טלה 21.3־20.4

בזכות מולד הירח בסרטן אתם חווים תהליך של שינוי משפחתי, שיכול להביא שמחה, נחת וסיפוק: לידה, הריון או כל שמחה משפחתית אחרת. אתם נהנים מחיק המשפחה יותר מהרגיל, והקשרים המשפחתיים מתחזקים ומעניקים לכם תמיכה. התחום הרומנטי והתחום הכלכלי מעסיקים אתכם, ונדרשת מכם גמישות. תיתכן הזדמנות לאהבה משמעותית, שתדרוש שינוי דפוסים. ראשון עד שלישי יהיו משמעותיים לאהבה ורומנטיקה.

שור 21.4־20.5

אתם דומיננטיים ואכפתיים בסביבה הקרובה. מולד הירח בסרטן יכול להביא להתפתחויות בקשרים עם הסביבה וכן לעזרה ותמיכה מהסביבה ולתחושת שייכות וביטחון. ישנו מתח בבית ובמשפחה שמשפיע על מצב הקריירה. אתם על סף שינוי, השתדלו לא להתעקש ולא להיצמד למה שלא עובד יותר. נדרש מכם לשנות דפוסים שלא מתאימים יותר. המצב הזה מעכב אתכם ביצירת קשרים שיכולים להיות נכונים לכם. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

תאומים 21.5־20.6

הרבה אינפורמציה עוברת דרככם, אך חלק ניכר ממנה מיותר ומבלבל, ועליכם לסנן את מה שלא אמין ולא רלוונטי. אתם עומדים בפני שינויים כלכליים, ויש לכם אפשרות לשקול צעדים שיקדמו אתכם. מולד הירח בסרטן יכול להביא להתחלות כלכליות חדשות ונבונות. אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, ותיתכן אפשרות לאהבה דרך הסביבה הקרובה, שתהיה משמעותית ותדרוש השתחררות מדפוסים ישנים. ימים טובים השבוע: ראשון–שלישי.

סרטן 21.6־22.7

השבוע השמש והירח צמודים במזלכם ויוצרים מולד ירח ביום שבת, וגם מרקורי יעבור לסרטן ביום שני. תוכלו לשחרר רגשות ומטענים ולהתחבר לקלילות, שמחה והקלה. השבוע יפתח חודש של הזדמנויות רגשיות, נעימות ומשמחות.  בשנה הקרובה תוכלו לגלות מחדש את השמחה והאהבה. צפויים לכם אתגרים בענייני כספים, ומומלץ להיות יצירתיים וגמישים ולא להיצמד למה שכבר לא מניב פרי. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

אריה 23.7־22.8

ונוס ומרס צמודים במזלכם, ואתם מתמודדים עם שינויים מהותיים ביחסי אהבה, שיפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות, אם רק תדעו להתגמש ולהיפתח לשינויים. מי שנמצא בזוגיות נדרש לחשבון נפש ולסדר מחודש ביחסים, אחרת עלול להיווצר משבר משמעותי. מולד הירח בסרטן יגרום לרגישות יתר לא ברורה, אולי אפילו לבכי לא מובן. למדו להקשיב לרגש ולצרכים העמוקים שלכם. הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי יחזק אתכם ואת הקונפליקטים שאתם חווים.

בתולה 23.8־22.9

אתם מאוד דומיננטיים מבחינה חברתית, ונוכחותכם בולטת. מולד הירח בסרטן יחזק את הדינמיקה הזו בחודש הקרוב. יש לכם יכולת השפעה, וזה זמן טוב לקדם את עצמכם. יש לכם אנרגיה יצירתית שאתם מתקשים לבטא. נסו לשנות את השקפתכם ולמצוא דרכים לא קונבנציונליות להביע את רצונכם. הירח במזלכם בימים שלישי עד חמישי יחזק אתכם. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.

