שפיכה היא חוויה עוצמתית שמיוחסת לפין ולמיניות גברית, אבל שפיכה וגינלית יכולה בהחלט להתרחש וגם רצוי שכך! מה שיפה בשפיכה נשית, לעומת השפיכה הגברית, זה שהיא יכולה לקרות לפני, במשך, אחרי ואפילו בלי אורגזמה בכלל. כן, כאלו אנחנו הנשים - מופלאות, והוואגינה שלנו היא עולם ומלואו. אם פעם מיניות נשית הייתה טאבו, ונשים היו אובייקט מיני פאסיבי, היום זה כבר ממש לא הסיפור! וככל שנדבר עליה יותר, ככה היא תהפוך ליותר מקובלת. ממש שימח אותי כשמצאתי את הערך "שפיכה נשית" בוויקיפדיה, כי אנחנו בפאקינג מאה 21, ולגמרי הגיע הזמן שמיניות נשית תהיה קונצנזוס, ולא תדובר רק במחשכים. אז אחרי שיישרנו קו, וסיכמנו שנשיות ומיניות זה שני דברים בלתי נפרדים, ושהמיניות שלך היא מקדש אהבה מלא ביופי ועונג, בואי נדבר על השפיכה שלך, על תשוקה, תאבון מיני ומיצי גוף מחרמנים.

מה זו שפיכה נשית?
שחרור נוזל מיוחד מבלוטות הסקין שנמצאות בתוך הנרתיק של האישה. בזמן מעשה אהבה נשים חוות לעיתים תחושה של "פיפי" שעומד לברוח ללא שליטה, יש שקוראים לה השפרצה, אותם נוזלים הם השפיכה הווגינלית שלך. והפתעה, זה לא פיפי! אז אמנם ידוע שנוזל זה אינו מורכב משתן, חשוב לי לציין שעוד אין הסכמה ברורה ממה בדיוק הנוזל הזה מורכב. אבל, בינינו, למי אכפת?! העיקר שהוא מעניק לך עונג עוצמתי ומשחרר בטירוף.

נמאס לך מהתנוחה המיסיונרית? טריקים במיטה שיטריפו אותה לחלוטין

קצת היסטוריה
השפיכה הנשית היא תוצר טבעי של הגוף וכמובן שהיא קיימת מאז ומתמיד, אבל רק בעשור האחרון מדברים עליה בפתיחות ושמים אותה במקום הראוי לה. במאה הרביעית לפני הספירה, היפוקרטס כתב על "הזרע של האישה" כמרגש ואף קישר אותו לתהליך ההתעברות. במאה ה-2 לספירה, קלאודיוסגלנוס קישר בין ה"זרע הנשי" לאורגזמה נשית מענגת. הוא חקר נשים שאינן פעילות מינית, והסיק שנשים חייבות לשפוך בתדירות גבוהה אחרת הן יסבלו מכאבים, כתוצאה מהנוזל המצטבר בגופן. בהמשך תוארה השפיכה כנקטר ע"י הסינים, ובקאמהסוטרה ההודית להביא אישה לשפיכה לפני הגמירה של הגבר, מתואר כמפתח לעונג מיני ולבריאות.

סקס (צילום: pexels)
סקס (צילום: pexels)

"שפיכה נשית מתוארת כנקטר ע"י הסינים וכמפתח לבריאות ועונג מיני ע"י הקאמה סוטרה ההודית"

במאה ה-9 משורר סיני תיאר את נקודת הג'י כפרי והסביר לגברים איך לעורר אזור זה עם האצבעות או שרביט הקסמים שלהם, כדי לייצר את הדבש הנשי. בהמשך, במאה ה-16 אנדריאסוסאליוס, רופא פלמי ואבי האנטומיה החדשה, כתב כי נשים מייצרות זרע או נוזל גוף בזמן סקס בדיוק כמו גברים. ובשנת 1945,ארנסט גריפנברג, רופא יהודי גרמני, על שמו קרויה נקודת הג'י בשמה, חקר ודיווח על אוננות נשית עד לשפיכה שאיננה שתן.

