טלה 21.3־20.4

האווירה המשפחתית טובה, חמה ומגוננת, היחסים בבית טובים מהרגיל, ועשויים להתקיים אירועים. החל מיום שני, כשוונוס יעבור לאריה, התחום הרומנטי יבלוט. זהו זמן טוב לפנויים להיכנס לקשר מהנה. אתם יצירתיים ודומיננטיים, וכדאי לרתום זאת לטובת פרויקטים ומחוות רומנטיות. הירח במזלכם בחמישי יחזק אנרגיות של עשייה. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.

שור 21.4־20.5

אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, ואנשים נמשכים אליכם. מערכות יחסים קרובות מתחזקות. בבית ובקרב המשפחה צפים מתחים, כעסים ותסכולים, וכתוצאה מכך הצורך בשינוי מתחזק. המאבק בין הישן לחדש משפיע על כל התחומים. כדאי להיות גמישים וסתגלניים בתקופה זו, לא להתעקש על מה שלא עובד יותר ולא לפחד לבצע שינויים. היו פתוחים לרעיונות חדשים בכל התחומים. ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי־חמישי.

תאומים 21.5־20.6

האנרגיה נרגעת ומשתנה, ותוכלו ליהנות מהשקט אחרי חודש אינטנסיבי מאוד. שימו לב למידע שאתם מקבלים וסננו אותו. לימודים יכולים להיות טובים לכם כרגע. מבחינה כלכלית, בתקופה זו יש לכם אפשרות לחזק את מצבכם ולכלכל נכון את צעדיכם. אתם דומיננטיים, פעילים, יצירתיים ונוכחים בסביבתכם הקרובה. ימים טובים השבוע: ראשון־שני, חמישי.

סרטן 21.6־22.7

השמש במזלכם וכך גם ונוס, עד יום שני. זווית עם יופיטר מביאה עמה אופטימיות והזדמנויות. זוהי תקופה טובה ויצירתית. מערכות היחסים נמצאות בתהליך שינוי משמעותי, שיוביל אתכם למקום חדש בתוך עצמכם. מבחינה כלכלית, יש פריחה של יוזמות ופעילויות. זהו זמן טוב להיות פעילים בכל הנוגע להרחבת השפע, אל תהססו ליזום ולדחוף רעיונות. ימים טובים השבוע: שלישי–חמישי.

אריה 23.7־22.8

מרס וונוס יביאו עמם אנרגיה של הגשמה ועשייה. מערכות היחסים שלכם יקבלו תנופה לכאן או לכאן, תלוי במצב הקשר. המצב הנוכחי יחזק אפשרות לדרמות ביחסים ויעניק לכם קסם וכוח משיכה. כדאי לנצל זאת להחלטות לגבי יחסים ושינויים שנדרשים בהם. עבור הפנויים - זהו זמן טוב ליצירת קשרים משמעותיים. אתם תקשורתיים ומעוררים סקרנות. ראשון ושני עשויים להיות מתוחים בזוגיות. יום טוב השבוע: חמישי.

בתולה 23.8־22.9

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, דבר שלא תמיד אופייני לכם, מכיוון שאתם מעדיפים בדרך כלל לא להיות במרכז. אתם משקיעים בעבודה, כי חשוב לכם להוכיח את עצמכם. בתקופה זו אתם מתחזקים אנרגטית ורגשית, והשקפת עולמכם משתנה. יש לכם נטייה לחשוב בקטן ולהסתפק במועט, אבל משהו בכם רוצה כרגע להשתדרג. למדו לשחרר את המוכר ואת ההרגל. שלישי עד חמישי עשויים להיות מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

מאזניים 23.9־23.10

צפויות לכם השבוע חוויות רגשיות נעימות בקריירה ובעבודה. יחסים שקשורים לקריירה נמצאים בתהליך שינוי. אתם דומיננטיים ומקבלים פידבקים על פועלכם, וייתכנו אף הטבות משמעותיות. זוהי תקופה חשובה גם בעניינים חברתיים: פעילויות ויוזמות יחזקו את מעמדכם, יחסים מתחזקים, ונוכחותכם מקסימה את הסביבה. יש לכם גם אפשרות ליצור קשרים רומנטיים משמעותיים וחשובים לטווח הארוך. ימים טובים השבוע: ראשון ושני.

עקרב 24.10־21.11

אתם יצירתיים מבחינה מקצועית, ומערכות יחסים שקשורות לקריירה מקבלות חשיבות רבה, אך מנגד רצוי לשחרר קשרים שאינם נכונים לכם. בתחום הרומנטי, יש לכם הזדמנויות לקשרים קרובים וחמים. עליכם להשאיר מאחור את העבר המשפחתי שחוסם אתכם מלהתקדם לעתיד מלא אפשרויות. אל תחששו לשחרר את מה שלא רלוונטי יותר ולהיפתח לחדש וללא ידוע. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

קשת 22.11־21.12

התקשורת במערכות יחסים מתבהרת, אי־ההבנות והדרמות נרגעות, אך עדיין יש נטייה להבין דברים לא נכון. מבחינה משפחתית, המצב משתפר, אף שמערכות היחסים האינטימיות עוברות שינויים גדולים. רצוי להיות פעילים - בנסיעות, בלימודים וכיוצא בזה. החשיבה שלכם יצירתית, ויש לכם דחף ליצור וליזום פרויקטים גדולים שקשורים להעברת ידע לסביבה. ימים טובים השבוע: ראשון–שני, חמישי.

גדי 22.12־20.1

אתם מתחזקים רגשית, והיצירתיות מתגברת. נדרש מכם שינוי רגשי עמוק הכולל שחרור ערכים ישנים וקבלת חדשים שמתאימים לחייכם כרגע ולהמשך דרככם. אל תחששו להתאים את עצמכם לכך. גם ענייני אהבה קשורים לזה. בעבודה התקשורת משתפרת ויש פחות עומס. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

דלי 21.1־18.2

מתח בזוגיות ובמשפחה: כעסים, תסכול, עצבנות ואווירה לא רגועה. אתם מרגישים כמו ברעידת אדמה אך מנסים לשמר את הקיים. עם זאת, כדאי לזכור שנדרש לקבל החלטות. יש לכם נטייה לרצות את הקבוע ואת המסגרת המוכרת, אך לפעמים צריך להמשיך בדרך חדשה. הצד השני נלחם בכם ואתם צריכים לחשוב מה נכון לכם. עבור הפנויים ייפתחו אופציות לקשרים משמעותיים עם מגבלה כלשהי. בימים ראשון־שני הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר ולחוסר שקט. יום טוב השבוע: חמישי.

דגים 19.2־20.3

קשרים רומנטיים מתחזקים ומעניקים לכם חום וסיפוק. עבור הפנויים זהו זמן מצוין להיכנס לקשר מספק ואינטימי. בעבודה אתם מאוד דומיננטיים, יוזמים, פעילים ויצירתיים. תוכלו כעת לנהל פרויקטים ולהוביל מהלכים בעבודה, שעשויים להצליח. התקשורת בבית משתפרת ומתבהרת. בימים שלישי עד חמישי הירח במזלכם יעניק רגיעה, שקט ואפשרות למילוי מצברים. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.