מאזניים 23.9־23.10

אתם בולטים, התקשורת שלכם טובה, ומולד הירח בסרטן יביא הזדמנויות חדשות להתפתחויות בקריירה. אם אתם עוסקים ביצירה, טיפול, כלכלה או תחומים קרובים לאלה, תחוו פריחה, מכיוון שיש כעת תמיכה משמיים למהלכים שיחזקו את מעמדכם ואת השפעתכם. אתם מאוד דומיננטיים בתחום החברתי, וייתכנו קשרים רומנטיים משמעותיים. נדרשים מכם גמישות ושחרור דפוסים לא מאוזנים שלא מאפשרים התפתחות יחסים חברתיים וזוגיים. ימים טובים השבוע: ראשון־שלישי.

עקרב 24.10־21.11

הקריירה משפיעה על היחסים. אתם דומיננטיים, ושליטה חשובה לכם. יחד עם זאת, יחסים יכולים להירקם בהשפעת מעמדכם המקצועי. נדרש מכם לשחרר את השליטה ואת הדפוסים הישנים כדי לבנות משהו חדש ומתאים יותר. אמונות שגדלתם עליהן מתפרקות, וזה הזמן לאמונות מתאימות יותר. מולד הירח בסרטן יפתח אצלכם השקפת עולם חדשה, והנטייה לאופטימיות ושמחה תתחזק. ימים טובים השבוע: שישי ושבת, שלישי וחמישי.

קשת 22.11־21.12

השקפת עולמכם בענייני יחסים ואהבה מתעצבת, ואתם עוברים תהליך של שחרור דפוסים בנוגע ליחסים. נדרשות מכם גמישות וסתגלנות בענייני יחסים וצמצום הצורך בתשומת לב. אתם מלאי אנרגיה, יוזמתיים ויצירתיים. מבחינה רגשית, אתם בתקופה של שחרור פנימי וחיבור לרגשות אופטימיים. התחברו לרגשות והביעו אותם, גם בדרך יצירתית. זו תקופה טובה כדי להתחבר לאהבה משמעותית. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

גדי 22.12־20.1

הזוגיות מתאזנת, תחושת הביטחון מתחזקת, ומולד הירח בסרטן יחזק את המגמות הללו בחודש הקרוב וישפיע גם על המשפחתיות. נדרשות מכם גמישות וזרימה על מנת לדעת להכיל דפוסי אהבה חדשים ונכונים. יש באפשרותכם להדק יחסים. בתחום הכלכלי תהיה לכם אפשרות להעצים את השפע, אם רק תעשו שינויים מתאימים ותשחררו אמונות מגבילות. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

דלי 21.1־18.2

מערכות יחסים נמצאות במבחן ודורשות שינוי והתאמה. דפוסים ישנים משתלטים ולא מאפשרים שינויים ומשפיעים על האווירה בבית ועל תחושת הביטחון. יש לכם הזדמנות לשינוי משמעותי ביחסים.אם לא יהיה שינוי בתפיסה, לא תהיה התקדמות - למי שבזוגיות ולמי שלא. בפניכם שנה משמעותית של שינויים גדולים ושחרור הישן. בעבודה אתם פורחים ומרגישים בבית, יחסים שנרקמים מחזקים את הרגשתכם ומעניקים ביטחון וסיפוק רגשי.

דגים 19.2־20.3

לפניכם תקופה רומנטית, שבה האהבה והביטחון הרגשי יתחזקו. זוהי תקופה טובה לביטוי רגשי בדרך יצירתית. אתם לומדים להתחבר לרגשות בצורה מאוזנת. אירועים עם ילדים יכולים להיות משמחים. בעבודה אתם דומיננטיים ויש לכם אפשרויות להתפתחויות בענייני יחסים ואהבה, אך נדרשים מכם שינויים ושחרור דפוסים ישנים לטובת חדשים ומתאימים. ימים טובים השבוע: שישי ושבת.