וחזרה אל העתיד: אתר הפורנו הפופולרי פורנהאב מדווח שקטגוריית "השפרצה" היא בין 20 הקטגוריות הוידאו המובילות משנת 2015 והלאה. על פי האתר, 44% יותר נשים מחפשות את הנושא מאשר גברים, והפופולריות של הנושא יורדת ככל שהגיל עולה.

איך שפיכה נשית מרגישה?
האם חווית פעם שפיכה נשית? אולי הרגשת שבורח לך שתן באמצע אוננות או סקס. נשים מתארות שפיכה נשית באופן הבא: הרגשה ששתן עומד "לברוח". נשים שאינן מודעות לשפיכה נשית או חוות אותה בפעמים הראשונות עלולות לחשוב שיש להן פיפי שעומד לברוח או כבר ברח, ולעיתים רבות זה מעורר תחושה של בושה. חשוב לציין שהשפיכה הנשית איננה מורכבת משתן. לפני הסקס גשי לשירותים והתרוקני, בזמן הסקס שחררי ותני לנוזל שלך לצאת – תודי לי אח"כ!

בחלוף הזמן חווית השפיכה מתפתחת ומתעצמת. נשים שמתוודעות לשפיכה נשית ומתחברות אליה מתארות אותה כתופעה שמתפתחת עם הזמן וההכרות. ככל שתחווי יותר פעמים שפיכה, ככה תוכלי "לזמן" אותה יותר פעמים וליהנות ממנה פי כמה וכמה מהמיניות שלך. חווית השפיכה איננה קשורה לאורגזמה שלך.

משטח לספיגת הנוזל - לרוב, שפיכה נשית לא מתבטאת בשלולית של נוזל שמתפרצת החוצה בעוצמה של מפלי הניאגרה (כמוצג בסרטי פורנו – זה שקר!). עם זאת, ישנן נשים ששופכות "הרבה" נקטר, או חוששות "ללכלך" את המזרן או הספה או מושב הרכב (שובבה שאת!) – אז אני אומרת לך שאם זה מה שמונע ממך להכיר עונג מיני כ"כ אדיר, ובכל מקרה, זה לגמרי לגיטימי לפרוס על המזרן מגבת או משטח מתאים לספיגת הנקטר האלוהי שלך. העיקר שתכירי ותיהני משפיכה נשית – האמיני לי ברגע שתתחילי, לא תרצי להפסיק.

כמו אורגזמה רק יותר טוב
שפיכה נשית מענגת ברמות הגבוהות ביותר, אני מדברת איתך על עונג מיני שהוא דומה ממש לאורגזמה – בחיי! שפיכה נשית שמה את הג'וס בג'וסי! ואם עד היום "התאפקת" ועצרת את חייבת לנסות.

אישה במיטה (צילום: אינג אימג')
אישה במיטה (צילום: אינג אימג')

סקסית ועוצמתית
יש משהו מאוד עוצמתי ואפילו הייתי מעזה להגיד ממכר בשפיכה נשית. כ"כ עוצמתי ומחרמן שקשה לתאר אותה במילים, פשוט צריך לחוות אותה. השפיכה קוראת כשאת מתמסרת ונכנעת לגוף שלך. מאפשרת לעצמך לשחרר שליטה וזו חוויה מרתקת לחוות כאישה.

אינטימית ונעימה
מה שיפה בשפיכה נשית זה שאחרי הhכרות ותרגול בשפיכה נשית כל אחת יכולה להרגיש אותה בעוצמות שונות, בשלבים שונים של אוננות או מעשה אהבה, ממש כמו בהזמנה - בדיוק כמה ואיך שאת רוצה. אם את רוצה היא תכרבל אותך באינטימיות נעימה ואם בא לך היא תלפות אותך בעוצמה ותגרום לך לצעוק! 

"תחגגי את השפיכה הנשית שלך"
לסיכום, שפיכה נשית היא סקסית בטירוף. אין מה להתבייש בה, ההפך, את צריכה לחגוג אותה! למדי את בת או בן הזוג שלך איך זה נראה כשאת מתמסרת ומענגת והעניקי לעצמך את השיחרור הנפלא הזה.

לחיי שפיכות נשיות מענגות,

שלך, לימור

מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא