יצא לך לשמוע מחברות שהן עפות על אנאלי, אבל את לא מבינה איך הן נהנות ואת מרגישה שאת מפסידה או מפספסת משהו מענג ממש? את לגמרי צודקת! סקס אנאלי שווה אורגזמות מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת, אז כדי שגם את תיהני. קבלי את המדריך השלם עם טיפים מעולים, שיפתחו לך עולם מטריף של עונג מסקס אנאלי בפי הטבעת

אם את קוראת את השורות האלה, את כנראה מספיק פתוחה ורוצה לחוות עונג אנאלי בפי הטבעת – יששש! זה משמח אותי מאוד ואני מעודדת פתיחות, מחקר וגילוי מיני. אז בכל רגע שאת מוכנה, אני כאן בשבילך, כדי לפתוח עבורך עולם חדש של עונג , כזה שיעזור לך לחיות בתשוקה במקסימום! והפעם על הפרק – סקס אנאלי.

מדברים על "זה": כך תקשורת מינית יכולה לשדרג את הזוגיות

הקדמה: עם מי לעשות סקס אנאלי?
אפשר לעשות סקס אנאלי עם גבר או עם אישה (עם דילדו או כל צעצוע אחר שיכול לספק עונג אנאלי), אך חשוב לדעת שאנאלי לא מתאים לכל אחד ואחת, והוא לא מתאים עם כל אחד ואחת. אז מה חשוב בפרטנר לאנאלי? בסקס אנאלי יש צורך בעדינות, הקשבה וקצב מסוים, שמתאפשר עם פרטנר שיש לך איתו חיבור מיוחד, מישהו או מישהי שאת סומכת עליו ושהקשר האינטימי שלכם מעבר לרגיל. במיניות אנאלי יש צורך בהאטה ובדיוק ולכן היא מצריכה המון אמון בין בני הזוג לאקט.

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

שישה צעדים לחוויה אנאלית שתעניק לך עונג מטורף:

1 . שינוי תודעה. זהו הצעד הכי קריטי. המחשבה על סקס אנאלי כרוכה פעמים רבות בחששות, פחדים, גועל, חשש מכאב, חוויות טראומתיות מהעבר (מין אנאלי לא מדוייק) וזה לגמרי מובן. לכן, הדבר הראשון שחשוב שתעשי, כדי להנות מאנאלי, זה לשחרר את המחשבות והחששות הללו ולהבין שאת עומדת ל-ה-נ-ו-ת בטירוף ושאת לא עושה את זה בשבילו – את  עושה את זה בשבילך! לשחרר את הראש תודעתית ולהגיד כן לעונג, כן לעוד עונג, כי את עומדת לחוות חוויה חוץ גופית כמו שלא חווית מעולם, וזו הסיבה ראשונה והיחידה שבגינה את צריכה להסכים לסקס אנאלי! 

חשוב שתדעי, שסקס אנאלי כואב כשהוא לא נעשה בהסכמה של הראש והגוף, כשאת עושה זה בשבילו, כשאת לא בוחרת את זה, כשהפרטנר לא נכון, כשכל השרירים שלכם מכווצים או תפוסים כי את פשוט לא רוצה את זה. אבל אם תקראי את המדריך ותעשי את הצעדים מרצונך כי "בא לי" ומתוך סקרנות ופתיחות מינית זה לא יכאב אלא ההפך.

"לשחרר את הראש תודעתית ולהגיד כן לעונג, כן לעוד עונג, כי את עומדת לחוות חוויה חוץ גופית כמו שלא חווית מעולם"

2. הכנה. ההכנה כוללת כמה דברים חשובים:

  • שמני מסז' - קני שמן שישמש אתכם גם בהכנה וגם באקט עצמו. ההמלצה שלי: שמן קוקוס.
  • ניקיון - בואו נדבר על קקי, כן, קקי, נקרא לילד בשמו. כשאין לך הרגשה שיש לך קקי, החלחולת שלך (בתוך הטוסיק) ריקה, ואין סיבה ש"יברח" לך קקי תוך כדי, אם כי זה עלול לקרות. אם את מרגישה שיש לך קקי או אם את רוצה להרגיש שאת מרוקנת לכי לשירותים או השתמשי בחוקן כדי להתרוקן. מה קורה אם מדובר בסקס אנאלי ספונטני, אז כן עלול גם לדלוף קצת קקי, אז מה?! אבל אם את לא מעוניינת זה גם בסדר! תסבירי לפרטנר שאת רוצה להכין את הגוף לקראת אנאלי ולא מתאים לך ספונטני.גם מקלחת נעימה יכולה לעזור להרגשת ניקיון וגם לשחרור והרפיה של השרירים והמחשבה. ומקלחת ביחד איתו עוד יותר מרגיע ומחרמן כשהוא יסבן אותך.
  • נשימות – לאורך כל הסקס, ובינינו, בכלל בחיים, חשוב לשלב נשימות עמוקות שמרגיעות ומשחררות.

3. עיסוי ישבן באצבעות. עיסוי עם השמן מעל עצם הזנב ועד הישבן (על פי הטנטרה, בכל צד של הישבן יש 20 נקודות אנרגיה!), כשלאט לאט מתקרבים עם העיסוי לפי הטבעת חיצונית. הזרמת הדם, הרגעה ושחרור של כל האזור מאוד חשובים למניעת הכאב והעצמת העונג. כבר שמת לב שגם ההכנה מענגת בפני עצמה?

4. רימינג. רימינג הוא עוד צעד מענג בטירוף! רימינג הוא ליקוק עם הלשון בצורה מעגלית של פי הטבעת. אזור פי הטבעת מלא בעצבים מיניים והעונג שאת תחווי – וואו!!! רק מזה את כבר תחווי אורגזמה! הרימינג עושה הכנה מעולה לפי הטבעת.

5. החדרת אצבעות. אחרי הרימינג, בן הזוג יכול להחדיר אצבעות משומנות או לחילופין תוכלי לעשות את זה בעצמך עם דילדו משומן. כדאי להתחיל בהחדרה בצורה מעגלית עם אצבע אחת, אח"כ שתיים ואם יש צורך גם שלוש אצבעות ורק כשאת מוכנה לעבור לשרביט הקסם המשומן שלו לעבור לצעד השישי.

ההקדמה לחדירה, שכוללת את חמשת הצעדים הראשונים, עוזרת לך לשחרר ולהרפות את המחשבה, את הגוף ואת פי הטבעת, וכשאת תרגישי מוכנה, הגוף שלך פשוט ישאב את שרביט הקסם שלו אלייך. והעונג – הו העונג!

6. חדירה. קודם כל, מלא חומר סיכה! אל תתקמצנו. החדירה עצמה יכולה להיות במגוון דרכים, בדיוק כמו שכל אחת אוהבת חדירה לפות שלה קצת אחרת, גם בסקס אנאלי צריך למצוא, לחקור ולהתנסות כדי לגלות איך הכי נוח וטוב לך שהחדירה תתבצע.

יש מי שאוהבת שהוא לא זז והיא שולטת על החדירה ויש מי שמרגישה אחרי כל ההכנה שהיא רוצה שהוא כבר יחדיר לה את האיבר. דברי איתו, תחקרו מה עושה לך טוב ואיך הכי נכון לכם להנות מהחדירה. לאט, לאט, אתם לא ממהרים לשום מקום!

תקשיבי, בשלב הזה את תדברי סינית, את תשפריצי, את לא תדעי איך קוראים לך, את תיהני כל כך שאת תצרחי!

במקום נטפליקס: שש דרכים סקסיות לבלות ערב זוגי בבית

מסכמת את השלבים לעונג אנאלי מטריף חושים:

1. שינוי תודעתי – תרצי סקס אנאלי מתוך הבנה שהוא יעניק לך עונג מטורף!

2. הכנה – ניקוי ונשימה עמוקה.

3. עיסוי ישבן באצבעות – עיסוי נעים ומשחרר.

4. רימינג– ליקוק מעגלי של פי הטבעת.

5. החדרת אצבעות –החדרת אצבע, שתיים, שלוש (משומנות כמובן) להכנה רגע לפני החדרת הלינגם.

6. חדירה – חדירה עם חומר סיכוך בצורה שהכי נכונה לך.

ולסיום, עונג מטורף!

הערה חשובה לפני סיום: לאט, לאט! אפשר לא לעשות כל הצעדים בערב אחד! אם לא תגיעו לכל השלבים בפעם הראשונה, זה גם בסדר! תזכרי שמה שחשוב זה העונג וההנאה, ואף אחד לא מכריח אותך לעשות את זה. תהיי קשובה רק לעצמך.

 אז מה את אומרת, מוכנה לעונג? מבטיחה לך שאת תהני מלא.

שלכם, לימור בנדל 
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא