשייה והתלהבות. עם זאת, ייתכן מתח בקשרים בבית ובמשפחה.

שור 21.4־20.5

שימו לב במיוחד לענייני כספים והשקעות: הצעות יגיעו אליכם, אך עליכם לסנן אותן היטב, כי רובן לא אמינות ולא רווחיות, ואף ייתכן שיש סיכוי לעוקץ. בשבועות הקרובים עליכם להיות זהירים בעניינים אלו.
מראשון בצהריים ועד שלישי הירח במזלכם יחזק אתכם ויחבר אתכם לרגשות שלכם. אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, יוזמים ופעילים יותר מהרגיל. יש לכם נטייה להשקיע בסובבים.

תאומים 21.5־20.6

צפוי לכם שבוע עמוס אנרגטית: ביום חמישי ליקוי החמה במזלכם, ומרקורי בנסיגה במזלכם. אלה יגרמו לעומס אנרגטי ורגשי. תחושו עייפות וצורך לנוח ממה שקורה סביבכם. כדאי לנצל את השבוע למנוחה ולא להעמיס על עצמכם מעבר לעומס הקיים.
הירח יהיה במזלכם בימים רביעי וחמישי. שימו לב למסרים שעוברים דרככם באמצעות אנשים או מדיה תקשורתית וסננו אותם, כי לא כל המסרים אמינים ורלוונטיים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

סרטן 21.6-22.7

מרס וונוס במזלכם כרגע, ולכן מערכות היחסים על הכוונת. אתם רגישים וגם פעילים ויוזמתיים. קשרים תופסים מקום רב בחייכם כרגע, והרגישות גבוהה. אתם זקוקים לביטחון ולאינטימיות ביחסים, והקסם שלכם גובר.
ליקוי החמה השבוע בתאומים יגרום לתחושה של עומס ולרגישות יתר לאירועים חיצוניים. האינטואיציות יגברו ותצטרכו לסנן מידע. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

אריה 23.7־22.8

השבוע תחושו חוסר יציבות בקריירה בשל שינוי דרמטי שמתהווה. אתם מתקבעים על ביטחון ויציבות מדומים ולא ממהרים לעשות שינוי, וחבל. התקשורת החברתית דומיננטית, ואפשרויות נפתחות בעניינים חברתיים. הפעילו את יכולת המנהיגות שלכם וקדמו רעיונות חברתיים חשובים. ליקוי החמה יכול להציב אתכם בלב עניינים כאלה.
כדאי לשים לב לתקשורת לא מהימנה ולדעת למה להתייחס ולמה לא. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

בתולה 23.8־22.9

הקריירה גורמת לעומס רגשי: אירועים, קשרים, מידע ואינטראקציות משפיעים על המצב ומייצרים עניין ואקשן אבל גם בלגן. ליקוי החמה השבוע יגרום לעומס רגשי ומנטלי. שמרו על איזון ותנו לעצמכם מנוחה, כי המצב צפוי להימשך מספר שבועות.
השקפת עולמכם נמצאת בתהליך שינוי דרמטי, שיביא עמו שינויים בחייכם בהמשך. אתם פעילים ויוזמתיים מבחינה חברתית וזקוקים ליחסים שיעניקו לכם ביטחון וקרבה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

ענייני קריירה יהיו דומיננטיים בשבועות הקרובים - אתם יוזמתיים ופעילים, ונוכחותכם מורגשת. בחודשיים הקרובים תהיה לכם אפשרות להטבת תנאים או לקידום בעבודה, והקשרים המקצועיים יפעלו לטובתכם. שימו לב: לא כל הקשרים יהיו אמינים.
זהו זמן טוב ללימודים קצרי טווח ולהחלפת רעיונות שישביעו את סקרנותכם. ליקוי החמה יכול להביא לשינוי השקפת עולם. שישי עד ראשון יהיו ימים מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11

אתם חווים קונפליקט בין שמירת המסגרת המשפחתית למרות הקשיים לבין השינוי שנדרש במערכות יחסים. אתם רוצים לשמר את הקיים ולא לפגוע במסגרת, אבל עליכם להבין שכאשר נדרש שינוי דרמטי במערכת יחסים, ככל שתתעקשו לשמר אותה ולדחות את הקץ, השינוי יהיה דרמטי יותר.
ליקוי החמה יכול להביא לעומס רגשי ולמחשבות טורדניות. השתדלו לנוח. ראשון עד שלישי יהיו מתוחים, במיוחד בזוגיות. שישי עד ראשון יהיו דרמטיים בעבודה.

קשת 22.11-21.12

הקדישו תשומת לב לתקשורת בזוגיות, מכיוון שמרקורי, שנמצא בנסיגה, עלול להכביד ולגרום לאי־הבנות. ליקוי החמה בבית הזוגיות שלכם עלול ליצור דרמה ולגרום לוויכוחים ולקצר בתקשורת. זה לא זמן לחסל חשבונות בלי מחשבה תחילה. היו רגישים כלפי הצד השני, אם אתם לא רוצים מריבות ופרידות.
חודשיים חיוביים צפויים לכם בבית ובקרב המשפחה, האווירה תשתפר, וייתכן אירוע משמח. רביעי וחמישי יהיו מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

גדי 22.12-20.1

היחסים והזוגיות דומיננטיים: אתם פעילים ויוזמים, הקסם שלכם עובד, ואתם ממגנטים. אתם זקוקים לקשרים שיעניקו לכם ביטחון, נאמנות ויציבות, מכיוון שקשה לכם במצב של חוסר יציבות במסגרת. זהו זמן טוב לחזק את הביטחון והאינטימיות בקשרים שלכם, ולמי שאינו בקשר זוגי - זהו זמן טוב למגנט קשרים נכונים לכם.
אירועים בעבודה יוצרים חוסר שקט. רביעי וחמישי יהיו לא שקטים. בשישי עד ראשון צפוי מתח בבית.

דלי 21.1־18.2

בחודשיים הקרובים תהיה הזדמנות להתחזקות בענייני כספים והשקעות ולהרחבת מקורות השפע. ענייני אהבה וילדים מעסיקים אתכם כרגע - ייתכנו בעיות תקשורת או חוסר הבנה. ליקוי החמה עשוי ליצור אירוע דרמטי בתחומים אלו. מי שאינו בזוגיות יכול למגנט קשר משמעותי; ומי שבזוגיות צריך לשים לב לתקשורת ולביטויי האהבה שאינם תמיד ברורים או עקביים.
הבית בתהליך התמוטטות הקיים והנוח והתחדשות ושינוי. ימים טובים השבוע: שישי–ראשון.

דגים 19.2־20.3

לפניכם חודשיים אופטימיים ושמחים, שבהם ייפתחו הזדמנויות חדשות בכל התחומים. חוסר שקט ובעיות תקשורת בבית עלולים להחריף עם ליקוי החמה השבוע. היו מאופקים, לא כל דבר נכון לומר כרגע, בעיקר בבית ובקרב המשפחה, רצוי להיאזר בסבלנות.
התחום הרומנטי מעסיק אתכם: אתם מושכים, פעילים ויוזמתיים, ותהיה הזדמנות למגנט קשר נכון למי שאינו בזוגיות. אצל מי שמצוי בזוגיות יתחזקו הרומנטיקה והאינטימיות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.